Bli galen vetenskapsman i första The Sims 4-expansionen

Robot
Bli galen vetenskapsman i första The Sims 4-expansionen
Medlem
Bli galen vetenskapsman i första The Sims 4-expansionen

So it begins..

Medlem
Skrivet av yodafly:

So it begins..

Fast jag har längtat efter mer, tycker The sims 4 började bli tråkigt, för min del roligt med nya saker igen.

Om något så är ju The sims serien den som har mest potential till expansioner

ADD:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA DOM HAR HEMMAFÖRETAG MED!!!! NOW THIS IS SOMETHING!

Medlem

Spelar redan The Real Life, oändligt med exapansioner och garanterad permadeath i slutet av spelet.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Spelar redan The Real Life, oändligt med exapansioner och garanterad permadeath i slutet av spelet.

Jag har moddat in respawntimer på mitt, får se om det funkar någon dag!

Medlem

Nu ska spenarna mjölkas


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Får man följa med på jobbet endast för de nya yrkena som kommer i patchen, eller är de så vänliga att de låter oss följa med på jobbet på de redan existerande yrkena också?
Skulle hata om de försakar redan existerande material

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Cortex:

Spelar redan The Real Life, oändligt med exapansioner och garanterad permadeath i slutet av spelet.

Jag har moddat in respawntimer på mitt, får se om det funkar någon dag!

Varför använder du Respawntimer? Den verkar buggad har jag hört.
Själv kör jag med Save/Load..

Medlem

Andas in djupt nu och lyssna på orden....379kr......för 4 yrken.....

Bäst av allt, folk kommer att kasta varenda mynt åt dom. Väntar bara tills Miley Cyrus expansionen kommer.

FM-guru
F.d. Sisyr

Nu kanske jag är ute och cyklar, men det här med att "följa med" simmen till jobbet fanns väl inte alls i trean?

Medlem

Sims 4 är nog det första spelet i serien sen Sims 1 som jag faktiskt tycker om. Lär nog skaffa dess expansions. Det blir inga förhandsbokningar dock!

Inaktiv

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Suck! Att man ska behöva vänta på 47:e expansionen bara för att ha ett husdjur. Nu bojkottar jag Sims.

ELF
Medlem

Hur länge kommer man få vänta tills spelet är färdigt aka alla expansioner är släppta........?
Dum som jag var så köpte jag spelet nästan vid release. Kommer ändå vänta tills alla expansioner är släppta


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

skulle inte förvåna mig om de släpte fler expantioner även när sims 5 är släppt aka: mjölka så mycket pengar som de bara går.

Synd jag gillar sims men inte efter EA's nya koncept: mjölka så mycket pengar från spelarna så möjligt utan att bry oss kvalite

1
Skriv svar