Vilka moddar vill du se i Dying Light?

Robot
Medlem
Vilka moddar vill du se i Dying Light?

Oj..det är för många för att lista
En sak jag saknar lite från Dead Island är fordonen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

En bättre story och intressantare karaktärer!

Medlem
Medlem
Medlem

Skulle vilja byta ut zombies mot zombieapor, skulle vara rätt påfrestande.

Medlem

Kanske lite mer hardcore-mod, där man måste tänka på mat och vatten m.m.

Medlem
Medlem

Möjligheten att grunda sin egen bas, som kan byggas ut och uppgraderas och folk man stöter på ute i staden kan bjudas in/anlitas.

Medlem

Har inte spelat spelet än, men... tror många skulle vilja se en dag/natt-cykel som löper på av sig själv oavsett i vilken takt man gör sina uppdrag?

Medlem

Skulle vilja se, fordon, motorsågar eller potatiskanoner.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Ett svårare spel.
Dying light blev så sjukt enkelt efter ett par timmar :<
Just nu är det som att spela en b rulle där blod och kroppsdelar flyger åt alla håll.
Inte ens natten är svår.

Radikal Harran Survival mod hälper en del, så man inte är lika löjligt op. Men fortfarande en hel del att fixa.

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Har inte spelat spelet än, men... tror många skulle vilja se en dag/natt-cykel som löper på av sig själv oavsett i vilken takt man gör sina uppdrag?

Är det inte så redan? Jag fick gömma mig i ett torn mitt under ett uppdrag då det blev natt till slut för att jag var långsam med att göra klart uppdraget.

Medlem

Alltid kul med moddar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fler variation utav vapen, permadeath, multiplayer based open world med pvp typ day z liknande hade varit riktigt jävla kul räcker med 20 slot hade gjort det tillräckligt skoj.

och ja farliga zombies

Medlem

med modding tools, släpps även map tools ? Hade varit intresserad av att se en gigantisk map med landsbygd, fordon och hela köret.

Medlem

pil och båge!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Jag känner att det inte är så läskigt som det borde vara, vanliga zombies borde vara svårare/snabbare på natten, så man är tvungen att smyga uppe på taken osv hela tiden. Som det är nu är det ju bara kuta och glo på minimappen så man inte springer rakt in i nån specialzombie.
Så någon mod som gör det läbbigt och svårt vore najs!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Har inte spelat spelet än, men... tror många skulle vilja se en dag/natt-cykel som löper på av sig själv oavsett i vilken takt man gör sina uppdrag?

Så är det redan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

mer vapen, mer zed modeler, vapen som inte går sönder på samma sätt som nu, t,ex ett järn rör bör inte gå sönder som det gör, medans en planka är inte lika stryktåligt. m.m m.m

Medlem
Skrivet av KatOne:

Har inte spelat spelet än, men... tror många skulle vilja se en dag/natt-cykel som löper på av sig själv oavsett i vilken takt man gör sina uppdrag?

Du som måste ha missförstått, det är bara "tutorial-delen" som inte har fortlöpande dag/natt-cykel.

Man behöver bara komma förbi ett visst uppdrag, relativt tidigt i spelet, sedan rullar dygnen på.

Medlem

Längre nätter och möjligheten att stänga av indikatorer för fiender på minimapen (speciellt volatiles)

Inaktiv

Zombies med grappling hook

Medlem

Naken-mod Kan redan se rubrikerna

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Naken-mod Kan redan se rubrikerna

Jää.. nude mod for the people!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det här med olika svårighetsgrader känns ju ganska hett, eftersom spelet är lite för enkelt på den enda svårighetsgraden som finns.

Skägg.
10 Chambers

Från Facebook: "Alla är Nic Cage". Skräcken!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Från Facebook: "Alla är Nic Cage". Skräcken!

Gudomligheten! http://www.reddit.com/r/onetruegod

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Naken-mod Kan redan se rubrikerna

***NSFW*** http://m.imgur.com/gb8UhBB ***NSFW***.
Jag tror inte det behövs en naken mod.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Har inte spelat spelet än, men... tror många skulle vilja se en dag/natt-cykel som löper på av sig själv oavsett i vilken takt man gör sina uppdrag?

Vad dillar du om?!
Det är ju så efter "introduktions-delen" men det hade du vetat OM du spelat spelet.

12
Skriv svar