Färgstarka bilder från Just Cause 3

Robot
Färgstarka bilder från Just Cause 3

Avalanche vet hur man framställer Rico Rodriguez som bäst

#avalanche-studios, #just-cause-3


Färgstarka bilder från Just Cause 3

teal and orange funkar alltid.

KoP
Medlem

Snygga explosioner. Ska bli spännande att se hur dom maxar deras grafikmotor på Xbone och PS4. Just Cause 2 är ju fortfarande rätt snyggt på 360'n och PS3.

Medlem

Här har vi ju nått Mythbusters skulle ha testat i sitt gaming-avsnitt! Kan man stå på en jet fighter och skjuta ned jagande helikoptrar? Och vilket vapen fungerar då bäst?

Medlem
Medlem

Kommer den ha multiplayer den här gången?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kommer den ha multiplayer den här gången?

Inte till release i alla fall. Om man har tur läggs det till senare eller så får moddare fixa det även denna gång.
Väldigt dåligt beslut imo, då co-op med iaf 1-4 spelare hade kunnat lyfta spelet rejält och är en av de mest efterfrågade funktionerna (co-op/multiplayer).

Köper detta spel först efter att de lagt till multiplayer eller annars först när det ligger i rea-backen :/

Medlem

Mysigt!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Ankh:

Kommer den ha multiplayer den här gången?

Inte till release i alla fall. Om man har tur läggs det till senare eller så får moddare fixa det även denna gång.
Väldigt dåligt beslut imo, då co-op med iaf 1-4 spelare hade kunnat lyfta spelet rejält och är en av de mest efterfrågade funktionerna (co-op/multiplayer).

Köper detta spel först efter att de lagt till multiplayer eller annars först när det ligger i rea-backen :/

Lite så jag tänkte med


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser underbart ut. Jc2 är ett av mina mest spelade spel förra generationen. Fantastiskt roligt sandlådespel som inte tar sig självt seriöst någonstans.

Medlem

Lite besviken att det verkar vara ännu en tropisk ö, hade gärna sett någon annan miljö, men kommer ändå förmodligen skaffa det!

Medlem

Det här ger allt nytt liv åt min Pla.. Oj, det släpptes visst till PC också. Nvm.

Jag tyckte JC:1 var lite tråkigt i längden. JC:2 led av samma problem. Det blev alldeles för mycket sandlådespel av det hela, vilket självfallet är meningen. Jag är nyfiken på om de har ändrat något i konceptet den här gången.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Ankh:

Kommer den ha multiplayer den här gången?

Inte till release i alla fall. Om man har tur läggs det till senare eller så får moddare fixa det även denna gång.
Väldigt dåligt beslut imo, då co-op med iaf 1-4 spelare hade kunnat lyfta spelet rejält och är en av de mest efterfrågade funktionerna (co-op/multiplayer).

Köper detta spel först efter att de lagt till multiplayer eller annars först när det ligger i rea-backen :/

Jag tycker precis tvärtom. Ni som vill köra multiplayer har ju tusentals spel att välja mellan, men vi som vill spela multiplayer tvingas hela tiden stå ut med korta, linjära kampanjer som man spelar klart på en kväll. Jag tycker det är skönt att finns utvecklare som satsar på single player.

Nu blir det i och för sig inget köp alls för min del, jag bojkottar Avalanche eftersom Lady Dahmers man jobbar där.

Medlem

Förstår inte riktigt vitsen med den här typen av "skärmdumpar", som är mer konceptbilder än representativa för spelet för mig som spelare. Ge mig hellre ingame-screenshots istället.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Inaktiv

Om det där är skärmdumpar från själva spelet och inte något annat, så är jag mycket imponerad! O.o

Medlem

Fail att de inte lägger med coop ,ska fråga chefen vad han håller på med nästa gång vi ses =P

Medlem
Skrivet av telison:

Här har vi ju nått Mythbusters skulle ha testat i sitt gaming-avsnitt! Kan man stå på en jet fighter och skjuta ned jagande helikoptrar? Och vilket vapen fungerar då bäst?

Eller kanske denna variant; om man skjuter ett gevär bakåt från ett stridsplan som flyger väldigt snabbt, kommer kulorna då trilla rakt ner till marken?

Medlem
Skrivet av LVX156:

Nu blir det i och för sig inget köp alls för min del, jag bojkottar Avalanche eftersom Lady Dahmers man jobbar där.

Blev tvungen att googla upp Lady Dahmer. Om det är rätt så är det en extrem feminist? Och du måste bojkotta spelet för att hennes man jobbar där.

Först och främst, varför vet du att hennes man jobbar där? Och vad har hennes åsikter med hennes mans jobb och att göra?

Medlem

Lite väl mycket pastellfärger som gör det mer overkligt än mer sansade färger.

Någon som vrider om gamma totalt i dessa bilder, eller?

Medlem

Ser festligt ut =).

Skrivet av Anwest:

Förstår inte riktigt vitsen med den här typen av "skärmdumpar", som är mer konceptbilder än representativa för spelet för mig som spelare. Ge mig hellre ingame-screenshots istället.

Fast det är väl troligtvis ingame-screenshoots de bara tagit bort huden ifrån och kanske skalat ner bilden lite för att det ska passa websidor bättre. Men ja, jag håller med om att det vore bättre att de la ut "riktiga" skärmdumpar på en gång, helst i 4k eller åtminstone 1440p :P.

skärmdumparna är troligtvis nerskalade från 8k

1
Skriv svar