Snart kan du ta screenshots med Xbox One

Robot
Snart kan du ta screenshots med Xbox One

Xbox One kan snart få funktion som PS4 haft sedan lanseringen


Medlem
Snart kan du ta screenshots med Xbox One

Vilken next gen-upplevelse det kommer att bli.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Bara göra som stockholmarna och plocka fram iPhonen och ta bild på tvn och sen lägga upp bilden på facebook.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Bara göra som stockholmarna och plocka fram iPhonen och ta bild på tvn och sen lägga upp bilden på facebook.

smart tips! : )

Sen har det ju gått att spela in video på Xbox one sen den släpptes..

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Vilken next gen-upplevelse det kommer att bli.

Säkert bara om du är Guldmedlem

Medlem

Vad kommer här näst? "Snart kan du möjligtvis spela i 1080p!"?

Medlem

Ta ett screenshot för att ha som bakgrundsbild vore trevligt


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Chrester:

Ta ett screenshot för att ha som bakgrundsbild vore trevligt

annars kan du ju bara plugga in en usb sticka nu och föra över en bild som bakgrund.


signatur

God is dead

Medlem

Om en vecka "nu kan du ta selfies med din xbone"!

Medlem

Framtiden är här!

Medlem

HAHAHAHA och så undrar man varför man säger att konsoller är nerdummade PCn? Välkommen till framtiden!

Inaktiv
Skrivet av FZ:

Möjligheten att ta screenshots och spela in video har funnits på PS4 sedan konsolen släpptes, men på Xbox One har funktionerna lyst med sin frånvaro.

Nu får nu ta och ge er FZ, spela in video har man kunnat göra på sin xbox one sedan den släpptes, både genom att aktivt spela in medan man spelar samt att be den genom röstkommando spela in de senaste 30 sekunderna.

Har ni ens en xbox på kontoret?

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Bara göra som stockholmarna och plocka fram iPhonen och ta bild på tvn och sen lägga upp bilden på facebook.

Lite casual 08-hat, trevligt.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Chrester:

Ta ett screenshot för att ha som bakgrundsbild vore trevligt

annars kan du ju bara plugga in en usb sticka nu och föra över en bild som bakgrund.

Eller via DNLA. Fungerar helt ok. Men ibland när man surfar runt med explorer så kanske man trillar på en snygg bild och tänker att den skulle man ha som bakgrund Men det kanske kommer nu.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av FZ:

Möjligheten att ta screenshots och spela in video har funnits på PS4 sedan konsolen släpptes, men på Xbox One har funktionerna lyst med sin frånvaro.

Nu får nu ta och ge er FZ, spela in video har man kunnat göra på sin xbox one sedan den släpptes, både genom att aktivt spela in medan man spelar samt att be den genom röstkommando spela in de senaste 30 sekunderna.

Har ni ens en xbox på kontoret?

FZ är rätt löjliga med sin Xbox One bashing, skärp er för fasen, inga aftonbladetfasoner med nyheterna tack.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hoppas det kommer till PC snart


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av marcus8958:

Bara göra som stockholmarna och plocka fram iPhonen och ta bild på tvn och sen lägga upp bilden på facebook.

Lite casual 08-hat, trevligt.

De ska veta sin plats! Fast det är egentligen inte så stort fel på dem. Alla vet att det är göteborgarna man ska se upp med...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

ELF
Medlem

Känns onödigt att skaffa ett xbox bara för att ta screenshots. Räcker ju oftast med att trycia på prntscrn ;p

Förlåt, var bara tvungen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Man får vara glad över att man äger ett Xbox One iaf som får nya mjukvaruuppdateringar varja månad.

Efter att PS3an bara fick nedgraderingar gång på gång så lämnade jag det skeppet och bytte sida. Kunde inte vara mer nöjd.

Inaktiv
Skrivet av Emsa:

Man får vara glad över att man äger ett Xbox One iaf som får nya mjukvaruuppdateringar varja månad.

Efter att PS3an bara fick nedgraderingar gång på gång så lämnade jag det skeppet och bytte sida. Kunde inte vara mer nöjd.

Nu har jag själv aldrig ägt ett Playstation så jag har inget att jämföra med, men jag är väldigt nöjd med uppdateringarna som kommer till min Xbox One iaf och i och med att man är med i Preview programmet så har man även möjlighet att påverka utvecklingen.

Frilansare
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av FZ:

Möjligheten att ta screenshots och spela in video har funnits på PS4 sedan konsolen släpptes, men på Xbox One har funktionerna lyst med sin frånvaro.

Nu får nu ta och ge er FZ, spela in video har man kunnat göra på sin xbox one sedan den släpptes, både genom att aktivt spela in medan man spelar samt att be den genom röstkommando spela in de senaste 30 sekunderna.

Har ni ens en xbox på kontoret?

Tack, det var rent slarv av mig. Har fixat texten!
Ja, vi har två Xbox One på kontoret.

Frilansare
Citat:

FZ är rätt löjliga med sin Xbox One bashing, skärp er för fasen, inga aftonbladetfasoner med nyheterna tack.

Synd att du tycker så. Vi har såklart våra personliga favoriter på FZ, men det är väldigt spridda skurar. Vissa spelar bara XB1 när de får välja, andra PS4. Eller PC. Och jag vill hävda att vi bashar när bashning förtjänas, oavsett företag.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Citat:

FZ är rätt löjliga med sin Xbox One bashing, skärp er för fasen, inga aftonbladetfasoner med nyheterna tack.

Synd att du tycker så. Vi har såklart våra personliga favoriter på FZ, men det är väldigt spridda skurar. Vissa spelar bara XB1 när de får välja, andra PS4. Eller PC. Och jag vill hävda att vi bashar när bashning förtjänas, oavsett företag.

Måste hålla med om att rubriker till Xbox-artiklar har ofta en nedsättande ton i sig, medans nyheter om Playstation är hyllande och avslutas med ett !.

Men jag har ingen Ps, den kanske är helt underbar i jämförelse. ; )

Frilansare
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Joakim Bennet:
Citat:

FZ är rätt löjliga med sin Xbox One bashing, skärp er för fasen, inga aftonbladetfasoner med nyheterna tack.

Synd att du tycker så. Vi har såklart våra personliga favoriter på FZ, men det är väldigt spridda skurar. Vissa spelar bara XB1 när de får välja, andra PS4. Eller PC. Och jag vill hävda att vi bashar när bashning förtjänas, oavsett företag.

Måste hålla med om att rubriker till Xbox-artiklar har ofta en nedsättande ton i sig, medans nyheter om Playstation är hyllande och avslutas med ett !.

Men jag har ingen Ps, den kanske är helt underbar i jämförelse. ; )

Det kan bero på att det varit långt fler kontroverser kring lanseringen av Xbox One, Det genererar såklart mer dålig press.

Medlem

Vilket slöseri med tid..

Medlem

Jo,

Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Joakim Bennet:
Citat:

FZ är rätt löjliga med sin Xbox One bashing, skärp er för fasen, inga aftonbladetfasoner med nyheterna tack.

Synd att du tycker så. Vi har såklart våra personliga favoriter på FZ, men det är väldigt spridda skurar. Vissa spelar bara XB1 när de får välja, andra PS4. Eller PC. Och jag vill hävda att vi bashar när bashning förtjänas, oavsett företag.

Måste hålla med om att rubriker till Xbox-artiklar har ofta en nedsättande ton i sig, medans nyheter om Playstation är hyllande och avslutas med ett !.

Men jag har ingen Ps, den kanske är helt underbar i jämförelse. ; )

Det kan bero på att det varit långt fler kontroverser kring lanseringen av Xbox One, Det genererar såklart mer dålig press.

Klart Microsoft förtjänar kritik för sin inte helt perfekta lansering av Xbox one, men det var inte artiklarna om lanseringen jag menade. Sällan Xbox nämns i en Ps-artikel på fz, men näst inpå varje gång det skrivs om Xbox läggs det in en liten brasklapp om att Ps är en aning bättre på ett eller annat vis.

Allt jag vill ha och se här på fz är en aning neutralitet i "konsollkriget", som är ett bra mycket bättre krig än det elände som pågår i omvärlden.

Inaktiv
Skrivet av Leffe76:

Jo,

Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Joakim Bennet:
Citat:

FZ är rätt löjliga med sin Xbox One bashing, skärp er för fasen, inga aftonbladetfasoner med nyheterna tack.

Synd att du tycker så. Vi har såklart våra personliga favoriter på FZ, men det är väldigt spridda skurar. Vissa spelar bara XB1 när de får välja, andra PS4. Eller PC. Och jag vill hävda att vi bashar när bashning förtjänas, oavsett företag.

Måste hålla med om att rubriker till Xbox-artiklar har ofta en nedsättande ton i sig, medans nyheter om Playstation är hyllande och avslutas med ett !.

Men jag har ingen Ps, den kanske är helt underbar i jämförelse. ; )

Det kan bero på att det varit långt fler kontroverser kring lanseringen av Xbox One, Det genererar såklart mer dålig press.

Klart Microsoft förtjänar kritik för sin inte helt perfekta lansering av Xbox one, men det var inte artiklarna om lanseringen jag menade. Sällan Xbox nämns i en Ps-artikel på fz, men näst inpå varje gång det skrivs om Xbox läggs det in en liten brasklapp om att Ps är en aning bättre på ett eller annat vis.

Allt jag vill ha och se här på fz är en aning neutralitet i "konsollkriget", som är ett bra mycket bättre krig än det elände som pågår i omvärlden.

Kan bara hålla med, har även jag lagt märke till denna tendens.

Skrivet av Joakim Bennet:
Citat:

FZ är rätt löjliga med sin Xbox One bashing, skärp er för fasen, inga aftonbladetfasoner med nyheterna tack.

Synd att du tycker så. Vi har såklart våra personliga favoriter på FZ, men det är väldigt spridda skurar. Vissa spelar bara XB1 när de får välja, andra PS4. Eller PC. Och jag vill hävda att vi bashar när bashning förtjänas, oavsett företag.

Jag vill nog hävda att bashning aldrig förtjänas från er skribenter! Det sköter alla andra här på forumet väldigt bra med sina kommentarer hit och dit. Nej, från er på FZ vill jag bara läsa seriösa artiklar med neutrala kommentarer och att du försöker försvara något annat, Joakim, blir bara pinsamt.

1
Skriv svar