Robot
Gear Up

Ett pastellfärgat krig med stridsvagnar ingen på förhand vet hur farliga de är. Svenska Gear Up är gratisaction värd varje öre.

#gear-up, #doctor-entertainment, #team-fortress-2, #world-of-tanks


Medlem
Gear Up

Ser helt retarderat ut


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ser helt retarderat ut

jag tror inte du använder ordet retarderat korrekt.

för i så fall förstår jag inte riktigt vad du försöker säga

Medlem

Detta ska fan liras =P

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ser helt retarderat ut

Medlem

"Inte lika kul för gratisspelaren"

Aaaand there it was.

Tänker inte röra spelet

Redaktör
Skrivet av totte1015:

"Inte lika kul för gratisspelaren"

Aaaand there it was.

Tänker inte röra spelet

Det är jäkligt bra underhållning gratis också. Kan ju om inte annat funka som demo om man känner för att betala en hundring eller två för ett kul spel.


signatur
Medlem

Hela världen med häpnad. Varför förstör en viss kvällstidning alla uttryck...

Skämt åsido, det låter litet för obalanserat i f2p-modellen för mig. Betalar gärna en del om spelet är kul men vill inte uppmuntra viss typ av mikrotransaktioner. Själva spelet i sig ser rätt skoj ut dock; gillar hur man valt att representera tanks.

Kanske dags att starta det spelet igen, har ju haft det sedan 8 September 2012, och då va det riktigt tråkigt. Men det är ju typ alla spel så tidigt i utvecklingen.

Medlem

Småkul ett par timmar sedan var man less på det redan.

Medlem

Hur fasen inverterar man musen?! Helt ospelbart annars.

Nånting det behöver annars är en riktig matchmaker, det verkar som att spelarna själva måste starta servrar?

Medlem

Känns som perfekt när man vill ha en liten paus från world of tanks


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ingen som har spelat "RoboCraft" ?
Verkar vara exakt samma upplägg som det.

Inaktiv
Skrivet av MacPain:

Ingen som har spelat "RoboCraft" ?
Verkar vara exakt samma upplägg som det.

Jag får också starka Robocraft vibbar. Det Robocraft gjorde bra som gratisspel är att du inte bli mäktigare än någon annan på din nivå om du köper bitar eftersom varje bit har en rankpoäng och därför får man möta andra på liknande nivå.

Medlem
Skrivet av Hullken:

Hur fasen inverterar man musen?! Helt ospelbart annars.

Bara att ändra kontrollen för Y-axeln och dra musen upp/ner så växlar den från Musens Y-axel till Musens Y-axel inverterad.

Medlem

4/5 det var 4 mer än jag hade gett det Testade spelet och kände sakta men säkert hur min hjärna stängdes av. Som tur var så lyckades jag stänga av spelet innan jag blev en grönsak.

Redaktör
Skrivet av Kakaff:

4/5 det var 4 mer än jag hade gett det Testade spelet och kände sakta men säkert hur min hjärna stängdes av. Som tur var så lyckades jag stänga av spelet innan jag blev en grönsak.

Det hann inte vi. Vilket förklarar betyget.


signatur
Medlem

Och det finns till Linux, kanske får testa det då!

Medlem

Ser spännande ut, så nu ska jag installera supreme commander istället.

Inaktiv
Skrivet av nixdorf:

Ser spännande ut, så nu ska jag installera supreme commander istället.

Jag gillar hur dom spelen är jämförbara och därför är inte din kommentar helt onödig.

Medlem
Skrivet av Kakaff:

4/5 det var 4 mer än jag hade gett det Testade spelet och kände sakta men säkert hur min hjärna stängdes av. Som tur var så lyckades jag stänga av spelet innan jag blev en grönsak.

Tur att du inte spelade spel på 80-talet.

1
Skriv svar