Svensk studio gör co-op-actionspelet Warhammer: End Times

Robot
Svensk studio gör co-op-actionspelet Warhammer: End Times

Action för fyra personer när Ubersreik City invaderas av råttfolket Skaven – se första trailern hos FZ.

#fatshark, #warhammer-end-times-vermintide, #left-4-dead, #valve


Medlem
Svensk studio gör co-op-actionspelet Warhammer: End Times

låter intressant, kan bli bra

Medlem

Råttjävlarna alltså... Hade hellre sett Orks eller Undead....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Känner mig ytterst kränkt som Skavens-spelare. Varför ska de vara de onda snubbarna? Är det för att de är många? Mindre intelligenta? Shame on you Fatshark, som återinför denna gamla stereotypiska syn på råttmän!

I ärlighetens namn, idén är om annat intressant och med tanke på alla värdelösa Warhammer-spel de senaste åren (Space Hulk: Ascension exkluderat.) kan det bara bli bättre, Fatshark är dessutom kompetenta. Hoppas att spelet inte erhåller den arkadiga känslan av Left 4 Dead bara, utan kör på en något djupare och mer avancerad spelmekanik.

Medlem

Jag minns för några år sedan när jag spelade med Skaven i ca. 6 månader. Är väl typ fegaste laget i hela Warhammer. Vet inte hur många gånger jag fick retirera.

Medlem

Co-op , jaaa! men till vilka plattformar?

Medlem

Fatshark? Så vi kommer få ett 1st person melee spel, buggigt utan dess like utan någon som helst support från Fatshark men jävligt kul.

Så har receptet varit för deras föregående spel, War of the Roses: Kingmaker och War of the Vikings.


signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av Oneone:

Co-op , jaaa! men till vilka plattformar?

Pc, Xbox One, PS4.


signatur
Medlem

Kul att det görs av Fatshark, av fans för fans

Medlem

Splitscreen?????

Medlem
Skrivet av Tiktakbombom:

Känner mig ytterst kränkt som Skavens-spelare. Varför ska de vara de onda snubbarna? Är det för att de är många? Mindre intelligenta? Shame on you Fatshark, som återinför denna gamla stereotypiska syn på råttmän!

I ärlighetens namn, idén är om annat intressant och med tanke på alla värdelösa Warhammer-spel de senaste åren (Space Hulk: Ascension exkluderat.) kan det bara bli bättre, Fatshark är dessutom kompetenta. Hoppas att spelet inte erhåller den arkadiga känslan av Left 4 Dead bara, utan kör på en något djupare och mer avancerad spelmekanik.

Råtter är smutsiga! ska skjutas som alla andra gnagardjur

Medlem

Jag hoppas de visar vart skåpet ska stå och gör något riktigt bra av det! Lead & Gold var grejer det.

Lycka till Fatshark säger jag bara, särskilt med en Warhammer titel

Medlem

End times är tråkigt

Medlem

Ah, skulle ju dödat en katt i början av trailern ju... men de våga nog inte göra så mot allas favorit-husdjur

Medlem

Råttmännens hämd blir ljuv!!

Inaktiv

Warhammer! <3


signatur

War never changes.

Medlem

På tiden att Skaven får lite kärlek!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Vet inte om jag vågar hoppas på detta. Krater var ett spel som hade enoooorm potential, men slutade som en buggig sörja som utvecklarna aldrig fixade.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Allt jag vill är att ha ett fallout/skyrim i warhammer fantasy. Är det helt omöjligt ?

Medlem

Ska man inte spela Skaven? *suck*

Medlem
Skrivet av Buio:

Ska man inte spela Skaven? *suck*

Exakt! Fräckaste krittren någonsin! Det får bli Mordheim spelet istället.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Jag hoppas alltid på de lokala utvecklarna, men tyvärr har Fatshark ett ganska uselt track record. http://www.metacritic.com/company/fatshark-ab?filter-options=...

Medlem

Kunde de inte satsat på ett Warhammer Online 2, istället? D:


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fatshark håller på med mycket, men ändå inget.

Medlem
Skrivet av Tiktakbombom:

Känner mig ytterst kränkt som Skavens-spelare. Varför ska de vara de onda snubbarna? Är det för att de är många? Mindre intelligenta? Shame on you Fatshark, som återinför denna gamla stereotypiska syn på råttmän!

I ärlighetens namn, idén är om annat intressant och med tanke på alla värdelösa Warhammer-spel de senaste åren (Space Hulk: Ascension exkluderat.) kan det bara bli bättre, Fatshark är dessutom kompetenta. Hoppas att spelet inte erhåller den arkadiga känslan av Left 4 Dead bara, utan kör på en något djupare och mer avancerad spelmekanik.

Nej till fördomar! Våga vara normbrytande!!

Medlem

Human-meat cower and fear fear the mighty strong Skaven! Human-meat no chance against our warpcraft!

1
Skriv svar