Se den ärliga trailern för World of Warcraft

Robot
Se den ärliga trailern för World of Warcraft
Se den ärliga trailern för World of Warcraft

hummm nyhets torka eller är fz faaans:P


signatur

New life, New hope

Medlem
Medlem

Nyhetstorka haha

Skägg.
10 Chambers

Det är ok, ni får titta på Mello istället


signatur

Jag har spelat två timmar. Det räckte gott och väl.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Att säga "nyhetstorka" är bara korkat. De är väl kul att de länkar till sådana här grejor också?
Fortsätt med det FZ , humor mår alla bra av!! (eller tydligen inte alla...)

Medlem

Filmen var rolig
Startade WoW en gång men stängde av det efter tre minuter. Sedan gick jag och la mig.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Chrester:

Filmen var rolig
Startade WoW en gång men stängde av det efter tre minuter. Sedan gick jag och la mig.

Spännande. Berätta den igen.

Medlem
Skrivet av Chrester:

Filmen var rolig
Startade WoW en gång men stängde av det efter tre minuter.

Själv startade jag WoW en gång, stängde av det så sent som nu ikväll efter ca 10 000 timmar.

Medlem

Faktiskt riktigt bra.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av Chrester:

Filmen var rolig
Startade WoW en gång men stängde av det efter tre minuter.

Själv startade jag WoW en gång, stängde av det så sent som nu ikväll efter ca 10 000 timmar.

Du har alltså spelat 1 år och 51 dagar utan att starta om efter serverunderhåll, uppdateringar och expansionsbyte? Det luktar lögnhals!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Chrester:

Filmen var rolig
Startade WoW en gång men stängde av det efter tre minuter. Sedan gick jag och la mig.

Spännande. Berätta den igen.

Tomtar och troll är väl inte min grej antar jag. Själv då? Katten mår bra?


signatur

Jäh!

Megadelux

100:- / månaden plus lite expansioner är en jävligt billig hobby om man nu börjar jämnföra när jag ska beställa delar från USA till min bil från 1964.. : )

Medlem

Zug Zug indeed.

dmn
Medlem
Skrivet av renod:

100:- / månaden plus lite expansioner är en jävligt billig hobby om man nu börjar jämnföra när jag ska beställa delar från USA till min bil från 1964.. : )

Och en sketen raggarbil är billig i jämförelse med en totalrenovering av en stor villa.
So what?

Megadelux

DMN från #poppis !? eller om det var #sweden dalnet?

Medlem

haha den var bra


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Hehe den va sköj =P man har ju lagt en hel del tid på wow. inte lirat det på ett bra tag nu. kollar man played så får man fan ta till psykofarma.

Medlem

Spelade Wow, de första 6-7 månaderna det var ute och då var det rätt okej, men sedan tröttnade man på det monotona questandet...

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Du har alltså spelat 1 år och 51 dagar utan att starta om efter serverunderhåll, uppdateringar och expansionsbyte? Det luktar lögnhals!

Eller så menar han bara "Total time played", som är alltså den tid man totalt varit inloggad. Behöver inte vara inloggad konstant.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Pjotor:

Du har alltså spelat 1 år och 51 dagar utan att starta om efter serverunderhåll, uppdateringar och expansionsbyte? Det luktar lögnhals!

Eller så menar han bara "Total time played", som är alltså den tid man totalt varit inloggad. Behöver inte vara inloggad konstant.

Skjut inte ner mig när jag har gjort så omfattande forskning för en putslustig kommentar!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Faktiskt aldrig spelat det. Min bror gjorde och jag kollade väl någon minut. Förstod aldrig grejen då det inte finns några fräcka slag eller något som påminner mig om skills.
Fortsatte istället med bla Counter Strike.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Frux:
Skrivet av Chrester:

Filmen var rolig
Startade WoW en gång men stängde av det efter tre minuter.

Själv startade jag WoW en gång, stängde av det så sent som nu ikväll efter ca 10 000 timmar.

Du har alltså spelat 1 år och 51 dagar utan att starta om efter serverunderhåll, uppdateringar och expansionsbyte? Det luktar lögnhals!

Har tagit flera uppehåll på 1-2 år, syftar såklart på total time played spritt över alla karaktärer. Önskar nästan att jag ljög om antalet timmar dock.

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Frux:
Skrivet av Chrester:

Filmen var rolig
Startade WoW en gång men stängde av det efter tre minuter.

Själv startade jag WoW en gång, stängde av det så sent som nu ikväll efter ca 10 000 timmar.

Du har alltså spelat 1 år och 51 dagar utan att starta om efter serverunderhåll, uppdateringar och expansionsbyte? Det luktar lögnhals!

Har tagit flera uppehåll på 1-2 år, syftar såklart på total time played spritt över alla karaktärer. Önskar nästan att jag ljög om antalet timmar dock.

Vet den känslan, har nog toppat ca 8.000 timmar i LoTRO sen 2007. Man önskar att det var en lögn.. (... men tänk på allt kul man har haft....!)


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Har spelat sedan betan och det har var ganska spot on.. ganska ^^

1
Skriv svar