Half-Life 3 nämns i ny Dota 2-uppdatering

Robot
Half-Life 3 nämns i ny Dota 2-uppdatering

Det är bara veckor kvar tills Valve ska presentera "framtiden grafik".

#dota-2


Medlem
Half-Life 3 nämns i ny Dota 2-uppdatering

Hype!!

Medlem

Vi har kommit till punkten då Valve öppet jävlas med oss. Skingra er, gott folk. Inget att se här.

...

Snälla, låt det vara sant.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Jag tror att det är nu eller aldrig. Jag kan inte se ett bättre tillfälle än detta för att visa upp HL3. Om de inte visar upp den så är det nog svårt för spelet att se ljuset i tunneln.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Vill ha ett nytt counter strike först!

Medlem

Half life 3 kommer säkert bli konsolskadat... xD


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Vill ha ett nytt counter strike först!

lol never, tokig eller? vem fan vill ha cs, hl ska det vara har väntat forever på detta nu.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av vuze2143:

Vill ha ett nytt counter strike först!

lol never, tokig eller? vem fan vill ha cs, hl ska det vara har väntat forever på detta nu.

Ett nytt HL kommer väl indirekt ge ett nytt CS, då i samma motor som det nya Half-life spelet.

Medlem

Mitt livs ögonblick har kommit.

Medlem

Om jag var spelutvecklare skulle jag också smyga in referenser och kopplingar till Half-Life 3. Gratis PR!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av vuze2143:

Vill ha ett nytt counter strike först!

lol never, tokig eller? vem fan vill ha cs, hl ska det vara har väntat forever på detta nu.

Ett nytt HL kommer väl indirekt ge ett nytt CS, då i samma motor som det nya Half-life spelet.

Still bön till Valve: Snälla fortsätt med CS:GO istället. Att fragmentera CS-scenen ytterligare vore inte bra.

(HL3 F**k ye!)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av vuze2143:

Vill ha ett nytt counter strike först!

lol never, tokig eller? vem fan vill ha cs, hl ska det vara har väntat forever på detta nu.

Ett nytt HL kommer väl indirekt ge ett nytt CS, då i samma motor som det nya Half-life spelet.

Still bön till Valve: Snälla fortsätt med CS:GO istället. Att fragmentera CS-scenen ytterligare vore inte bra.

(HL3 F**k ye!)

Förhoppningsvis uppdaterar dom CS:GO bara...

Medlem
Medlem

Spännande, vi får väl se

Medlem

är detta på grund av den där videon med ensamma gordon freeman videon, så han vill jävlas med oss?"

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av vuze2143:

Vill ha ett nytt counter strike först!

lol never, tokig eller? vem fan vill ha cs, hl ska det vara har väntat forever på detta nu.

Ett nytt HL kommer väl indirekt ge ett nytt CS, då i samma motor som det nya Half-life spelet.

Still bön till Valve: Snälla fortsätt med CS:GO istället. Att fragmentera CS-scenen ytterligare vore inte bra.

(HL3 F**k ye!)

Förhoppningsvis uppdaterar dom CS:GO bara...

Finns väl ganska säkra källor på att både Dota 2 och CS:GO kommer portas till Source 2.

Medlem

My body is ready.

Skägg.
10 Chambers

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.


signatur
Medlem

Men detta har redan diskuterats för längesen. Det är stor chans att det bara är "kortkommandot" för motorn Source 2, precis som de flesta source spelen i t.ex. aktivitetshanteraren heter "hl2" eller när det kraschar "hl2.exe" has stopped working osv, fast det inte är Half-Life 2 man spelar.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.

Ok! Let's do the short, short version!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.

För mig räcker det med den meningen faktiskt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.

Vore grymt att toppa det med en fet ingame video!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.

För mig räcker det med den meningen faktiskt.

Den meningen räcker nog för att recensera spelet

Medlem
Skrivet av aholman:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.

För mig räcker det med den meningen faktiskt.

Den meningen räcker nog för att recensera spelet

Source 2 + Half-Life 3

2 + 3 = 5

5/5?

Medlem

HL-2 är överskattat.

Med det sagt ska det bli intressant att se vad som annonseras vilket som! ^^

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.

För mig räcker det med den meningen faktiskt.

Skulle vara riktigt häftigt om Gabe Newell gick upp på scen och stog blixt still i 10 sekunder, och sedan säger, Half-Life 3 :P, och sedan går ner igen!!!!!!!1111111111111111

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gabe Newell: "This is Source 2. This is Half-Life 3". Två powerpointslides, det är allt som behövs.

Bild1: Source 2
Bild2: G-Man

Medlem

Det kommer aldrig ett komma ett Half-Life 3. Valve har för höga förväntningar på sig. Att gå i samma fälla som Duke Nukem Forever gör inte Valve. Dessutom kommer alla att kräva att HL3 skall sätta en ny standard inom grafik. Det kommer inte heller att hända. Kommer det ut ett HL3 från Valve inom 2 år, hmm säg 200 år så äter jag upp min hatt. Och ni får gärna se det...


signatur

F.d. "Kändis" som titel

12
Skriv svar