Nu tar vi spelhelg!

dmn
Medlem
Skrivet av hestah:

Super spel helg!!! Näfan måste plugga Men idag tänker jag ha min endagshelg iaf! SPEEEEEL!

Med tanke på hur du skriver måste du banne mig plugga!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av j0mpa:

Toxikk! Och Shootmania mellan varven

Testade Toxxik en snabbis i veckan, kändes jäkligt lovande. Skullr behöva lite mer säregen stil på vapnen bara.

Ja det skulle jag kunna hålla med om. Men jag älskar känslan i spelet och kontrollerna är riktigt tight. Klockrent gameplay, speciellt nu när dom har balanserat vapnen i den senaste patchen som kom idag.

Medlem

Blir dying light och heroes of the storm för min del!

Medlem

Ni kan spana in min stream om ni vill se när jag spelar. jag kör typ varje dag efter klockan 16.00-ish.
Mitt helgspelande ser ut enligt följande:

New Super Mario Bros U - Alla mynt alla banor (inga guider)
Hearthstone Arena - så länge jag har ork och guld
LoL premade - Utanför streamen, men blir vi 5 så kör jag LoL

Medlem
Skrivet av ohGr:

Stranded Deep, bästa jag kört på länge!

Såg Robbaz spela det på sin Youtubekanal, och han blev överraskad av hur buggfritt det var för ett early access-spel.

Har det kommit multiplayer än?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Blir Eden*, Samt Hyperdimension Neptunia för min del denna helg.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av ohGr:

Stranded Deep, bästa jag kört på länge!

Såg Robbaz spela det på sin Youtubekanal, och han blev överraskad av hur buggfritt det var för ett early access-spel.

Har det kommit multiplayer än?

Det lär gissningsvis dröja. Spelet ligger i väldigt tidig alpha, och multiplayer ligger nog inte högt upp på rangordningen just nu.

Eller ja, det borde inte göra det, men utvecklarna kanske vill casha in mer...

Medlem
Medlem

Dying Light, ett överraskande bra spel måste jag säga och PS4-versionen är fantastisk.

Spelåret 2015 har fått en kanonstart!

Medlem

Raida i Dreanor och Isaac rebirth för min del tror jag. Fick dock feels för Dark souls 2 efter en kille nämnde Fume knight så jag får se. Fick ett par nya fina byxor av Tectus, yay!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av j0mpa:

Toxikk! Och Shootmania mellan varven

Testade Toxxik en snabbis i veckan, kändes jäkligt lovande. Skullr behöva lite mer säregen stil på vapnen bara.

Skrivet av ohGr:

Stranded Deep, bästa jag kört på länge!

Nyfiken på det, måste testa!

Ja gör det! Dom jobbar på coop-multiplayer som kommer i framtida uppdatering också, kan bli grymt! Finns några roliga glitchar som inte är patchat ännu, bland annat att man kan flyga, och paddla toksnabbt mellan öarna. Paddla snabbare: håll lmb, tryck esc 2ggr, tryck lmb igen och håll in, kan göras flera gånger för att öka farten. Flyga: hugg ner ett träd, ställ dig på trädet och lyft det uppåt sakta, lite småklurigt att hålla balansen och krävs lite träning, men jag har flugit mellan öarna på det sättet

Medlem
Skrivet av MilkBoy:

Mario kart drunk driving ;D

Same here


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

H1Z1 - Swizzle that hizzie

Medlem

Flytta in i en lägenhet o spela mobilspel på toaletten!

Medlem

Det är kanske inte digitalt men det är spel. Kommer lira Symbaroum från Järnringen med kompisarna. Roligare än så blir det inte.

Med lite tur hinner jag kanske lite HOMM3 HD också. Det är dock ett spel i stort behov av simultana rundor... Fem spelare på en XL-karta är inget man gör i en handvändning. Men ack så kul.

Medlem

Blir CS:GO, Diablo 3, Payday 2 och kanske lite mer Dragon Age Inquisition (y)

Medlem

Dying Light, Rocksmith 2014 å kanske ett par varv på Nordschleife i Project CARS.

Medlem

Arma3 King of the Hill på UK#2. Och Nosgoth samt lite Insurgency (som är så jäkla svårt att jag ibland blir sur!!)

Medlem

Körde klart Dying Light igårkväll, och idag har det blivit Life is Strange (episod 1 var skitbra). Senare.. kanske lite.. hrm.. bra fråga.

Medlem

Dying Light för hela pengen för min del
Kan inte sluta spela detta roliga spel.

Medlem

Stonehearth verkar ju klockrent. Kollade videon på hemsidan, Råkade sätta på undertexterna.. Dom var intressanta..

"Government you can click on what they're doing to serve as you move into the Nazi"

Ehm.. ok?

Jag kommer lira dying light. Underbart spel. Dropkick is the shit!

Skribent
Skrivet av Lognoreng:

Stonehearth verkar ju klockrent. Kollade videon på hemsidan, Råkade sätta på undertexterna.. Dom var intressanta..

"Government you can click on what they're doing to serve as you move into the Nazi"

Ehm.. ok?

Jag kommer lira dying light. Underbart spel. Dropkick is the shit!

Ja, det är allt en liten pärla. Får hoppas det blir en bra slutprodukt av det hela också.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Lognoreng:

Stonehearth verkar ju klockrent. Kollade videon på hemsidan, Råkade sätta på undertexterna.. Dom var intressanta..

"Government you can click on what they're doing to serve as you move into the Nazi"

Ehm.. ok?

Jag kommer lira dying light. Underbart spel. Dropkick is the shit!

Ja, det är allt en liten pärla. Får hoppas det blir en bra slutprodukt av det hela också.

Jag köpte alphan nu idag, Det är ju hur kul som helst. Älskade dom gamla settlers å sånt så det är klockrent spel för mig.. Kommer nog gräva ner mig många långa timmar i detta..

Medlem

Det blev The Secret World i helgen (som många andra helger). Men var lite sugen på att starta upp NWN1 eftersom jag fick det när jag förbokade Witcher 3. Blir nog till veckan

123
Skriv svar