Comic Con Gamex flyttar till Sveriges största arena

Robot
Comic Con Gamex flyttar till Sveriges största arena

Höstlovets stora spelhändelse utspelas i sportsveriges största byggnad.

#gamex, #comic-con


Medlem
Comic Con Gamex flyttar till Sveriges största arena

Lägg märke till det läskiga ansiktet i bilden.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Lägg märke till det läskiga ansiktet i bilden.

Den mellan FZ loggan och tvn?

Medlem

Själva Comic Con utan Gamex kommer väl fortfarande till Malmö och malmömässan den 11-13 september 2015?

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av DAoG:

Lägg märke till det läskiga ansiktet i bilden.

Den mellan FZ loggan och tvn?

Yes.

Medlem

Förra året var mässan trist som fan tyckte jag.
Det som var positivt var derras sett att hantera biljetter med förköp så man bara böhvövde scanna en kod när man skulle in.

När mässsan dessutom ligger på "fel" sida av stan är det bara jobbigt att ta sig dit.

Det som de behöver göra för att öka intresset är att se till att det finns fler försäljare av swag där, 2014 dominerades mässan av stora spelföretag som tog all plats.

Medlem

Får hoppas att Fz drar dit i år då


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Jag bor i Solna så jag har inga problem med Friends Arena, men däremot måste jag hålla med om att det hade nog funkat bättre än dom hade valt Tele2 arenan..

Face it, Friends Arena ligger inte bra till när det gäller kommunikationsvägar.

Medlem

för att inte tala om hur satans jävla trångt det var att ta sig nånstans i fjol, så på friends borde det ju finnas lite utrymme så länge vi slipper vattenskador xD blir det samma väder som gamex i fjol så


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Har varit på alla gamex i kista tror jag. Men var inte så glad i comic con så när dom nu ska flytta tom så är jag osäker på om jag ska gå. Har inte mycket över för andra typer av nördar min mage huuuuu comic nördar är visserligen inte så farliga men vad kommer sen? Live nördar oooh?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Har varit på alla gamex i kista tror jag. Men var inte så glad i comic con så när dom nu ska flytta tom så är jag osäker på om jag ska gå. Har inte mycket över för andra typer av nördar min mage huuuuu comic nördar är visserligen inte så farliga men vad kommer sen? Live nördar oooh?

oh god no not larpers :OOOOO


signatur

always use the nubs for cover

1
Skriv svar