Se den uppdaterade grafiken från Fahrenheit: Remastered

Robot
Medlem
Se den uppdaterade grafiken från Fahrenheit: Remastered

Äntligen, sist jag spelade det här hade jag bara tangentbordet att lira med. Nu blir det till och lira på tvn med PS4 kontrollen


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Den ocensurerade utgåvan har med en interaktiv sex-scen för den som undrar vad som skiljer dem åt.

Mycket bra spel för övrigt som bör spelas av de som missat det!

Skribent
Skrivet av BeeJac:

Den ocensurerade utgåvan har med en interaktiv sex-scen för den som undrar vad som skiljer dem åt.

Mycket bra spel för övrigt som bör spelas av de som missat det!

Och om minnet inte sviker så var det det i den amerikanska versionen som sexscenerna saxades bort. Vi i Europa kunde njuta av grovhuggen polygonsex precis som utvecklarna tänkt sig!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag minns att jag tyckte att Fahrenheit verkade riktigt häftigt, när jag såg det på SVT:s Kontroll för en massa år sedan. Jag skaffade det förra julen på GoG, men har ej rört det än. Nu är jag lite sugen.

Medlem

Fixa fram heavy rain till pc med.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

inK
Medlem

Wow. Ett av mina starkaste spelminnen är ifrån Fahremheit. Den skrämmande badrumsscenen satte djupa spår i mig när man låg ensam i sängen i pojkrummet och spelade TV-spel på natten. Bra spel!


signatur

Every trophy counts...

Gillade spelet riktigt mycke när det kom...
Men inte ser det betydligt remastrat ut inte :/

Medlem

Undrar om 2015 kommer bli ett HD remake år? Grim Fandango, Heroes of Might & Magic 3, Resident Evil och nu Fahrenheit, och då har vi inte ens kommit in i februari än

Riktigt grymt spel för övrigt. Blir nog ett köp framöver.

ja gser ingen skillnad:/ ett av mina favo spel som bla lärde mig att använda 2 händer på samma gång..ja jag tittar på dig quick time eventsen...


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Gillade spelet riktigt mycke när det kom...
Men inte ser det betydligt remastrat ut inte :/

Nej verkligen inte. Jag spelade om Fahrenheit så sent som i julas, och det jag såg i trailern är i princip EXAKT som jag minns senaste genomspelningen.

Luktar mjölkning, men ändå kul med lite nytt fokus för de som missat ett riktigt guldkorn!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

det var ju så att den gamla pc-portningen var under all kritik också, så jag antar att de sett över det hela den här gången.

1
Skriv svar