Punch-Out – så spöar man Mike Tyson med ögonbindel

Robot
Punch-Out – så spöar man Mike Tyson med ögonbindel
Medlem
Punch-Out – så spöar man Mike Tyson med ögonbindel

Jag klarar inte Mike oavsett hur fan jag skulle spela spelet. Grymt om det är sant men man måste även ha för mycket tid


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Har kikat på "speedruns" på detta och andra kör samma taktik. Tror absolut att detta är legit.

k3m
Medlem
Skrivet av Palma:

Har kikat på "speedruns" på detta och andra kör samma taktik. Tror absolut att detta är legit.

Tror oxå det är äkta.

Medlem
Skrivet av Palma:

Har kikat på "speedruns" på detta och andra kör samma taktik. Tror absolut att detta är legit.

Yep, det var ju något liknande förra året på ADGQ (en speedrunning event som hålls i början av Januari varje år) där en kille tog sig ända till Mike med ögonbindel tills han blev utslagen.

Medlem

Hmm, vad jag förstår så är Tyson till skillnad från alla andra motståndare i detta gamla fina spel betydligt mer slumpmässig (hans direkt-KO-slag kommer slumpmässigt inom ett givet tidsfönster). De övriga motståndare följer olika fasta mönster som man kan lära sig slå utan att se spelet men med Tyson ska inte detta vara möjligt då man inte kan förutse när hans slag kommer utan den visuella ledtråden (blinkning med ena ögat) och även med denna lyckades jag aldrig slå den jäkeln.

Så innan jag får se någon som lyckas med detta i en kontrollerad miljö har jag svårt att tro på det.

Medlem

Det är inte fejk. Finns flera som gjort detta. Minst en gång vad jag vet var ju live på AGDQ om det var i somras eller förra vintern.

Medlem

den där musiken är ju så bra

Medlem
Skrivet av hestah:

Det är inte fejk. Finns flera som gjort detta. Minst en gång vad jag vet var ju live på AGDQ om det var i somras eller förra vintern.

Ingen har gjort det live på AGDQ el liknande. Sinister1 kom hela vägen till Tyson men han går inte att besegra utan att se honom, vilket han själv förklarar i denna video.

https://www.youtube.com/watch?v=CvzIb53Lcno

Eller går gör det givetvis men om det är så slumpbaserat som jag fått för mig är det nog mer sannolikt att dra hem storvinsten på lotto, med eller utan förbundna ögon.

Som sagt, innan jag får se någon som lyckas med detta i en kontrollerad miljö har jag svårt att tro på det.

dmn
Medlem

"Så spöar man mike tyson med ögonbindel"?

Jag såg bara nån som gjorde det, inte hur man gör det...

Medlem

Det är såklart möjligt att det är äkta.
Men samtidigt är det ju inte "live". Det är på en wii konsol. Det kan till och med vara något annat som är förprogrammerat. Det kan vara någon annan som står i bakgrunden etc.
Man kan inte ens se killens händer så att hans knapptryck överensstämmer med det som sker på skärmen. Men visst, det verkar stämma. Men det duger inte för mig för att vara 100% säker.
OCH man får inte glömma. Om någon vill att det skall se äkta ut så ser man ju till att det ser äkta ut. Men man måste ställa sig frågan. Varför har han valt att ha kameran på ett sådant sätt att man inte ser hans händer??


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av kadavriak:
Skrivet av hestah:

Det är inte fejk. Finns flera som gjort detta. Minst en gång vad jag vet var ju live på AGDQ om det var i somras eller förra vintern.

Ingen har gjort det live på AGDQ el liknande. Sinister1 kom hela vägen till Tyson men han går inte att besegra utan att se honom, vilket han själv förklarar i denna video.

https://www.youtube.com/watch?v=CvzIb53Lcno

Eller går gör det givetvis men om det är så slumpbaserat som jag fått för mig är det nog mer sannolikt att dra hem storvinsten på lotto, med eller utan förbundna ögon.

Som sagt, innan jag får se någon som lyckas med detta i en kontrollerad miljö har jag svårt att tro på det.

Ok ursäkta då kom jag ihåg fel.

MrX
Medlem

Vad sägs som Yoshi's Island (Blindfolded)?

Medlem

Tror det är fejk. Det är för mycket som är random med MIke Tyson. Man måste ha sjukt mycket tur när man gissar för att lyckas slå honom.

Medlem

känner en kille som kan det här, sett det t.om live! han är dessutom blind! blev av med en back öl då han slog vad om det.. ljud och rytmer är det som gäller. kan säga att man tappade hakan :x

1
Skriv svar