Se Grand Theft Auto jämföras med verkliga livet

Robot
Se Grand Theft Auto jämföras med verkliga livet

Ambitiös gamer visar jämförande vyer från Los Angeles och Los Santos - likheten är slående.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Se Grand Theft Auto jämföras med verkliga livet

Ha ha, jag gillar att det ligger en överkörd snubbe på gatan i bild nummer tre. GTA i ett nötskal.

Medlem

Jag var i LA när spelet släpptes och la då märke till hur likt spelet är verkligheten. Det handlar inte bara om landmärken, utan hela områden känner man igen sig i och i många fall går det att navigera i spelet baserat på hur det ser ut i verkligheten.

Den stora grejen jag reagerade på då var ändå atmosfären; bara genom att titta på videor tyckte jag det kändes som att det var just LA det utspelade sig i och det är väl precis dit man vill nå.

Medlem

nu längar man ju ännu mer tills det släpps.. Vill spela det nu!

Medlem

Helt sjukt... På första bilden trodde jag GTA-bilden var den riktiga innan jag förstorat bilden. Vid en snabb blick skulle nästan vilken som helst av bilderna kunna passa för en riktig för min del.

Medlem

Detta spelet kommer köpas till PC i Mars.

Har undvikit allt om det förutom när jag provade på det hos storebrorsan på hans PS3a för längesen och då åkte jag bara omkring och latja.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sebbepojken:

Jag var i LA när spelet släpptes och la då märke till hur likt spelet är verkligheten. Det handlar inte bara om landmärken, utan hela områden känner man igen sig i och i många fall går det att navigera i spelet baserat på hur det ser ut i verkligheten.

Den stora grejen jag reagerade på då var ändå atmosfären; bara genom att titta på videor tyckte jag det kändes som att det var just LA det utspelade sig i och det är väl precis dit man vill nå.

Samma här, hade varit där för första gången bara några månader tidigare.


signatur
Medlem
Skrivet av FeskarN:

nu längar man ju ännu mer tills det släpps.. Vill spela det nu!

Men det har ju varit ute i över ett år.

Sorry, kunde inte låta bli

Medlem

Planerade att köpa det till PC men såhär över ett år efter PS3-släppet känner man sig ganska färdig med det.

Medlem

Ska bli riktigt kul att återvända. Älskade San Andreas, fyran var grymt men tyckte det fattades något. Kändes tomt, trots att det fanns så mycket att göra.

Medlem

Bild 1 och 2 är ju båda från spelet, bara tagna från olika avstånd.

Medlem

Varför vägrar Rockstar släppa material som visar ingame på PC?

Antingen så kommer det att se ut som på PS4 och XO, och att visa detta skulle innebära att folk blir sur över att det är en värdelös port.

Eller så är det enormt mycket snyggare på PC och att Rockstar vill avvakta med att visa detta för att få folk som har både konsol och PC att köpa det först på konsol pga att de inte orkar vänta, för sedan tappa hakan när de ser det till PC och köpa det igen, i vissa fall för tredje gången.

Medlem

Samma med GTA IV. När jag var i Brighton Beach NY så kändes det som man hade varit där tidigare.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

jag är grymt sugen på gta V till pc även om jag spelat ut det på 360, förstå vad mods kan göra med det speletxD

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sebbepojken:

Jag var i LA när spelet släpptes och la då märke till hur likt spelet är verkligheten. Det handlar inte bara om landmärken, utan hela områden känner man igen sig i och i många fall går det att navigera i spelet baserat på hur det ser ut i verkligheten.

Den stora grejen jag reagerade på då var ändå atmosfären; bara genom att titta på videor tyckte jag det kändes som att det var just LA det utspelade sig i och det är väl precis dit man vill nå.

Samma här, hade varit där för första gången bara några månader tidigare.

Me 2, var där för någon vecka sedan och kunde navigera genom att ha spelat spelet, den enda nackdelen var att jag gick runt och slog folk på käften och tog deras bilar ....

Medlem

Var i LA 2013 och när man sedan spelade spelet så var det sjukt skoj att traska runt och upptäcka ställen ingame som man hade besökt på riktigt. Häftig känsla minst sagt

Medlem

Bodde på ett hotell precis vid Santa Monica-piren för några år sedan. Måste erkänna att GTA V tog mig "tillbaks" dit på ett ganska effektivt sätt. Förvånansvärt äkta.

1
Skriv svar