DoA 5: Last Round – "spelarna måste vara moraliska"

Robot
DoA 5: Last Round – "spelarna måste vara moraliska"
Medlem
DoA 5: Last Round – "spelarna måste vara moraliska"

markanden för såna här spel på pc måste vara minimal förstå inte ens varför dom släpper det på pc


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Modsen är väll upp till var och en att lägga in därav skall inte utvecklarna själva känna att det är de som ska ta skiten, Dead or alive serien har väll innan varit i rampljuset näre gäller lättklädda kvinnor osv.

Det kanske inte är moddare de då skall gå på utan det som de själva gör i framtida spel

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

markanden för såna här spel på pc måste vara minimal förstå inte ens varför dom släpper det på pc

Nu ska vi inte klaga på att spel släpps till pc

Medlem

Kanske blir som Elder Scrolls till PC med en massa sexmods.

Ska nog boka till ps4 om jag hittar det billigt. Tror vi får flytta över dlc från 5an från ps3 gratis. Kan ha fel men hoppas det är så.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

markanden för såna här spel på pc måste vara minimal förstå inte ens varför dom släpper det på pc

Finns massa personer som gillar fighting spel på PC. För du vet, kontroller och fightsticks kan användas till PC också.

Medlem
Medlem

Haha dagens bästa.

Kolla på elderscrolls och fallout där finns det hur mycket snuskmoddar som helst. Inte hörs det nå klagomål eller uppståndelse över det.
Just pga det är moddar eller att moraltanteriet helt enkelt inte vet om det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Varsågod, här är ett spel med lättklädda damer och realistisk bröstfysik, men gå inte och gör något snuskigt med det nu.

Medlem

whaaat, Team Ninja snackar om att vara moralisk ? var det inte samma studio som för ett tag sen hypade boobphysics ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Molotov:

Haha dagens bästa.

Kolla på elderscrolls och fallout där finns det hur mycket snuskmoddar som helst. Inte hörs det nå klagomål eller uppståndelse över det.
Just pga det är moddar eller att moraltanteriet helt enkelt inte vet om det.

Samt att pågrund av det här uttalandet så kommer Barbara Streisand effekten gå på högvarv.

Medlem

Då får dom ge fan i att släppa det till 360, finns gott om sånna moddar där, men det räknas väl inte, jävla trams att hota över något ingen har kontroll över.

Medlem

Vi gör precis vad fan vi vill.

Medlem

lol så tramsigt uttalande


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ursäkta men va?

Ärligt?

Moddare är problemet, om det nu fanns ett problem till att börja med?

Right.

Medlem

Folk som gör Dead or Alive serien ska inte uttala sig om olämpligt snusk.


signatur

I drank what?

ELF
Medlem
Skrivet av TwiZtah:
Skrivet av Molotov:

Haha dagens bästa.

Kolla på elderscrolls och fallout där finns det hur mycket snuskmoddar som helst. Inte hörs det nå klagomål eller uppståndelse över det.
Just pga det är moddar eller att moraltanteriet helt enkelt inte vet om det.

Samt att pågrund av det här uttalandet så kommer Barbara Streisand effekten gå på högvarv.

Haha, ja. De verkligen ber moddare om att lägga till nakna kroppar i sitt DOA.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

k3m
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Varsågod, här är ett spel med lättklädda damer och realistisk bröstfysik, men gå inte och gör något snuskigt med det nu.

Hahaa! Jag vet hycklare ut i fingerspetsarna. Sedan så kan de ju säga så pga något dolt motiv.

Medlem

jag köpte tuttskumpsimulator 5 till ps3 på rean jag


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

VELY SHAMEFUR DISPRAY!!!

Medlem

Det kanske är Streisand-effekten de är ute efter, de säger såhär för att de vet att de själva inte kan eller får göra "snusk"-mods, men ber communityn göra det

Medlem

Wat?


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

1
Skriv svar