Alpha söker spelare till CS:GO

Medlem
Alpha söker spelare till CS:GO

Alphas.se har startat upp e-sportlaget i cs:go igen!

Tänkte först göra en kort beskrivning av vad alphas är och gör;

Alpha är en uteslutande svensk spel-community med över 800 medlemmar som alla är 20år+
Många är casual men en del tävlingsinriktade spelare !
Vi fokuserar på väldigt många olika spel och hostar många olika spelservers.

Det är alltid en skön stämning och högt i tak på våran TS.

För mera info besök vår hemsida:
Alphas.se

___________________________________________

Vi startar upp detta med måttliga mål, vi vill först och främst hitta ett skönt gäng som fungerar bra tillsammans.
Inga planer på att ta över världen på något vis, men samtidigt utvecklas både som individuella spelare och långsiktigt som lag.
Initialt är inte mycket "satt i sten" men vi inriktar oss till en början på Faceit, pracs och någon cup.
Vi har för avsikt att lira 4-5 kvällar i veckan (beroende på hur det färdiga laget nu ser ut)
Eftersom vi representerar Alphas.se är det av stor vikt att man kan behärska sig själv i alla situationer.

Listar här lite egenskaper vi söker;
Vi som startar upp detta har känt varandra i drygt 10 år och pangat CS längre än så, om rank beträffande MM är relevant handlar det om spannet DMG-LE(M)

*20år+
*Vi söker 2 erfarna spelare som har god självkänsla och som har en trevlig sansad karaktär.
*Du är rutinerad vad det bekommer spel i lag, laganda och allt vad det innebär.
*4-5 kvällar (19:00—>) i veckan.
*En IGL är ännu inte utsedd så detta kommer vi behöva testa oss fram med.
*Strategiskt intresserad.
*Diciplinerad.

Vad vi inte söker är någon "high horse"-spelare som domderar och är ljusår bättre än oss övriga på spelet, utan vi vill försöka vara så nära varandra som möjligt i skicklighet, utvecklas tillsammans men främst ha roligt och spela rolig matchbaserad cs:go.

Vad det gäller kommunikation har vi en 250 slots TS med privat del för laget.
Spelserver har vi likaså.

Känner du att du vill göra en måttlig satsning på att lira i ett lag med ett skönt gäng och en underbar comunity?
Kontakta mig via steam;
http://steamcommunity.com/id/aiidea/
eller min mail: eyedea@alphas.se

Väl mött,
Rick

Medlem
Medlem

Jajemen, eftersom det blir lir på Faceit så är det 128 tick som gäller=)

Medlem

4-5 dagar i veckan, Osis att man jobbar natt då 4 dagar i veckan. Annars hade det varit awesome.

Medlem

Tjo, jag kan vara intresserad.

Har spelat CS längre än vad jag kan minnas. 1.6 på semi-pro nivå.
I GO har jag aldrig sökt efter något lag förän nu.

Har runt 4000h loggade i CS:GO och lirar mest main AWP/Entry fragger, kan dock fylla andra roller om det skulle behövas.

Är rankad LEM men har inte lirat matchmaking på väldigt länge, och anser egentligen inte att mm-ranking spelar någon som helst roll heller.

Är 24 år gammal, kommer från Övik och anser själv att jag har väldigt lätt att komma
överens med dom flesta.

Skriver här då jag inte kunde adda dig på steam av någon anledning.

Lägg gärna till mig om jag verkar intressant, så kan jag berätta mer.

http://steamcommunity.com/id/shutterGO/

/Sam "shutter" S.


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

1
Skriv svar