Nu tar vi spelhelg!

Robot
Nu tar vi spelhelg!

FZ-crew delar med sig av sina speltips inför helgen. Och så undrar vi såklart vad du ska spela?


Medlem
Nu tar vi spelhelg!

Binding of Isaac rebirth, Bf4, Tomb Raider Definitive Edition.

Medlem

Eve Online heeela helgen och krossa N3

Medlem

Grim Fandango remestered utan tvekan, som jag saknat Glottis

Medlem

NHL 15 för mig och grabbgänget (och självklart ett par glas rödtjut till det!).

Frilansare

Sorry för trasig artikel, nu är den hel igen!

Medlem

Ska nog också spela lite Stonehearth... Sist jag testade det slutade gubbarna bygga hela tiden. Inga hus blev klara...

Medlem

Blir Eve-O, ska sneaka runt i wormholes lite.
X-com också och Battlefield 4.

Inaktiv

DayZ Standalone


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det blir Guild Wars 2, Driveclub, och The Binding of Isaac: Rebirth för min del.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Diablo 1 med Belzebub HD modden. Fina grejer.

QRT
Medlem

Grim Fandango. Aldrig tagit mig igenom hela. Inga ursäkter längre!

Medlem

Heroes of Might and Magic III: HD Edition

Medlem

LAN i helgen med 11 pers med pärlor som WC3, CS:GO, Smite, DayZ, Age of Empires 2 HD osv... mm mm mm

Skribent
Skrivet av robbis:

Ska nog också spela lite Stonehearth... Sist jag testade det slutade gubbarna bygga hela tiden. Inga hus blev klara...

Helt klart bättre nu! Fortfarande en uppenbar alfa, men det rör sig med långa kliv framåt. Den största buggen jag stötte på idag var att hjälmen till min soldats rustning flög bakom honom. Kör "latest build".


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ska städa fc4-kartan från alla sidouppdrag, efter det ska jag plasta av gta v. Mittemellan där ska jag ut i verkliga livet på snöskoter och snowboard.

Medlem

H1Z1 och jaga achievements i Mafia 2


signatur

Game long and prosper

Medlem

Binding of Isaac rebirth, heroes 3 HD remastered?, diablo 3, Nintendo 8 bit.

Medlem

Mattias Frost: köp Sunless Sea direkt! Det är ett kanonspel, men var beredd på en brant inlärningskurva och många svordomar.

Jag skall spela Final Fantasy X. Köpte precis Final Fantasy X/X-2 HD Remaster till PS3, så det kommer nog att ta det mesta av min tid. Kanske kör lite Kingdoms of Amalur: Reckoning också.

Det blir lite fickpingis och Dragon Age.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Persona 3 FES, Metal Gear Solid 3, Shadowrun Returns, The Wonderful 101 och The Witcher. Blir inte mycket tid över till annat.

Medlem

Mario kart drunk driving ;D

Medlem

Blir även här lite Dayz Sa, tänkte prova på 0.53 experimental

Medlem

H1Z1, tänkte även testa Besiege !

Medlem

Toxikk! Och Shootmania mellan varven

Medlem

Super spel helg!!! Näfan måste plugga Men idag tänker jag ha min endagshelg iaf! SPEEEEEL!

Medlem

Tror det får bli lite Witcher 2

Quake-konnässsör

Ihelgen blir det brädspel för första gången på nästan ett halvår. Vi har Arkham Horror, Descent och några partier av star wars X-wing framför oss. Det kommer bli många och intensiva tärningkast timmar.

Man lägger dator- och konsolspelen på hyllan denna helg.

Medlem

SMITE


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

123
Skriv svar