Världens sämsta innebandyplan?

Flakmonkey
Världens sämsta innebandyplan?

Dags att sätta livet på spel när vi lirar innebandy efter jobbet i vad som måste vara en av de sämsta innebandyplanerna i världen. Inte nog med att den är lite och har utstickande pelare den är så hal att man springer på stället i någon sekund innan skorna får grepp. Här har det skett många olyckor genom åren. Jag har tex gett en tidigare chef ett stort jack i pannan så hon tvingades åka till akuten. Men kul som fan är det förstås ändå!

#blogg

Världens sämsta innebandyplan?

OMG! Har själv lirat i över 20 år och lirar fortfarande. Har sett något liknande för många år sen, tror det var i slutet av 90-talet någonstans i de smålänska skogarna. Sargen var målad på vägen på ena långsidan + att det var såna där ribbstolar längsmed väggen. Livsfarligt.

Medlem

Hehe och det verkar som spelet har en tendens att bli hårdare när man blivit vuxen =p

Medlem

Haha, det där är väl ingenting. Vår på jobbet har sex stycken pelare som står mitt ute på planen ^^

Det här med att det blir halt också är helt livsfarligt, vår plan blir hal när vi spelat en halvtimme, då gäller det att ta det lugnt.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Flakmonkey

Det hala golvet är helt klart det jobbigaste och farligaste. Ibland är det bra när de har svabbat det ordentligt, men det är typ en gång i halvåret och håller i två veckor eller så

Medlem

Den ser rätt liten ut, nu har jag inte spelat innebandy på över 10 år men jag minns den vi spelade på var större! Eller så var det bara jag som var liten..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

ZF
Medlem
Skrivet av blackbeatsblue:

+ att det var såna där ribbstolar längsmed väggen. Livsfarligt.

fast, är inte det mer eller mindre standarutrustning i "innebandyhallar"?

Skrivet av ZF:
Skrivet av blackbeatsblue:

+ att det var såna där ribbstolar längsmed väggen. Livsfarligt.

fast, är inte det mer eller mindre standarutrustning i "innebandyhallar"?

Jo det är det ju men iom att sargen var målad på väggen så var det extra nära dom.

1
Skriv svar