Sjöstrider och mord när Assassin's Creed: Rogue kommer till pc

Robot
Medlem
Sjöstrider och mord när Assassin's Creed: Rogue kommer till pc

Jag kan inte sätta pricken över i:et och förklara varför men detta AC är det spelet i hela serien jag tyckt mest om och jag har älskat dem alla.

Medlem

Så det kanske blir en recension nu när pc-versionen kommer?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Har för mig spelet fick ganska bra betyg av de andra typ 7/10 klassades som ett black flag fastän en helt annorlunda story med lite nya attacker och fiender men annars var det i stort sett lika bortsett från storyn.

Medlem

Gött! Blev besviken på Unity så jag hoppas att detta blir betydligt bättre!

Medlem

Frågan är ju vem fan är dum nog att köpa ett till AssCreed spel efter fiaskot som var Unity?

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Frågan är ju vem fan är dum nog att köpa ett till AssCreed spel efter fiaskot som var Unity?

Jag gjorde det och har aldrig haft strul Med Untiy vilket är ett helt superbt spel i mitt tycke

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Frågan är ju vem fan är dum nog att köpa ett till AssCreed spel efter fiaskot som var Unity?

Rogue bygger på de gamla spelen, så alla buggar som fanns i Unitys spelmotor existerar inte i Rogue.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Har för mig spelet fick ganska bra betyg av de andra typ 7/10 klassades som ett black flag fastän en helt annorlunda story med lite nya attacker och fiender men annars var det i stort sett lika bortsett från storyn.

Det påminner om Black Flag ja, men de har lagt till lite nya grejer i sjöslagen där man t ex kan använda isberg till ens fördel.

Vill man även få en större helhet storymässigt mellan de olika spelen så bör man spela Rogue då det besvarar en hel del frågor.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Har inga problem med unity på PC, och tröttnade rätt hårt på sjöstriderna i Black Flag. Frågan är om detta är värt ett köp, och framförallt kanske tiden.

Tycker grejen med AC är städerna och Paris under revolutionen är svårslaget. AC 3 tyckte jag var segt och spretigt.

1
Skriv svar