Streamer stormad av polis inför 60 000 tittare

Robot
Streamer stormad av polis inför 60 000 tittare

Insatsstyrka stormade hans hus med dragna vapen - se hans starka vädjan till tittarna.


Medlem
Streamer stormad av polis inför 60 000 tittare

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Inaktiv

Tragiskt samhället har blivigt!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Tror inte det finns många trevliga personer i finkan om jag ska vara ärlig. Helt klart inte nog många.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Det finns mycket vidriga människor där ute.. en del av dem önskar en del andra att bli misshandlade exempelvis..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Det behöver du inte vara orolig för. Sådana här patetiska fiaskon till fegisar står inte högt i kurs. Det finns ett avsnitt på YT med ett 4Chan missfoster som åkte in och även om han verkar ha Aspergers eller nåt så lär han inte ha speciellt många roliga äventyr i finkan. När han hör "Jesus loves you" så är det inte från en väckelsepredikant.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Vågar folk fortf. göra sånt här? Var det inte en grabb förra året som fick typ 15 års fängelsestraff? Eller var det fejk?

I vilket fall som helst detta är inte okej, vidrigt att utsätta folk för sånt där. Idioter!

Medlem

Polisen borde väl kunna spåra dom, borde även vara hårdare straff. Minst 15 år i fängelse.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Otroligt med alla dessa mega-uttråkade små cyniskt självutnämnda personligheter vars enda syfte här i livet tycks vara att sitta och leka outlaw bakom en skärm.. patetiskt!

Medlem
Skrivet av Achtung:

Vågar folk fortf. göra sånt här? Var det inte en grabb förra året som fick typ 15 års fängelsestraff? Eller var det fejk?

I vilket fall som helst detta är inte okej, vidrigt att utsätta folk för sånt där. Idioter!

Det var fake.

Medlem

Lider verkligen med honom. Så små barn skall inte behöva uthärda detta bara för att ens bror streamar ett spel.


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Så jäkla sjukt.

Medlem

Sånt respektlöst missbruk av sammhällsfunktioner ska klart följas av någon form av vite och straff.

Fenomenet i sig och uppenbara inställningen till det av förövarna är ganska oroande, att man kan va så insluten i sin egen rymd med bristande ödmjukhet gentemot andra runtomkring att "skämtet" prioriteras och det här med att måna om och inte hindra samhällsfunktioner som redan har sitt att ta itu med.

Är väl en grej att missbruka företags reklamutskick och promos för att skoja med en polare någon gång, kan ses mellan fingrarna på, men vafan ska man dra in polis, ambulans och brandkår i sina pranks för? Så onödigt

Medlem
  • text

Skrivet av joary639:
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Det finns mycket vidriga människor där ute.. en del av dem önskar en del andra att bli misshandlade exempelvis..

Jag tror inte du i närheten ens greppar om hur allvarligt detta är.

Det handlar om justice och poängen att övertyga dessa idioter hur seriöst och farligt detta är. Det värsta är inte att man slösar på viktiga resurser eller att denna pappas grabb blivit skrämd av polis som riktat vapen mot denna pojke.

Det värsta är att det kunde gått så sjukt mycket värre än vad som hänt...hitills. Förstå när insatsstyrkan går in i högsta hugg VILKET DOM MÅSTE och förstå ifall de uppfattat av misstag att någon håller i ett föremål som liknar ett vapen som i sin tur leder till att någon blir skadad eller i värsta fall dör. Och detta för att något vidrigt äckel bara vill se denna pappas reaktion live?

Stoppar inte detta "swattande" väldigt snart så är det inte en fråga OM utan NÄR någon kommer bli skjuten. Risken är att polisen inte tar 911-samtal seriöst längre och så dör folk där de borde ingripit. Dessa äckel förtjänar så mycket hårdare straff än 5 år och böter, dessa människor är så hänsynnslösa och borde låsas in på livstid.

Förstå pappan om hans son blivit skjuten till döds, förstå polisen som sköt det dödande skottet för att sedan får reda på att allt var en busringning.

Jag kan inte förklara med ord hur vidrigt detta är och dessa "människor" om man nu kan kalla dom för det, de är MINST lika vidriga som pedofiler, det ska ingen missförstå på något vis.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
  • text

Skrivet av joary639:
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Det finns mycket vidriga människor där ute.. en del av dem önskar en del andra att bli misshandlade exempelvis..

Jag tror inte du i närheten ens greppar om hur allvarligt detta är.

Det handlar om justice och poängen att övertyga dessa idioter hur seriöst och farligt detta är. Det värsta är inte att man slösar på viktiga resurser eller att denna pappas grabb blivit skrämd av polis som riktat vapen mot denna pojke.

Det värsta är att det kunde gått så sjukt mycket värre än vad som hänt...hitills. Förstå när insatsstyrkan går in i högsta hugg VILKET DOM MÅSTE och förstå ifall de uppfattat av misstag att någon håller i ett föremål som liknar ett vapen som i sin tur leder till att någon blir skadad eller i värsta fall dör. Och detta för att något vidrigt äckel bara vill se denna pappas reaktion live?

Stoppar inte detta "swattande" väldigt snart så är det inte en fråga OM utan NÄR någon kommer bli skjuten. Risken är att polisen inte tar 911-samtal seriöst längre och så dör folk där de borde ingripit. Dessa äckel förtjänar så mycket hårdare straff än 5 år och böter, dessa människor är så hänsynnslösa och borde låsas in på livstid.

Förstå pappan om hans son blivit skjuten till döds, förstå polisen som sköt det dödande skottet för att sedan får reda på att allt var en busringning.

Jag kan inte förklara med ord hur vidrigt detta är och dessa "människor" om man nu kan kalla dom för det, de är MINST lika vidriga som pedofiler, det ska ingen missförstå på något vis.

Se där! Bättre inlägg än ditt första helt klart!
Våld är oftast inte lösningen enligt mig.

Utan att vara allt för insatt i detta så får jag ändå för mig att det är yngre personer som gör detta "bus" utan att förstå vad det skulle kunna leda till. Hoppas många av dem såg hans film som är här ovan och kanske fått sig en tankeställare.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av ANZIKTE:
  • text

Skrivet av joary639:
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Det finns mycket vidriga människor där ute.. en del av dem önskar en del andra att bli misshandlade exempelvis..

Jag tror inte du i närheten ens greppar om hur allvarligt detta är.

Det handlar om justice och poängen att övertyga dessa idioter hur seriöst och farligt detta är. Det värsta är inte att man slösar på viktiga resurser eller att denna pappas grabb blivit skrämd av polis som riktat vapen mot denna pojke.

Det värsta är att det kunde gått så sjukt mycket värre än vad som hänt...hitills. Förstå när insatsstyrkan går in i högsta hugg VILKET DOM MÅSTE och förstå ifall de uppfattat av misstag att någon håller i ett föremål som liknar ett vapen som i sin tur leder till att någon blir skadad eller i värsta fall dör. Och detta för att något vidrigt äckel bara vill se denna pappas reaktion live?

Stoppar inte detta "swattande" väldigt snart så är det inte en fråga OM utan NÄR någon kommer bli skjuten. Risken är att polisen inte tar 911-samtal seriöst längre och så dör folk där de borde ingripit. Dessa äckel förtjänar så mycket hårdare straff än 5 år och böter, dessa människor är så hänsynnslösa och borde låsas in på livstid.

Förstå pappan om hans son blivit skjuten till döds, förstå polisen som sköt det dödande skottet för att sedan får reda på att allt var en busringning.

Jag kan inte förklara med ord hur vidrigt detta är och dessa "människor" om man nu kan kalla dom för det, de är MINST lika vidriga som pedofiler, det ska ingen missförstå på något vis.

Se där! Bättre inlägg än ditt första helt klart!
Våld är oftast inte lösningen enligt mig.

Utan att vara allt för insatt i detta så får jag ändå för mig att det är yngre personer som gör detta "bus" utan att förstå vad det skulle kunna leda till. Hoppas många av dem såg hans film som är här ovan och kanske fått sig en tankeställare.

Nej våld är ingen bra lösning men jag tycker också att personerna som gör sådant här får räkna med att kanske bli misshandlade. Någon gång så måste man förstå att det man gör är på eget ansvar och att ger man sig in i "leken" så får man leken tåla. Det är absolut inte synd på något sätt om dessa personer. Och som ANZIKTE skrev så håller jag helt och hållet med att det är riktigt vidriga personer.

Medlem

edit: för det var onödigt inlägg


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

emj
Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
  • text

Skrivet av joary639:
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Det finns mycket vidriga människor där ute.. en del av dem önskar en del andra att bli misshandlade exempelvis..

Jag tror inte du i närheten ens greppar om hur allvarligt detta är.

Jo USA har rejäla problem med sin polisstyrka. Vilket är lite självklart, och nej att misshandla folk i fängelser är inte lösningen på problemet, men jag antar det var ett dåligt skämt.

Polisen i USA är skyldiga att publicera hur många de skjuter och skadar per år, men de bryr sig inte ens om att göra det. Så det är väl ganska självklart att de inte bryr sig om hur deras SWATstyrkorna beter sig.

Det är upp till polisen att bedöma varje situation, det som är trevligt att ju att det mest är vit medel klass som drabbas (om jag ska dömma från det som visas här på FZ). Om det vore i områden med större andel svarta/latinos så slänger man i USA in bomber och lemlästar folk för livet.

Medlem

Ett långt fängelsestraff för att avskräcka ytterligare fall borde väl räcka. Ni som vill se vidare hemskheter drabba förövarna bör komma ihåg att amerikanska fängelser inte är lika hemtrevliga som våra.

Medlem
Skrivet av Xerial:

Ett långt fängelsestraff för att avskräcka ytterligare fall borde väl räcka. Ni som vill se vidare hemskheter drabba förövarna bör komma ihåg att amerikanska fängelser inte är lika hemtrevliga som våra.

Man bör ju inte önska att andra blir misshandlade eftersom våld föder våld.

Med det sagt så har jag även sett att våld styrt upp så saker blivit bättre också.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Du kan aldrig rättfärdiga något genom våld!

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

+1


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Ja, IS är ju ett bra exempel på en situation där våld är den enda lösningen. Det behöver inte betyda att vi ska njuta av det men något annat alternativ finns inte för att stoppa dem. I det här fallet så tror jag att även om swattandet får extremt allvarliga konsekvenser rör det sig om några snorungar som for all intents and purposes spelat någon ett spratt. Ett fängelsestraff bör därför, enligt min mening, räcka gott och väl.

Medlem

Mugshot på snorungen.

Medlem
Skrivet av Xerial:

Ja, IS är ju ett bra exempel på en situation där våld är den enda lösningen. Det behöver inte betyda att vi ska njuta av det men något annat alternativ finns inte för att stoppa dem. I det här fallet så tror jag att även om swattandet får extremt allvarliga konsekvenser rör det sig om några snorungar som for all intents and purposes spelat någon ett spratt. Ett fängelsestraff bör därför, enligt min mening, räcka gott och väl.

Det där är en helt annan diskussion... men IS är väl en direkt avkomma av just våld...


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

MIn första tanke när jag hör att hans 10åriga bror öppnade dörren är hur nära det var att allt gick åt helvete på riktigt.

"Alla" i USA har ju vapen hemma för att försvara sig, tänk om 10åringen fått panik och börjat skrika, pappan dragit fram hagelgeväret i tron att det är en tjuv eller pedofil och sprungit till dörren och det hela skulle ha slutat med brimstone and hellfire.

Den dagen något sådant händer så hoppas jag att den skyldige som ringt in samtalet åker dit på livstid för anstiftan till mord/vållande till annans död/mord eller vad fan annat det skulle gå att kalla brottet.

Medlem

Man måste ju kunna förstå när någon skämtar. Hände ju inget så.

k3m
Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av joary639:
Skrivet av ANZIKTE:
  • text

Skrivet av joary639:
Skrivet av ANZIKTE:

Jag hoppas dessa "swattare" blir misshandlade i finkan, dessa personer förtjänar inget mindre. Riktigt vidriga människor detta.

Det finns mycket vidriga människor där ute.. en del av dem önskar en del andra att bli misshandlade exempelvis..

Jag tror inte du i närheten ens greppar om hur allvarligt detta är.

Det handlar om justice och poängen att övertyga dessa idioter hur seriöst och farligt detta är. Det värsta är inte att man slösar på viktiga resurser eller att denna pappas grabb blivit skrämd av polis som riktat vapen mot denna pojke.

Det värsta är att det kunde gått så sjukt mycket värre än vad som hänt...hitills. Förstå när insatsstyrkan går in i högsta hugg VILKET DOM MÅSTE och förstå ifall de uppfattat av misstag att någon håller i ett föremål som liknar ett vapen som i sin tur leder till att någon blir skadad eller i värsta fall dör. Och detta för att något vidrigt äckel bara vill se denna pappas reaktion live?

Stoppar inte detta "swattande" väldigt snart så är det inte en fråga OM utan NÄR någon kommer bli skjuten. Risken är att polisen inte tar 911-samtal seriöst längre och så dör folk där de borde ingripit. Dessa äckel förtjänar så mycket hårdare straff än 5 år och böter, dessa människor är så hänsynnslösa och borde låsas in på livstid.

Förstå pappan om hans son blivit skjuten till döds, förstå polisen som sköt det dödande skottet för att sedan får reda på att allt var en busringning.

Jag kan inte förklara med ord hur vidrigt detta är och dessa "människor" om man nu kan kalla dom för det, de är MINST lika vidriga som pedofiler, det ska ingen missförstå på något vis.

Se där! Bättre inlägg än ditt första helt klart!
Våld är oftast inte lösningen enligt mig.

Utan att vara allt för insatt i detta så får jag ändå för mig att det är yngre personer som gör detta "bus" utan att förstå vad det skulle kunna leda till. Hoppas många av dem såg hans film som är här ovan och kanske fått sig en tankeställare.

Nej våld är ingen bra lösning men jag tycker också att personerna som gör sådant här får räkna med att kanske bli misshandlade. Någon gång så måste man förstå att det man gör är på eget ansvar och att ger man sig in i "leken" så får man leken tåla. Det är absolut inte synd på något sätt om dessa personer. Och som ANZIKTE skrev så håller jag helt och hållet med att det är riktigt vidriga personer.

Att läsa kommentarer här gör mig äcklad. Visst är det allvarligt Swattarna gör. Men att önska de pest och pina. Att hoppa på de med skällsord, verbal misshandel. Det är något väldigt dåligt också.

Medlem
Skrivet av Faulisto:

Man måste ju kunna förstå när någon skämtar. Hände ju inget så.

Även ifall du skämtar eller trollar med den kommentaren så är det bara så jävla dumt.

Medlem
Skrivet av k3m:

Att hoppa på de med skällsord, verbal misshandel. Det är något väldigt dåligt också.

Oj, stackarna. Hoppas verkligen att de inte tar illa upp.

Sluta vara så jävla mesig.

123
Skriv svar