Dragon's Dogma Online – f2p-rollspel till pc och Playstation

Robot
Dragon's Dogma Online – f2p-rollspel till pc och Playstation
Dragon's Dogma Online – f2p-rollspel till pc och Playstation

Typ som Guild Wars 1 funkade då kan jag tänka mig. Det är ett acceptabelt koncept tycker jag. Det blir ju mer som ett coop spel i så fall!

Medlem

jag total körde dragons dogma som fan när det kom. älska spelet. DETTA såg till o bättre än det första O:o.

Medlem

Ser ju ut som Vindictus.. Tveksam om det här kan bli ngt.

Medlem

se lite kul ut, vilket borde räcka för ett köp i dessa bittra dagar...

Medlem

Påminner något i det här om BBI från Dark Arisen blir detta mycket intressant.

Medlem

jag och några polare tom totalt älskar dragons dogma har alltid suttit å sagt att tänk OM vi skulle kunna få ett nytt å denna gång något som inte behöver smurfa runt i 25 till 30 fps, utan förhoppningsvis kommer flyta på i 60 fps, just en av anledningarna till att jag inte helt enkelt stog ut med att lira spelet längre det kom till en punkt när jag sa tack å godnatt till spelet, å det var enbart för att fpsen var så sjukt dryg att spela med.

Så man kan juh hålla tummarna.

Medlem

Detta verkar ju riktigt lovande faktiskt

Medlem

Hoppas att det blir bra! Gillade Dragon's Dogma!

Medlem
Skrivet av Natrium:

jag och några polare tom totalt älskar dragons dogma har alltid suttit å sagt att tänk OM vi skulle kunna få ett nytt å denna gång något som inte behöver smurfa runt i 25 till 30 fps, utan förhoppningsvis kommer flyta på i 60 fps, just en av anledningarna till att jag inte helt enkelt stog ut med att lira spelet längre det kom till en punkt när jag sa tack å godnatt till spelet, å det var enbart för att fpsen var så sjukt dryg att spela med.

Så man kan juh hålla tummarna.

Tycker upplösningen och gryniga grafiken till PS3 var mer påfrestande. Hoppades på en uppföljare med stöd för coop med vänner över Internet.

I övrigt gillade jag spelet skarpt och tycker spelet var riktigt bra som hack n slash rpg.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Oj, ett rollspel till i samma miljö som nästan alla andra, typ... Vad kreativt och fantasifullt [SIC]. Spelet var väl förvisso underskattat, men... meeeh...
Ibland saknar jag tiden då jag spelade EVE Online & City of Heroes för att de på olika sätt var just lite annorlunda. Förmodligen enda anledningen att jag fortsätter spela det extremt generiska SWTOR som verkligen var och fortsätter vara en besvikelse.

Moderator | Testpilot
Skrivet av slarron:

jag total körde dragons dogma som fan när det kom. älska spelet. DETTA såg till o bättre än det första O:o.

Fick ju knappt se något än tillgjorda scener. Var inte så naiv.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Urgas:

Ser ju ut som Vindictus.. Tveksam om det här kan bli ngt.

Vindictus är väl dock bra grejer?

Lite trångt är det men satan vilken bra combat det är. Bossarna är grymma dessutom.

Medlem

Lär ju vara det närmsta man kommer till ett Demon's/Dark-Souls mmo, så blir väl ett givet köp sedan antar jag. Gillade 1an starkt, trotts att det var en hell del saker som fick en att fundera på hur spelskaparna egentligen tänker ibland.

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Urgas:

Ser ju ut som Vindictus.. Tveksam om det här kan bli ngt.

Vindictus är väl dock bra grejer?

Lite trångt är det men satan vilken bra combat det är. Bossarna är grymma dessutom.

Tycker striderna blir rätt bra enformiga en bit fram i spelet. Blir mest "Grinda boss X i Y antal ggr tills man fått bitar till att crafta gear Z." Inte speciellt mycket finess eller taktik på bossarna heller, långt ifrån Dark Souls...

Men oavsett, det har gjorts i Vindictus redan och har man spelat sig trött på det så är jag tveksam på om det här kommer vara nyskapande nog så att säga... Men om man aldrig lirat ngt liknande så kommer man säkerligen uppskatta spelet i några månader iaf

1
Skriv svar