Lara besöker Sibirien i Rise of the Tomb Raider

Robot
Medlem
Lara besöker Sibirien i Rise of the Tomb Raider

Vill ha!!!!!!

Får väl köpa en jävla krysslåda.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Blir när det släpps till PC (vilket det lär göra förr eller senare)

Medlem

Jag väntar tills det släpps till PC. Så bra var inte rebooten så att det är värt att köpa en konsol för uppföljaren.

Medlem

Jag hoppas att det hinner komma ut till PS4:a under 2015 också annars blir jag grymt besviken!

Härligt. Älskade förra spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av soyd:

Jag hoppas att det hinner komma ut till PS4:a under 2015 också annars blir jag grymt besviken!

Microsoft lär väl ha betalat för att ha (minst) julen för sig själva så att det kommer till andra format under 2015 är ytterst osannolikt.

Medlem

Då är det risk för att det kommer att bli ett kyligt välkomnande bland spelarna.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Inaktiv

hoppas man inte måste fälla 200 skurkar denna gång med, blev lite för mycket uncharted förra gången.


signatur

The definition of insanity?

Skägg.
10 Chambers

Solna. Världens rövhål.


signatur
Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag väntar tills det släpps till PC. Så bra var inte rebooten så att det är värt att köpa en konsol för uppföljaren.

Jag är inte helt övertygad om att jag håller med.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Solna. Världens rövhål.

Finns det någon baktanke med det påståendet?

Hö Hö.


signatur

Nämen!

Medlem

Love it. Gillade deras vision och passion i förra spelet, detta spelet verkar inte vara något undantag!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Solna. Världens rövhål.

Klassiker http://youtu.be/L5QU0UIe-iE

Inaktiv

Vid 55 - 60...är de för att dämpa tak/kontorsbelysningen mot skärmen eller vad..?

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av soyd:

Jag hoppas att det hinner komma ut till PS4:a under 2015 också annars blir jag grymt besviken!

Microsoft lär väl ha betalat för att ha (minst) julen för sig själva så att det kommer till andra format under 2015 är ytterst osannolikt.

Jo jag vet.. men jag lever på hoppet!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Vill ha!!!!!!

Får väl köpa en jävla krysslåda.

Eller så väntar du?

Medlem

Jag kör endast Tomb Raider på PC dock blir det inget köp då dom inte förtjänar mina pengar efter detta PC förräderi.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Solna. Världens rövhål.

Bara för att vi är blåa och har lägst kommunalskatt.

Medlem

Va? Hur ska de då göra för att få det så lättklätt som möjligt?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av marcus8958:

Vill ha!!!!!!

Får väl köpa en jävla krysslåda.

Eller så väntar du?

Gillade första spelet väldigt mycket så tror det är värt att skaffa en X1. Öppnar även upp för andra exklusiva spel som kan vara värt att skaffa och konsolen lär ha gått ner lite i pris fram till lanseringen.

Skrivet av Dunder:

Va? Hur ska de då göra för att få det så lättklätt som möjligt?

Tycker hon är jättesöt i sina vinterkläder. Tror knappast det skulle vara roligare eller passa om hon sprang runt i stringtrosor i sibirien.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Newklear:

Va? Hur ska de då göra för att få det så lättklätt som möjligt?

Tycker hon är jättesöt i sina vinterkläder. Tror knappast det skulle vara roligare eller passa om hon sprang runt i stringtrosor i sibirien.

Jag tror du missade poängen... Borde varit svårt att missa om man spelat de tidigare inkarnationerna.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Dunder:

Va? Hur ska de då göra för att få det så lättklätt som möjligt?

Tycker hon är jättesöt i sina vinterkläder. Tror knappast det skulle vara roligare eller passa om hon sprang runt i stringtrosor i sibirien.

Jag tror du missade poängen... Borde varit svårt att missa om man spelat de tidigare inkarnationerna.

Safari shorts och heltäckande topp som täcker ett par ballongbröst?

Skulle inte säga att det är speciellt avklätt. Steve Irwins fru springer ju runt i liknande kläder men istället för toppen har hon skjorta.
Men du kanske inte tänker på första spelet för det är bara en av 3 som jag spelat. Underworld är andra.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar