Skrivbordspilot & Zombiemord

Testpilot
Skrivbordspilot & Zombiemord

Dying Light.

Överraskande bra spel , det har allt man kan önska sig i konfigureringsmöjligheter och tweaks för att få spelet flyta.
Det var lite skakigt den första dagen innan det kom patchar och info hur man tweakade spelet på bästa vis , sen efter det har jag bra fart och flyt överallt.

Rätt kul med dag/natt biten som ger lite krydda då man springer o gömmer sig på nätterna , jag är riktigt usel på att skydda mig och klara av att fly då man blir upptäckt haha.

Jag gillar det iallafall och storyn är väl inte så jättekass , det enda jag stör mig på är hur oengagerade NPC gubbarna är då man pratar med dom. De kan stirra in i en vägg o berätta en gripande historia om död o elände , haha riktigt uselt.

Parkour-springandet är riktigt kul , men man får inte in det där flytet förrän man levlat upp bra många snäpp och sen med grapplinghook blir det som ett annat spel , påminner om hur flytet förändrades i shadow of Mordor då man kom till ca40% och låste upp skills att hjärntvätta fiender.

Kan rekommendera spelet iallafall om man gillar first person open world spel och särskilt om man diggar att splatta zombies på många olika vis!

Efter Dying light har jag laddat upp och slipat på min skrivbordspilot setup:

[ia=1031603; large]

Skall testflyga den setupen senare , får se om det blir snart eller längre fram.

KIRI OUT

#blogg

Medlem
Skrivbordspilot & Zombiemord

Jäklar, det var en seriös setup.

Testpilot
Skrivet av 73mpl4R:

Jäklar, det var en seriös setup.

Man måste ju ladda inför Star Citizen

Sen att Elite Dangerous släpptes och gamla godingar som Xwing vs Tie fighter har en nytändning gör ju det hela roligare.

Medlem

Stiligt!! Ser att du även sitter med Logitech Z 680. Fick tag i mina för 400 kr begagnade. Lätt värda vart enda öre, riktigt bra tryck i det systemet.
Noterade att du är från Falun...Ska du kika på skid-vm något? Själv blir det nog att åka någon dag och titta då jag bor i Borlänge så inte direkt långt


signatur

Nothing is power without Control

Testpilot
Skrivet av erazerswe:

Stiligt!! Ser att du även sitter med Logitech Z 680. Fick tag i mina för 400 kr begagnade. Lätt värda vart enda öre, riktigt bra tryck i det systemet.
Noterade att du är från Falun...Ska du kika på skid-vm något? Själv blir det nog att åka någon dag och titta då jag bor i Borlänge så inte direkt långt

Haha ja Z680 systemet är nog den äldsta delen av allt , den följde med min 1a HyrPC på den tiden det gödslades med sådana erbjudanden. Tror det var strax innan år 2000 om jag minns rätt.
Numera jobbar den väldigt sällan , har hörlurar till allt jag spelar.

VM blir det inte mycket , kommer vara massor av folk. Jag håller mig nog borta från det kaoset om jag inte måste in i sörjan. Är ganska sport o-intresserad.

1
Skriv svar