Sex miljoner spelade betan av Battlefield Hardline

Robot
Sex miljoner spelade betan av Battlefield Hardline
Medlem
Sex miljoner spelade betan av Battlefield Hardline

Ganska många med tanke på att alla klagade på att spelet var BF 3,75 eller något sånt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vet inte om jag köper, men det var inget fel på spelet.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Gratis får många att spela även om det är ett skitspel. Nyfikenhet kallas det.

Medlem

Jag diggade de starkt, har inte haft så kul i BF sedan BF 2

Medlem

Det var ju inte dåligt därmed lite likt bf4 om man har spelat bf4 så får man räkna med ett snarlikt spel självklart finns det skillnader med. Dock om du inte har spelat bf4 så rekommenderar jag detta, det var faktiskt roligare än väntat.

Medlem

Tycker dom gjort klasserna ännu dåligare än tidigare, nu finns det verkligen ingen annan väg du kan gå som en annan klass, gillar du att lämna ammo låder t ex, så kan du bara spela med shotguns nu, vilket suger imo.

Medlem

Jag var inte så imponerad....
BF1 var kul allt efter bara mediokert .

Medlem

MP var nog inget för mig, Men storyn kanske blir värd att köra senare när man kan få det för en billig peng.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Det var ju inte dåligt därmed lite likt bf4 om man har spelat bf4 så får man räkna med ett snarlikt spel självklart finns det skillnader med. Dock om du inte har spelat bf4 så rekommenderar jag detta, det var faktiskt roligare än väntat.

Tänk vad man kan tycka olika, för mig fanns det inga likheter alls

Medlem
Skrivet av Pyro.:

Tycker dom gjort klasserna ännu dåligare än tidigare, nu finns det verkligen ingen annan väg du kan gå som en annan klass, gillar du att lämna ammo låder t ex, så kan du bara spela med shotguns nu, vilket suger imo.

Du har ju battle rifles också.

Medlem
Skrivet av Pyro.:

Tycker dom gjort klasserna ännu dåligare än tidigare, nu finns det verkligen ingen annan väg du kan gå som en annan klass, gillar du att lämna ammo låder t ex, så kan du bara spela med shotguns nu, vilket suger imo.

Det du säger är direkt felaktigt. Däremot börjar man enbart med shotgun som enforcer, du kan låsa upp s.k battle rifles. Om du ska snacka skit om ett spel använda gärna fakta iallafall.

Medlem

En av anledningarna att köpa spelet var att de lagt ner otroligt mycket tid på spelet. På nåt halvår eller mindre har de alltså ändrat den tågolycka till beta som släpptes til nåt bra och spelbart. Någonstans här ljuger man alltså.

Tänker vänta tills spelet är släppt och den självklara initiala haveritillställningen med icke fungerande serversökningar och sen vänta på patch 1 och därefter testa det. Detta spel har verkligen ingen som helst buffert för fuckup. En felstavning på nåt ord i spelet skulle leda till en uninstall. Så usel var förstabetan.

"First impression lasts" var en gammal reklamslogan!

Släpp ert "Battlefield" och släpp en patch.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Jag tyckte att det inte kändes som något battlefield
heist känndes lite som cs
hotwire eller va det hette va bara extremt tråkigt men det är väl för att jag ogillar bilspel i allmänhet
cq va väl roligast men kändes som att något saknades.
magnumsnipern va bara för övermäktig när den kan göra 20 i skada på en helikopter

Medlem

Folk som sitter och säger det är battlefield ska kanske inse det är exakt samma motor och det faktiskt har battlefield i namnet. Annars är det inte mycket likhet.

Och, ja kanske testa spelet också.

Geeks Gaming

Hade faktiskt kul. Mer kul än vad jag hade i Bf4.... kommer jag köpa de? Mja de kommer så många spel nu och kommer nog välja bort detta då jag är trött på alla modernshooters... Och är trött på hur AAA utvecklare förstör FPS genen Ta mig tillbaka till BF1942,Vietnam, 2, 2142 :/
Ett färdigt spel med modtools, riktiga servrar och får mer än gärna ha riktiga expansioner så betalar jag fullpris för allt.

Inaktiv

Jag hade verkligen inte kul i Hardline, nu är det ju en beta och inget färdigt spel, men det är ändå en fingervisning nog att det inte är något för mig.

Egentligen spelar väl namnet inget roll, men förstår inte varför dom ska ha med "Battlefield" i det, är ju inget battlefield. Räckte det inte med Hardline? Vore ju smartare att börja med ett helt nytt namn, med Battlefield i namnet får folk en hel del förväntningar som dom inte kan hålla.

Medlem

Tyckte det sög. Kändes som ett halvfärdigt BF4 med andra skins men mer buggigt. Tråkigt och jag längtade hela tiden tillbaka till riktiga Battlefield.

Medlem

Jag kommer inte att köpa detta innan jag sett hur lanseringen sköts, iochmed att det har battlefield i namnet så håller jag i stålarna då de 2 senaste visat sig extremt buggiga. Ni som testat betan, är sniper glaren kvar eller har de löst detta på något eget sätt? Ok om det reflekteras ibland, men det ska inte se ut som en strålkastare i natten.

Medlem

Jag förstår inte heller varför dom ska ha med "Battlefield" i titeln?
Det är ju inget battlefield.
Kan någon förklara kopplingen i namnet?


signatur

autograph

Jag kommer köpa det så småningom, gillade hur det såg ut i de senaste videoklippen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag förstår inte heller varför dom ska ha med "Battlefield" i titeln?
Det är ju inget battlefield.
Kan någon förklara kopplingen i namnet?

Dom får sälja fler kopior om dom använder sig av Battlefield titeln. Allt är uträknat.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag kommer inte att köpa detta innan jag sett hur lanseringen sköts, iochmed att det har battlefield i namnet så håller jag i stålarna då de 2 senaste visat sig extremt buggiga. Ni som testat betan, är sniper glaren kvar eller har de löst detta på något eget sätt? Ok om det reflekteras ibland, men det ska inte se ut som en strålkastare i natten.

Håller med dig OM det blir köp så blir det några veckor efter releasen men det lutar åt ej köp efter att jag testat betan tycker inte spelet var så bra.

Körde bara ett par timmar men som jag fattade det var det ingen sniperglare (såg ingen sniperglare men jag hörde minsann sniperskotten vina runt huvudet hela rundorna). Så nu kunde alla bushwookies sitta i bergen runt banan i lugn och ro och inte hjälpa laget hur mycket dom ville

För övrigt var sniperbössan mycket skönare att köra i Hardline än i BF4, den var mer som den var i BF3. Du behöver inte vara alls lika noga med att stå still nån halvsekund innan du skjuter som i BF4. Körde lite BF3 för nån vecka sen och märkte hur mycket roligare det är att köra sniper där.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Riktigt tråkigt, kändes som en billig mod av några hobby snubbar.

Medlem

Tyvärr tycker jag efter ha spelat betan att hhardline är bara en mod av bf4.
Spelet känns som att dom måste få tillbaka pengarna dom förlorade i bf4 release.

Medlem

Kallar det hära call of duty style, skillnaden mellan bf3 och bf4 är ett nytt spel, men hardline är bara andra skinns, ala cod style...

Medlem

Jag provade och tyckte det var kul, gillar man tidigare battlefield tror jag man gillar Hardline också...

Men rent personligt är jag osäker om det blir ett köp, detta pga att det inte känns tillräckligt mycket "nytt"

I mitt tycke känns det mer som BF3-4 med en liten tjuv och polis mod bara.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Ganska många med tanke på att alla klagade på att spelet var BF 3,75 eller något sånt.

Jag var en av dem som spelade BF 3.75 i helgen. Det var faktiskt skoj att leka tjuv o polis... Fast det är ännu roligare att se hur många som egentligen köper samma sak, fast i ny förpackning för samma pris.

Det är sorgligt rättare sagt. Moddare hade gjort detta för längesedan, om modding-tools hade varit tillgängliga.
Visst, de har lagt tid o energi på detta, men oavsett om det vore en utvecklare eller moddare så hade de inte fått mer än 150-200 kronor av mig. 599 är rena ocker-priset. Det är en mod, expansion eller ett tillägg. Inget annat. 599 rikstaler är inte försvarbart.

Dessutom blev det inte mer än ett märke på väggen när jag sköt ett rpg-skott rakt in i en villa. Bara för att jag kan.

Medlem

Jag tycker betan var väldigt rolig på PS4an. har inte lirat BF sedan bad company 2 på PC så det blir nog ett köp

Medlem

Sniperglare... Gör alla en tjänst i alla BF-spel och sluta vara en belastning för ditt lag. Du är inte undantaget.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

12
Skriv svar