Mortal Kombat X – vilket gäng ska du gå med i?

Robot
Mortal Kombat X – vilket gäng ska du gå med i?
Medlem
Mortal Kombat X – vilket gäng ska du gå med i?

White Lotus kan räkna med mig!

Medlem

Kommer förmodligen bara lira single player, är det något fighting spel man kan köpa för storyn så är det de nyare mortal kombat, men i övrigt har jag en drös fighting spel jag hellre lirar då de har bättre gameplay.

Medlem

Tycker det är konstigt att det inte finns local coop. Eller är det bara inte listat på steam?

Medlem

Lin Kuei för fan!

Som Sub-Zero eller Scorpion.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kul att se MK fortfarande lever och mår bra. Gillade verkligen förra i serien, så ser fram emot denna.
Gud vad man känner sig gammal när man inser man spelade första MK i arkadhallen.


signatur

I drank what?

Medlem

Blir antagligen bästa fightingspelet ever! Sub-Zero eller Scorpion har alltid varit mina favoriter också!

Medlem

Tycker det är synd att Kratos inte får vara med i MK X.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hoppas att dom kommer göra något liknande i Injustice 2 om det nånsin släpps. För mig blir det nog Black Dragon eller White Lotus

Medlem

White Lotus här! Aldrig varit något större fighting spel fantast i äldre dagar, men det här har lockat mig sen jag såg men trailer förra året. Blir nog ett bra före förfesten spel med grabbarna! Får se hur man mäter sig online.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Tycker det är synd att Kratos inte får vara med i MK X.

Tycker det är mer synd att Goro inte får vara med utan att man ska behöva förköpa spelet.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av marcus8958:

Tycker det är synd att Kratos inte får vara med i MK X.

Tycker det är mer synd att Goro inte får vara med utan att man ska behöva förköpa spelet.

Du får säkert KÖPA han senare för några kronor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av marcus8958:

Tycker det är synd att Kratos inte får vara med i MK X.

Tycker det är mer synd att Goro inte får vara med utan att man ska behöva förköpa spelet.

Du får säkert KÖPA han senare för några kronor.

Kan man säkert. Men jag väntar tills dom släpper Komplete Edition så man får alla dlc karaktärerna för ett reducerat pris. Bonus karaktärer är helt ok att locka med som förköp. Om de är inte tillhörande spelet från början. Typ som Kratos på PS eller Master Cheif på Xbox.

Street Fighter V - Förköp nu så får du Ken som spelbar karaktär...

1
Skriv svar