Risk – krig utbryter på nya generationens konsoler i morgon

Robot
Risk – krig utbryter på nya generationens konsoler i morgon
Inaktiv
Risk – krig utbryter på nya generationens konsoler i morgon

Imorgon?
Kopte det for ett bra tag sen pa xbone, man kan kopa antingen genom appen hasboro gamechannel eller direkt i den vanliga digitala shoppen,
det ar lite lustigt for man kunde spela risk utanfor appen men om man vill starta risk i appen da ar den last.

Medlem

Vilken paradoxal trailer. En typisk barnprogramledare som berättar om hur gulligt det är med krig och hur underbart det är att förgöra sina motståndare. Inte för att jag inte håller med honom...

Själv spelet då? Nja, tänk om dom skulle börja 3D-animera Kalle anka på julafton. Har man aldrig sett originalet så är det säkert underhållande. För mig är Risk ett brädspel. Men om det ska spelas på dator tycker jag att Risk2 är den bästa versionen. Men jag är ju gammal surgubbe också.

Medlem

Det här tror jag inte alls på men Risk: Factions var roligt.

Risk är ett alldeles för grunt spel egentligen och passar därför bättre som brädspel. Som dataspel (:)) kan man sminka grisen men det är ändå en gris.

*trycker på dissa knappen med buande audio som följer*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Risk ska spelas som brädspel. Inget annat!

Medlem

Kommer spelet också till PS3? 1.15 in i filmen så står det fler alternativ än Xbox One och PS4. Eller hur ska man tolka den raden?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Gif på PC tack.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Nån som har koll på vad det kostar?

Medlem

lol, jag läste verkligen rubriken som en Löpsedel, en verklig Risk att krig skulle bryta ut. xD


signatur

Nämen!

Inaktiv

Ärligt talat. Det finns mycket bättre brädspel. Både digitala och i kartong.

Medlem
Skrivet av eatem:

Ärligt talat. Det finns mycket bättre brädspel. Både digitala och i kartong.

Jo, men nu handlar det om att mjölka ett redan känt spel allt vad som går


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar