Heroes of the Storm – många nya hjältar framöver

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Personligen tycker jag att Heroes of the storm är det sämsta moba spelet som jag spelat.

Vadårå?

För att?

Aha, så inte "därför".

Kan ha fel, men jag får lite intrycket av att det var den du ursprungligen citerade som du tror svarade lite drygt. Tror snarare att även MrFluffy ville veta varför Kleptoman inte gillar spelet.

Ville inte vara dryg alls, genuint nyfiken eftersom jag är nyfiken på genren. Är en total noob. Därför vill jag tacka alla som gett utförliga svar i den här tråden!

Hehe, missförståndet är totalt. Jag menade att jag fick intrycket av att du trodde att det var samma person som skrivit båda kommentarerna.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Förstår inte de som klagar på balanseringen. Tycker det är mer balanserat än de andra moba som finns ute. Visst finns det några heroes som behöver lite tweeks men det är inga större saker.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Förstår inte de som klagar på balanseringen. Tycker det är mer balanserat än de andra moba som finns ute. Visst finns det några heroes som behöver lite tweeks men det är inga större saker.

Har du ens spelat dota 2? Det har 3 gånger mer heroes och är sjukt bra balanserat. Det finns så många heroes i hots som är så dåligt balanserat att jag undrar om blizzard någonsin kommer kunna balansera ett spel igen. Då alla deras spel är sjukt obalanserade på senaste tiden. Titta bara på sc2. Det spelet har alltid en flavor of the month. Jag köpte sgt hammer heron och tror inte att jag hade förlorat en endaste match hitills

12
Skriv svar