Gasen i botten med gameplay från American Truck Simulator

Robot
Medlem
Gasen i botten med gameplay från American Truck Simulator

Får ju hoppas att grafiken är bättre än den där platta och uråldriga grafiken som visas på instrumentpanelen


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av The_Jigsaw:

Får ju hoppas att grafiken är bättre än den där platta och uråldriga grafiken som visas på instrumentpanelen

Ser inget fel på grafiken. Tycker det ser ut som Euro Truck Simulator 2.

Ser fram emot det här, men först blir det nog att spela Scandinavian-expansionen till tvåan.

Medlem

Kommer gå på repeat.

Medlem

GE MIG!!! Först ska jag spela skiten ur Scandinavia dlc till ETS sen ska jag spela skiten ur detta.

Medlem

Hoppas att de har optimerat det lite bättre än 2:an. Det laggar rätt ordentligt emellanåt i klippen ovan så det ser inte ut så. Ser inte så bra ut med tanke på att det inte är en surfplatta de spelar på med största sannolikhet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

..Eller denna på repeat

Medlem

Snarare:

Medlem

"Duck or your gonna be talking out of your ass!"

Medlem

Det blir ett köp på det här, sen kopplar jag in ratten och pedalerna och glider fram med country i lurarna.

Medlem
Medlem
Skrivet av purjo:

GE MIG!!! Först ska jag spela skiten ur Scandinavia dlc till ETS sen ska jag spela skiten ur detta.

Eh, hur gör man då? Kör tvärs över Europa fyra gånger?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

ser rätt br a ut faktiskt . på dagarna .. på natten ser det ut som ett 10 år äldre spel

1
Skriv svar