Se den ärliga trailern för Hearthstone

Robot
Se den ärliga trailern för Hearthstone

Blizzards oväntade succé dissekerat med en stor portion humor och träffsäkerhet.

#the-last-of-us-remastered, #world-of-warcraft, #hearthstone-heroes-of-warcraft


Medlem
Se den ärliga trailern för Hearthstone

Cant argue with that


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

"Blizzards oväntade succé"?

"Oväntade"?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Trump är ju för härlig Kan bli sjukt rastlös av att titta på honom om jag kollar på hans stream.


signatur

IDKFA

Medlem

Just a little bit of luck xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

hunters...... ush

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dunder:

"Blizzards oväntade succé"?

"Oväntade"?

Ja, att ett kortspel som utvecklats av 10 personer böor så stort är faktiskt ganska oväntat. Till och med för Blizzard.


signatur
Skribent

"So, unless she has a flamestrike.. "

"She has a flamestrike!"

Story of my Hearthstone life!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

this is why we cannot have nice things

Medlem

Har inte lagt en krona på Hearthstone och har inga som helst problem att vinna åtminstone tillräckligt många gånger för att dra in guld på daily quests.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Trump är ju för härlig Kan bli sjukt rastlös av att titta på honom om jag kollar på hans stream.

Kollar på honom till och från när jag ska sova. Hans röst kombinerat med det lugna tempot får mig att falla in i en djup, djup sömn.

Medlem
Skrivet av didde:
Skrivet av mrFluffy:

Trump är ju för härlig Kan bli sjukt rastlös av att titta på honom om jag kollar på hans stream.

Kollar på honom till och från när jag ska sova. Hans röst kombinerat med det lugna tempot får mig att falla in i en djup, djup sömn.

Missförstå mig inte, jag gillar honom. Men när han ska välja kort ibland kan få mig väldigt stressad Och han har en härlig röst.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Dunder:

"Blizzards oväntade succé"?

"Oväntade"?

Ja.
När HS annonserades var det högst oväntat att de skulle släppa ett kortspel.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av didde:
Skrivet av mrFluffy:

Trump är ju för härlig Kan bli sjukt rastlös av att titta på honom om jag kollar på hans stream.

Kollar på honom till och från när jag ska sova. Hans röst kombinerat med det lugna tempot får mig att falla in i en djup, djup sömn.

Missförstå mig inte, jag gillar honom. Men när han ska välja kort ibland kan få mig väldigt stressad Och han har en härlig röst.

Hey! Jag förstår precis vad du menar När han gör allt i sista sekund blir man tokig. Speciellt när ha inte hinner göra allt då han brukar vänta på animationerna.
Men bättre sömnpiller får man leta efter

1
Skriv svar