Tung trailer för Dark Souls II: Scholar of the first sin

Robot
Tung trailer för Dark Souls II: Scholar of the first sin
Inaktiv
Tung trailer för Dark Souls II: Scholar of the first sin

Så ologiskt att detta släpps efter Bloodborne. Jag har redan klarat det men tänker köpa detta på PS4 igen. Men för nya spelare hade det ju varit bättre att spela detta före Bloodborne gissar jag.

Medlem

Klarade de inte att uppnå någonting nära E3-buildens grafik med DX11 och nya konsoler heller?

Medlem

Mycket sugen på DS2, hade väldigt kul med ettan.

Medlem

Vet vi än om DX11 uppgraderingen blir gratis för oss som redan äger spelet på PC eller inte? Eller blir det så som många har spekulerat, att man kommer vara tvungen att köpa dx11 versionen av spelet för full pris?

Skribent
Skrivet av Chnum:

Vet vi än om DX11 uppgraderingen blir gratis för oss som redan äger spelet på PC eller inte? Eller blir det så som många har spekulerat, att man kommer vara tvungen att köpa dx11 versionen av spelet för full pris?

Har för mig det släpps som en vanlig uppdatering.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Chnum:

Vet vi än om DX11 uppgraderingen blir gratis för oss som redan äger spelet på PC eller inte? Eller blir det så som många har spekulerat, att man kommer vara tvungen att köpa dx11 versionen av spelet för full pris?

Du får betala fullpris för hela spelet igen om du ska ha bättre grafik till PC såvida inget ändrat sig: https://www.youtube.com/watch?v=DiDa9Yf2xhI

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Chnum:

Vet vi än om DX11 uppgraderingen blir gratis för oss som redan äger spelet på PC eller inte? Eller blir det så som många har spekulerat, att man kommer vara tvungen att köpa dx11 versionen av spelet för full pris?

Har för mig det släpps som en vanlig uppdatering.

Man måste köpa igen om man vill ha dx11 uppdateringen..
http://bandainamcous.tumblr.com/post/103526088996/were-very-e...

Medlem
Skrivet av eatem:

Så ologiskt att detta släpps efter Bloodborne. Jag har redan klarat det men tänker köpa detta på PS4 igen. Men för nya spelare hade det ju varit bättre att spela detta före Bloodborne gissar jag.

Vad spelar det för roll om man spelar DkS2 efter BB? Spelen hänger ju inte ihop med varandra.

Medlem
Skrivet av Tokimba:
Skrivet av Chnum:

Vet vi än om DX11 uppgraderingen blir gratis för oss som redan äger spelet på PC eller inte? Eller blir det så som många har spekulerat, att man kommer vara tvungen att köpa dx11 versionen av spelet för full pris?

Du får betala fullpris för hela spelet igen om du ska ha bättre grafik till PC såvida inget ändrat sig: https://www.youtube.com/watch?v=DiDa9Yf2xhI

Detta har jag helt missat!
Blir förbannad på sånt här.. Det hade kanske varit ok om man gett folk som redan äger spelet till PC/PS3/360 en möjlighet att uppgradera sin version för en slant men att låta folk köpa om vad som verkar vara i princip samma spel till fullpris är inte ok!
Stämmer informationen i det där youtube-klippet så är det rent av att spotta på alla Dark Souls-fans...

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Tokimba:
Skrivet av Chnum:

Vet vi än om DX11 uppgraderingen blir gratis för oss som redan äger spelet på PC eller inte? Eller blir det så som många har spekulerat, att man kommer vara tvungen att köpa dx11 versionen av spelet för full pris?

Du får betala fullpris för hela spelet igen om du ska ha bättre grafik till PC såvida inget ändrat sig: https://www.youtube.com/watch?v=DiDa9Yf2xhI

Detta har jag helt missat!
Blir förbannad på sånt här.. Det hade kanske varit ok om man gett folk som redan äger spelet till PC/PS3/360 en möjlighet att uppgradera sin version för en slant men att låta folk köpa om vad som verkar vara i princip samma spel till fullpris är inte ok!
Stämmer informationen i det där youtube-klippet så är det rent av att spotta på alla Dark Souls-fans...

Håller med, det är bedrövligt. Jag hade kunnat tänka mig att pröjsa en liten slant för innehållet och uppgraderingarna (trots att spelet fortfarande inte ser i närheten så snyggt ut som när de först visade gameplay på det) men att köpa hela spelet igen kommer inte på frågan. Förhoppningsvis håller Bloodborne mig underhållen till den grad att jag kan glömma Dark Souls 2 för gott.

Inaktiv
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av eatem:

Så ologiskt att detta släpps efter Bloodborne. Jag har redan klarat det men tänker köpa detta på PS4 igen. Men för nya spelare hade det ju varit bättre att spela detta före Bloodborne gissar jag.

Vad spelar det för roll om man spelar DkS2 efter BB? Spelen hänger ju inte ihop med varandra.

Det spelar såklart ingen roll så men jag tänkte mer på att BB är mycket nyare så spelar man det först kanske DkS2 känns lite gammalt. Ffa om man är en ny spelare som inte har spelat serien. Som sagt, jag kommer köpa båda ändå

Medlem

Herregud, originalspelet till PC ser ju bättre ut, utan mods. Sicken rip-off.

Medlem

det e ju bara att köra med valfria mods http://www.nexusmods.com/darksouls2/

så blir det snyggare än "dx11" uppdateringen endå som ser likadan ut ? som orignalet på PC.

1
Skriv svar