Gordon Freeman är tjock och ensam i ny fanfilm

Robot
Gordon Freeman är tjock och ensam i ny fanfilm

Så sorgligt! :,(

Medlem

Haha Härligt...

Medlem

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

Medlem
Medlem

lol


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Ja, det skulle vara kul med ett nytt Half - Life. Bra video.

Inaktiv
Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

Nej, det hade blivit rabalder över att gordon plötsligt förvandlats till kvinna.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

Nej, det hade blivit rabalder över att gordon plötsligt förvandlats till kvinna.

Fullt möjligt att det skulle hända med dagens spelindustri

---
Tror dock att han syftade mest på att "herr" frost använde ordet "Tjock", och om det var en kvinna så skulle hela internet få hjärnsläpp och skrika "Inte tjock, hon har former!", och sen skrika random ord som dom inte förstår t.ex. patriarchy/patriarki ^^ <3


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Läste jag inte nyligen att hl3 var confirmed av valve?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

Nej, det hade blivit rabalder över att gordon plötsligt förvandlats till kvinna.

Fullt möjligt att det skulle hända med dagens spelindustri

---
Tror dock att han syftade mest på att "herr" frost använde ordet "Tjock", och om det var en kvinna så skulle hela internet få hjärnsläpp och skrika "Inte tjock, hon har former!", och sen skrika random ord som dom inte förstår t.ex. patriarchy/patriarki ^^ &lt;3

Nej, hela internet hade inte reagerat så. Förstår inte ni tangentbordsskrigare som konstant vräker ur er att "feminister bara klagar så fort något handlar om kvinnor/män/feta/lata/gamla" etc beter er precis lika illa som de ni försöker häckla?

Medlem

Verkligen snyggt gjord. Gick rakt in i hjärtat. Gordon behöver verkligen göra något med sitt liv nu, stackarn. Jag med för den delen...

Att folk ens orkar dra upp en sådan debatt som feminism... hur kommer man ens in på det spåret.

Medlem

Man får inte använda ordet tjock! Snart skriver ni väl zigenare också eller dvärg!

Medlem

Hahaha, klockren!

Skrivet av Ender:

Hahaha, klockren!

http://goo.gl/PugCD


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ender:

Hahaha, klockren!

http://goo.gl/PugCD

Hahaha lätt bäst idag

Medlem

Hyfsatt klockren

Men det blir nog black mesa source 2 som kommer visas med den nya motorn.
Varför ändra ett vinnande koncept.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

Nej, det hade blivit rabalder över att gordon plötsligt förvandlats till kvinna.

Fullt möjligt att det skulle hända med dagens spelindustri

---
Tror dock att han syftade mest på att "herr" frost använde ordet "Tjock", och om det var en kvinna så skulle hela internet få hjärnsläpp och skrika "Inte tjock, hon har former!", och sen skrika random ord som dom inte förstår t.ex. patriarchy/patriarki ^^ &amp;lt;3

Nej, hela internet hade inte reagerat så. Förstår inte ni tangentbordsskrigare som konstant vräker ur er att "feminister bara klagar så fort något handlar om kvinnor/män/feta/lata/gamla" etc beter er precis lika illa som de ni försöker häckla?

Jämställdhet! haha

och yay, keyboard warrior!
Känner mig ärad, även om jag inte faller in i den gruppen när jag bara lägger till en sak vad jag tror en annan person tänkte ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

Nej, det hade blivit rabalder över att gordon plötsligt förvandlats till kvinna.

Fullt möjligt att det skulle hända med dagens spelindustri

---
Tror dock att han syftade mest på att "herr" frost använde ordet "Tjock", och om det var en kvinna så skulle hela internet få hjärnsläpp och skrika "Inte tjock, hon har former!", och sen skrika random ord som dom inte förstår t.ex. patriarchy/patriarki ^^ &amp;lt;3

Nej, hela internet hade inte reagerat så. Förstår inte ni tangentbordsskrigare som konstant vräker ur er att "feminister bara klagar så fort något handlar om kvinnor/män/feta/lata/gamla" etc beter er precis lika illa som de ni försöker häckla?

För varje feminist finns det en armé av kränkta fjortiskillar som kväver internet med sin ångest.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

Nej, det hade blivit rabalder över att gordon plötsligt förvandlats till kvinna.

Fullt möjligt att det skulle hända med dagens spelindustri

---
Tror dock att han syftade mest på att "herr" frost använde ordet "Tjock", och om det var en kvinna så skulle hela internet få hjärnsläpp och skrika "Inte tjock, hon har former!", och sen skrika random ord som dom inte förstår t.ex. patriarchy/patriarki ^^ &amp;amp;lt;3

Nej, hela internet hade inte reagerat så. Förstår inte ni tangentbordsskrigare som konstant vräker ur er att "feminister bara klagar så fort något handlar om kvinnor/män/feta/lata/gamla" etc beter er precis lika illa som de ni försöker häckla?

För varje feminist finns det en armé av kränkta fjortiskillar som kväver internet med sin ångest.

Heheheh jag skojade bara. Ville bara se resultatet av min kommentar. Hoppas alla förlåter mig ;D

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Man får inte använda ordet tjock! Snart skriver ni väl zigenare också eller dvärg!

Jag är en tjock zigenar dvärg, come get some!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Filmen gick in i hjärtat! <3


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av lucifer579:

Att folk ens orkar dra upp en sådan debatt som feminism... hur kommer man ens in på det spåret.

Svenska folket hamnar alltid i det spåret på ett eller annat sett.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

lol kränkt tjockis


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem
Skrivet av TheRiktigaJesus:
Skrivet av Eight08:

Om det hade varit en kvinna som varit med i filmen så hade det blivit rabalder över att man hånar en överviktig. Nu är det dock okej! Fy fan!

lol kränkt tjockis

Du läste inte mitt senaste inlägg va?

Medlem

Vad fan e detta för jävla manshatande artikel ? Han är väl då fan inte tjock? Han är tränad och hälsosam! Män ska ha lite former!

Jävla anorexisyn du har Frost

Medlem

Bästa fan filmen hittills. Jävlar vad bra och sätter pricken över i:et på hur Gordon och vi känner kring tystnaden kring HL3


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Inte bara "Freeman" här.

Öppnings scenen från EP 1 när Alyx ger Gordon en kram.

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av lucifer579:

Att folk ens orkar dra upp en sådan debatt som feminism... hur kommer man ens in på det spåret.

Svenska folket hamnar alltid i det spåret på ett eller annat sett.

Svenska folket hamnar inte alltid i det spåret. Frustrerade finniga fjortisar med för mycket fritid hamnar alltid på det spåret.
En annan del av svenska folket sammankopplar ordet feminism med vanlig jämnställdhet. Den delen av svenska folket slipper också att få tuppjuck varje gång dom läser ordet.

Medlem

Roligt att han iaf har behållt skägget EXAKT likadant trots att han har skitit i allt annat

12
Skriv svar