Fort – ta en Heroes of the Storm-betanyckel!

Robot
Fort – ta en Heroes of the Storm-betanyckel!
Medlem
Fort – ta en Heroes of the Storm-betanyckel!

men helt seriöst! Om någon högg en nyckel och faktiskt inte tänker spela så får ni gärna PM:a så jag kan ge en till tjejen...

FM-guru
F.d. Sisyr

Men för helvete. Man är uppe vid den här tiden på en lördag och jublar inombords i bakfylleångesten när man ser nycklar ges ut. Så har de lik förbannat lyckats ta slut direkt.

Medlem

Om någon är generös så pma mig gärna en nyckel så jag kan ge min lilla dam den. <3

phi
Medlem

Men dö era jävla keystealers.

Medlem

Är det någon som har en key över till en ensam broder?

Medlem

Tycker det är lite mycket *keystealer* ord här, tror faktikst det är många som faktiskt inte har spelet som lyckades få en nyckel precis, riktiga butthurt comments.

Medlem

Vad hade ni. Två nycklar?

Medlem

tar gärna en nyckel om nån har en till övers, typiskt nog var man ju inte vaken

Medlem

Helt j*vla otroligt att man har lyckats läsa Fz 5min innan varje beta nyckel läggs ut för att 1-1½h senare så ligger dom ute och är slut !

Medlem

Jag har en känsla att spelet går till öppen beta eller release snart nog endå.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Naaaaaawwh. Varför älskar jag att sova länge?

Medlem

vafan missar alla giveaways och Blizzards egna kö verkar helt sämst.

Medlem

Hjälper inte att bevaka spelet heller... man får mail ett par timmar för sent

Medlem

Kom igen nu gott folk. Är det värt mödan tid att posta hur arga ni blir att ni inte fått en nyckel. Eller är det inte bara ta sig i kragen och gå och köp en nyckel från Blizzard själva om ni nu vill ha en nyckel SÅ mycket? Puss och kram på er.

Medlem

Någon som sitter på en nyckel som ni inte tänker använda så får ni gärna PMa mig. Har en kompis som gärna vill ha en


signatur

Game long and prosper

Medlem

Alla förtjänar lite BlizzMoba i sina liv!

Medlem
Skrivet av Haddock:

Är det någon som har en key över till en ensam broder?

såg att du fick en nyckel förra gången av en medlem, och nu copy pastar du samma fråga igen?

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av Haddock:

Är det någon som har en key över till en ensam broder?

såg att du fick en nyckel förra gången av en medlem, och nu copy pastar du samma fråga igen?

Notera att jag skrev ensam broder. Skulle inte vara fel att ha en nyckel till, så man har någon och spela med!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Eddz0r:

Tycker det är lite mycket *keystealer* ord här, tror faktikst det är många som faktiskt inte har spelet som lyckades få en nyckel precis, riktiga butthurt comments.

En enda som yttrat sig i frågan, känns som du är vilse.

phi
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Eddz0r:

Tycker det är lite mycket *keystealer* ord här, tror faktikst det är många som faktiskt inte har spelet som lyckades få en nyckel precis, riktiga butthurt comments.

En enda som yttrat sig i frågan, känns som du är vilse.

Som dessutom bara var ironisk inte alls bryr sig ifall han fick en key eller inte.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Eddz0r:

Tycker det är lite mycket *keystealer* ord här, tror faktikst det är många som faktiskt inte har spelet som lyckades få en nyckel precis, riktiga butthurt comments.

En enda som yttrat sig i frågan, känns som du är vilse.

Har själv länge varit intresserad av detta spel, lyckades få en nyckel nu (ca 40 min efter att artikeln publicerades, fanns 14 kvar då). Jag är en av dem Eddz0r surrar om som faktiskt lyckades få nyckel och är glad över det.

Kände inte att jag behövde kommentera tidigare (tills jag såg din kommentar).

/en till vilsen

Tar gärna en nyckel, pax!!

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Eddz0r:

Tycker det är lite mycket *keystealer* ord här, tror faktikst det är många som faktiskt inte har spelet som lyckades få en nyckel precis, riktiga butthurt comments.

En enda som yttrat sig i frågan, känns som du är vilse.

Som dessutom bara var ironisk inte alls bryr sig ifall han fick en key eller inte.

Jag kanske formulerade mig lite dåligt, syftade inte bara på keysteal inlägget, menade mer alla som klagar på att dom inte lyckas ta en av kanske 100 nycklar när vi nog är rätt många läsare på FZ.

Så ja, jag formulerade mig dåligt ! / Inte vilsen

Medlem

Har varvat det nu ifall någon vill testa

Medlem

Så missar man det igen då, aja om någon på nå vis har en extra key och vill dela så tar jag gärna den, vill verkligen testa spelet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av blizzard:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Eddz0r:

Tycker det är lite mycket *keystealer* ord här, tror faktikst det är många som faktiskt inte har spelet som lyckades få en nyckel precis, riktiga butthurt comments.

En enda som yttrat sig i frågan, känns som du är vilse.

Har själv länge varit intresserad av detta spel, lyckades få en nyckel nu (ca 40 min efter att artikeln publicerades, fanns 14 kvar då). Jag är en av dem Eddz0r surrar om som faktiskt lyckades få nyckel och är glad över det.

Kände inte att jag behövde kommentera tidigare (tills jag såg din kommentar).

/en till vilsen

Du har helt rätt i att du är vilsen, det var förstås hans snack om "keystealer" och "butthurt comments" jag syftade på.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av blizzard:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Eddz0r:

Tycker det är lite mycket *keystealer* ord här, tror faktikst det är många som faktiskt inte har spelet som lyckades få en nyckel precis, riktiga butthurt comments.

En enda som yttrat sig i frågan, känns som du är vilse.

Har själv länge varit intresserad av detta spel, lyckades få en nyckel nu (ca 40 min efter att artikeln publicerades, fanns 14 kvar då). Jag är en av dem Eddz0r surrar om som faktiskt lyckades få nyckel och är glad över det.

Kände inte att jag behövde kommentera tidigare (tills jag såg din kommentar).

/en till vilsen

Du har helt rätt i att du är vilsen, det var förstås hans snack om "keystealer" och "butthurt comments" jag syftade på.

jag kunde formulerat mig bättre, keysteal va bara 1 inlägg det är jag medveten om, så ja jag kunde formulerat mig själv bättre!

Medlem

Skulle uppskatta om det fanns någon som kan överlämna en överbliven nyckel! Är sjukt taggad på detta spel!

1
Skriv svar