Spelhistoriens bästa samlag!

Medlem

Jag hoppas att FZ följer upp detta med historiens 10 sämsta samlag för att balansera upp artikeln

Medlem

Saknar "sex games"

Trevlig artikel, roligt att läsa lite annat emellanåt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Å jag som trodde jag drucke tillräckligt för ikväll *hick*


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zymac:

Brukar finnas regler mot att dra upp gamla trådar i forumet. Men "nyheter" går visst prima att plocka fram efter 4 år för lite fler reklamvisningar.

Många läsare idag var inte med för 3-4 år sedan. Vem sa att det var en nyhet?


signatur
Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av bleak:

Förstår dock inte FZ . .

När det gäller Bayonetta 2 så sänker ni betyg pga att hon är sexig och anspelar mycket på sex . Då låter Mattias frost som en riktig katolsk amerikan med vriden syn på sexualitet.

Sedan postar ni sånna här artiklar ? "Som jag inte har något emot, men tycker det är lustigt bara"

Att idka älskog är naturligt och kan ibland stärka relationen mellan två karaktärer (t.ex. The Witcher och Fahrenheit), medans inzoomning på rumpor och bröst på karaktärer iklädd i sexiga outfits poserande i positioner som får Kama Sutra att framstå som en barnlek inte tillför något annat än hårda skaft hos vissa enskilda individer.

I första Witcher spelet var det värre än Bayonetta. Det var mer fokus på få i säng så många tjejer som möjligt för att låsa upp bilder på nakna brudar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Far cry 3 i slutet säger jag bara


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Varenda scen låter som ett porrfilmsmanus.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Brukar finnas regler mot att dra upp gamla trådar i forumet. Men "nyheter" går visst prima att plocka fram efter 4 år för lite fler reklamvisningar.

Reklamvisningar betalar ju innehållet som du surfar in och tittar på.
Ingen kritik mot din protest mot nitiska regler på forumet men en återpublicering av ett populärt inlägg lär ju knappast vara negativt för din del?
Förutom att du måste skrolla lite nedåt och ignorera inlägget(vilket är svårt).

Medlem

Märkligt att sex inte avbildas oftare. Det är ju en ganska vanlig och naturlig förekommelse. Men jag antar att de flesta hellre spränger folk i bitar


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

k3m
Medlem
Skrivet av jonis:

Tiny: Du visar tyvärr prov på klassisk hjärntvättad dubbelmoral. Det förekommer regelbundet mängder med, för de yngre spelarläsarna, våldsamt material här. Detta ifrågasätts aldrig, men så fort en skämtsam artikel om lite pixelnaket publiceras så anses det av vissa vara en katastrof!

Definitionen på ovanstående är dubbelmoral, punkt. Acceptera båda formerna av innehåll eller inget alls. Personligen skulle jag hellre se att mina syskonbarn läser den här artikeln och fnittrandes ställer lite frågor än att de läser en recension för t ex Dead Space 2 och sen är vakna hela natten p g a mardrömmar. Vi i Sverige förväntas och bör representera en hälsosammare attityd till det nakna jämfört med jänkarna i väst.

Jo!

Medlem

Dan Dolme 20/20

Medlem

Väldigt besviken, var är gothic 2 sexet?

Inaktiv

Den här artikeln klassas som spelhistoriens sämsta artikel, tyvärr.

Medlem

Då har du inte läst mycket eller har skygglappar på...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hondo:

Den här artikeln klassas som spelhistoriens sämsta artikel, tyvärr.

Du glömde att inleda med "Jag tycker att”.


signatur
Medlem

Att folk inte har något bättre för sig en att gnälla.
Bra jobbat FZ, var en rolig läsning och gärna flera löjliga listor.

Medlem

Hahaha detta var fantastiskt roligt
Skönt med något lite annorlunda.

Medlem

Hahaha, störd lista Att en del ens orkar försöka få med sexuella inslag, när de så uppenbart saknar kompetensen för det ^^

Medlem

Till er som argumenterar med Tiny, han är en av de militanta feministerna på denna sidan, diskutera inte med honom då logik inte existerar i hans argument.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Hondo:

Den här artikeln klassas som spelhistoriens sämsta artikel, tyvärr.

Att du orkar.

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hondo:

Den här artikeln klassas som spelhistoriens sämsta artikel, tyvärr.

Du glömde att inleda med "Jag tycker att”.

Självklart är det jag som tycker så!

En sak som jag inte förstår är att trots att högsta betyget är en 20 så fick de flesta spelen inte ens hälften av betyget.

Medlem
Skrivet av Hondo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hondo:

Den här artikeln klassas som spelhistoriens sämsta artikel, tyvärr.

Du glömde att inleda med "Jag tycker att”.

Självklart är det jag som tycker så!

En sak som jag inte förstår är att trots att högsta betyget är en 20 så fick de flesta spelen inte ens hälften av betyget.

Du förstår att artikeln är ett skämt, och bör tas som ett sådant?


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Hondo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hondo:

Den här artikeln klassas som spelhistoriens sämsta artikel, tyvärr.

Du glömde att inleda med "Jag tycker att”.

Självklart är det jag som tycker så!

En sak som jag inte förstår är att trots att högsta betyget är en 20 så fick de flesta spelen inte ens hälften av betyget.

Du förstår att artikeln är ett skämt, och bör tas som ett sådant?

Det är väl klart att artikeln är menad att vara ett skämt, vem tar det på allvar? Men det var ingen rolig skämt.

Medlem
Skrivet av Hondo:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Hondo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hondo:

Den här artikeln klassas som spelhistoriens sämsta artikel, tyvärr.

Du glömde att inleda med "Jag tycker att”.

Självklart är det jag som tycker så!

En sak som jag inte förstår är att trots att högsta betyget är en 20 så fick de flesta spelen inte ens hälften av betyget.

Du förstår att artikeln är ett skämt, och bör tas som ett sådant?

Det är väl klart att artikeln är menad att vara ett skämt, vem tar det på allvar? Men det var ingen rolig skämt.

Jo, det var roligt.

Medlem
Skrivet av Tiny:

Vad fan finns det inga gränser på vad ni publicerar?! Är det åldersgräns på sidan eller???

Finns fan ingen disciplin.

Men visst, det är ju bara att slappna av och låta 8 åringar ta del av sånt här, världen är ju en dans på rosor eller hur?

De skriver om och recenserar våldspel där man dödar folk grafiskt på alla möjliga sett men just sex tycker du är så farligt för ett åttaåring att se? Som är det naturligaste som finns.

Medlem
Skrivet av Dryn:
Skrivet av Tiny:

Vad fan finns det inga gränser på vad ni publicerar?! Är det åldersgräns på sidan eller???

Finns fan ingen disciplin.

Men visst, det är ju bara att slappna av och låta 8 åringar ta del av sånt här, världen är ju en dans på rosor eller hur?

De skriver om och recenserar våldspel där man dödar folk grafiskt på alla möjliga sett men just sex tycker du är så farligt för ett åttaåring att se? Som är det naturligaste som finns.

Killen är rabiat feminist, det går inte diskutera med honom utan endast med eller mot honom. Eller den kanske vill kallas hen, vad vet jag?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av shelter:

Oväntat... lite speltorka varning på detta.

Än värre blir det av att läsa följande text längst ned: "Denna text publicerades första gången 27/2 2011"
Ändå ompubliceras det som dagens datum längst upp i artikeln? Lågt.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Saknar en Larry referens, där fick man ju jobba upp dem i text form på Amigan förr.

Medlem

Saknade ju "The Witcher 2: Assassin's of Kings" i listan.
Men i övrigt en skön lista, såhär på fredagskvällen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Skriv svar