Systemkraven för Mortal Kombat X inte särskilt brutala

Robot
Systemkraven för Mortal Kombat X inte särskilt brutala
k3m
Medlem
Systemkraven för Mortal Kombat X inte särskilt brutala

Det där är ju enorma krav för ett beat'em up.

Medlem
Skrivet av k3m:

Det där är ju enorma krav för ett beat'em up.

Instämmer.

Medlem

Härligt. Måste införskaffas!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Den förra versionen var ju rätt så väloptimerat till pc och fungerar utmärkt med en xbox 360 handkontroll. Hoppas denna version får samma kärlek


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

hur fan kan ett sånt spel ens behöva 64bit och en quad ? lol.. aliens krävde bara 32bit och en dualcore och snyggt som fan är det..

Medlem

Inget för min dualcore då =(

Medlem

Detta får en tänka på vilka svinigt ultrasnygga fightingspel det måste gå att göra med tanke på att spelet ändå ser snyggt ut.

Medlem

Schysst att man fortfarande håller sig på rekommenderatnivån på nästan alla spel.

2600K, bästa köpet någonsin.

Medlem

Får se vad street fighter 5 får för systemkrav.

Medlem

Klart min dator klarar det där.

Är fan riktigt sugen på att köpa detta till PC. Vill ha det och har ingen PS4:a. Har däremot en Xbox 360 kontroll till PC.

Blir nog ett köp. Kanske när det är lite rea senare. Får se.

Men är det inte lite dålig stil att man måste boka för att få Goro? Är väl samma sak med Evolve?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Klart min dator klarar det där.

Är fan riktigt sugen på att köpa detta till PC. Vill ha det och har ingen PS4:a. Har däremot en Xbox 360 kontroll till PC.

Blir nog ett köp. Kanske när det är lite rea senare. Får se.

Men är det inte lite dålig stil att man måste boka för att få Goro? Är väl samma sak med Evolve?

Håller med. Många utvecklarna börjar stiga på samma tåg. Detta är just för att folk verkar älska att förhandsboka spel.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Hullken:

Schysst att man fortfarande håller sig på rekommenderatnivån på nästan alla spel.

2600K, bästa köpet någonsin.

köpte 2600k när den kom och har sen bara uppdaterat grafikkortet till ett 290. Länge sen man klarade sig så länge på den budgeten.

Medlem
Skrivet av magma:

Den förra versionen var ju rätt så väloptimerat till pc och fungerar utmärkt med en xbox 360 handkontroll. Hoppas denna version får samma kärlek

Mortal Kombat (9) fungerar utmärkt på min HTPC med en i3-2100t och ett AMD HD7750, vart positivt överraskad


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

GTA V har i nuläget lite lägre systemkrav än det här spelet.

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Inget för min dualcore då =(

Du kan ju alltid prova.

Medlem
Skrivet av Freffo:

GTA V har i nuläget lite lägre systemkrav än det här spelet.

Det många inte tänker på är att beat em up så siktar man på stabila 60 fps medans spel som Witcher siktar på ostabila 30 fps.
GTA V gissar jag på att dom siktar på samma sak som Witcher och inte på samma sak som Mortal Kombat.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Freffo:

GTA V har i nuläget lite lägre systemkrav än det här spelet.

Det många inte tänker på är att beat em up så siktar man på stabila 60 fps medans spel som Witcher siktar på ostabila 30 fps.
GTA V gissar jag på att dom siktar på samma sak som Witcher och inte på samma sak som Mortal Kombat.

Rockstar Games skrev att att de lovar 60 fps på PC.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Freffo:

GTA V har i nuläget lite lägre systemkrav än det här spelet.

Det många inte tänker på är att beat em up så siktar man på stabila 60 fps medans spel som Witcher siktar på ostabila 30 fps.
GTA V gissar jag på att dom siktar på samma sak som Witcher och inte på samma sak som Mortal Kombat.

Rockstar Games skrev att att de lovar 60 fps på PC.

Vad dom dock inte skrevvar att dom lovade 60fps på din burk. Klart som fan att det går att köra i 60fps om du har tillräckligt bra burk

1
Skriv svar