Efter 1 miljon sålda ex – Prison Architect släpps i år

Robot
Efter 1 miljon sålda ex – Prison Architect släpps i år

Defcon-skaparnas fängelsebyggarspel närmar sig release.

#defcon, #introversion-software


Inaktiv
Efter 1 miljon sålda ex – Prison Architect släpps i år

Kul att det ska släppas!

Köpte det för något halvår sedan, är jättenöjd med mitt köp! Ett utmärkt exempel på hur ett early-access spel ska skötas enligt mig.

Medlem

Har inte hunnit spela spelet så mycket, men av det lilla jag kört det så har det varit mycket bra. Kul med en 1.0 release Soon(TM)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Fast offentliggörandet bestod ju egentligen av att producenten sa "Vi blir klara i år" och designern reagerade med "Öh va? Ehm, ja, okej... Visst." så det lät ju inte som att dom har en tydlig roadmap att följa.

Medlem

Dags för ett Uplink 2 sen då hoppas jag.

Medlem

Grymt bra spel även om det blir lite enkelt när man lärt sig hur man utnyttjar AI:n.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Fast offentliggörandet bestod ju egentligen av att producenten sa "Vi blir klara i år" och designern reagerade med "Öh va? Ehm, ja, okej... Visst." så det lät ju inte som att dom har en tydlig roadmap att följa.

Jo men det är nog rätt som producent att göra så, de har hållt på med spelet i två och ett halvt år nu, dags att bli färdiga.

Så om det blir beta-releaser efter Alpha 35 så hinner de med ett par betor innan release också.

Medlem

Väldigt nöjd med mitt köp för ett år sen. Känns ibland som ett färdigt spel redan, tills man stöter på någon liten(eller stor) bugg men har ändå haft mindre problem än med "färdiga" spel.

Medlem

Finns ett rymdspel med liknande grafisk design, någon som vet vilken jag syftar på och vad de heter?

Medlem
Skrivet av Overdose:

Finns ett rymdspel med liknande grafisk design, någon som vet vilken jag syftar på och vad de heter?

Faster Than Light? Tycker de är ganska lika designmässigt iallafall.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Xeran:
Skrivet av Overdose:

Finns ett rymdspel med liknande grafisk design, någon som vet vilken jag syftar på och vad de heter?

Faster Than Light? Tycker de är ganska lika designmässigt iallafall.

Rimworld tror jag han tänker på.

Medlem

så jävla bra spel! +++ att de uppdaterar varje månad med en riktig updatering!

rimworld är förövrigt nice med

1
Skriv svar