Condemned 3 kan vara i görningen

Robot
Medlem
Condemned 3 kan vara i görningen

OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH

MYYYYYYYYYYYYYYYYY

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!

=O =O =O =O =O =O =O =O =O =O

Nej, men seriöst! Awesome! Jag gillar spelen även om 2:an spårade ut i storyn samt lite onödiga extra skjutvapen. Vill gärna bli creeped out igen av de mörka omgivningarna och min karaktärs egna brutala beteende. Condemned känns väldigt unikt på den fronten

Medlem

Vore coolt med tex UE4 motor =D, första kapitlet utspelar sig i Paris...

...sen går det bara utför...

Medlem

Spelade aldrig 2an, men ettan var "trevligt". Ett av de få spel som faktiskt fick mig att må lite dåligt över mitt egna beteende. Just för att man ofta blev skrämd av fienden varpå det övergick till någon slags panik-ilska och hat när man stod där och slog ut tänderna på dem med järnrör, obehagligt.

Medlem

Nice ett ehm fps? som inte bygger på power fantasier dät man känner sig som att man är rambo när man spelar, utan att man är väldigt sårbar^^

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Vore coolt med tex UE4 motor =D, första kapitlet utspelar sig i Paris...

https://www.youtube.com/embed/Y6PQ19BEE24

...sen går det bara utför...

jo Men det är något som jag störde mig på i den tech demon det kändes som de hade lagt in ett grain filter som gav effekten att saker såg mer äkta ut men också lite suddigare:/

Medlem
Skrivet av sirme91:

jo Men det är något som jag störde mig på i den tech demon det kändes som de hade lagt in ett grain filter som gav effekten att saker såg mer äkta ut men också lite suddigare:/

Men var inte Condemned spelen lite grötiga? Inget man märker sen när solen gått ner, dimman tätnar och man blir jagad av en galen rabies smittad mimare =).

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av sirme91:

jo Men det är något som jag störde mig på i den tech demon det kändes som de hade lagt in ett grain filter som gav effekten att saker såg mer äkta ut men också lite suddigare:/

Men var inte Condemned spelen lite grötiga? Inget man märker sen när solen gått ner, dimman tätnar och man blir jagad av en galen rabies smittad mimare =).

Hm det kan stämma inget jag tänkte på i spelen, men i en techdemo tycker jag inte de passar in:P

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av sirme91:

jo Men det är något som jag störde mig på i den tech demon det kändes som de hade lagt in ett grain filter som gav effekten att saker såg mer äkta ut men också lite suddigare:/

Men var inte Condemned spelen lite grötiga? Inget man märker sen när solen gått ner, dimman tätnar och man blir jagad av en galen rabies smittad mimare =).

Har för mig att det hade ett lite grynigt filter, iaf när man fick typ "episoder". I övrigt lätt ett av de mest atmosfäriskt obehagliga suspense/skräckspel jag lirat. Tvåan går över flera grnser den gärna kunde struntat i men ettan håller precis lika bra idag som när det först kom rekommenderas skarpt.

Medlem
Medlem

Har bara spelat första 30min av C2, sen var det nog. Inte för att det var dåligt utan för att jag pallar inte nojja haha

1
Skriv svar