Se krig bland asteroider i Sid Meier's Starships

Robot
Se krig bland asteroider i Sid Meier's Starships
Medlem
Se krig bland asteroider i Sid Meier's Starships

ser inte helt fel ut faktiskt


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Irriterande att Twitch fönstret gör så man går in på deras sida när man klickar på fönstret för att pausa videon när den spelas upp automatiskt :/

För övrigt så ser det här spelet intressant ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hemskt dålig ljudkvalitet och bildkvalitet på den där strömmen...

Medlem

Är det här den nya standarden här på FZ så får det vara. Ni kan ju tänka er själva när det kommer vara 2-4st twitch som autoplayas bland nyheterna. FZ tar ju tydligen inte till sig utav kritiken heller.

Medlem
Skrivet av Divion:

Är det här den nya standarden här på FZ så får det vara. Ni kan ju tänka er själva när det kommer vara 2-4st twitch som autoplayas bland nyheterna. FZ tar ju tydligen inte till sig utav kritiken heller.

Tydligen så gör de inte det. Börjar faktiskt bli lite irriterande.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

För helvete. Sluta bädda in i skit som automatiskt börjar spelas upp varenda gång man besöker eran sida.

Medlem

Men kom igen FZ kan ni sluta men era förbanade automatiska twitch länkar!!!!!!
Har läst FragZone i 12år och ni har alltid varigt min favorit spel sida. Nu plågar ni bara era läsare och fullständigt skiter i vad vi säger.

Medlem

Mattias Frost gör det igen. Jag har kommit på mig själv med att jag mest går in på FZ av gammal vana numer. Sker det här en endaste gång till så är det en vana jag tänker bryta med omedelbar verkan. 10 år har jag varit medlem, och sett den här sidan bli gradvis sämre för varje år som förflutit. Det räcker nu. Skärper ni inte till er så lär jag inte vara den sista som packar ihop.

Medlem

Jag tror den här länken är mer användbar: https://www.youtube.com/watch?v=XT5-f3v0gfo

1
Skriv svar