Slåss på asteroid i stor Wildstar-uppdatering

Robot
Slåss på asteroid i stor Wildstar-uppdatering
Medlem
Slåss på asteroid i stor Wildstar-uppdatering

Synd att det var så många saker som de misslyckades med under launchen.
Får hoppas på att de stadigt förbättrar spelet och får en lite högre spelarbas.

Medlem

Fast den största nyheten är väl ändå att 40man raiden numera är en 20-manna.

Medlem

Som någon som lirar wildstar nästan enbart för housing kom det en vanskligt massa nytt godis inom just det området iaf.

Medlem
Skrivet av Duffelbag:

Som någon som lirar wildstar nästan enbart för housing kom det en vanskligt massa nytt godis inom just det området iaf.

Åfan, la ner löjligt mycket tid där själv. Önskar personligen bara att man fick mer verktyg att göra mer än ett statiskt hus bara, varför inte hela instanser?

Edit: insåg i samma veva att det är instanser, men vad jag menar är någon spelbar utmaning för sig själv och andra, typ som man kan göra i little big plnet eller track mania osv. Var riktigt stolt över vad jag hade skapat, men hade velat ge det mer liv.

Medlem

Är det inte dags för f2p snart.. ?!

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Duffelbag:

Som någon som lirar wildstar nästan enbart för housing kom det en vanskligt massa nytt godis inom just det området iaf.

Åfan, la ner löjligt mycket tid där själv. Önskar personligen bara att man fick mer verktyg att göra mer än ett statiskt hus bara, varför inte hela instanser?

Edit: insåg i samma veva att det är instanser, men vad jag menar är någon spelbar utmaning för sig själv och andra, typ som man kan göra i little big plnet eller track mania osv. Var riktigt stolt över vad jag hade skapat, men hade velat ge det mer liv.

Jo, håller helt med. De lutar åt det hållet dock verkar det som. De släpper bl.a. restriktionen på vart du kan placera plugs och eventuellt huset med.

1
Skriv svar