Gör Doom ännu våldsammare

Robot
Gör Doom ännu våldsammare

Det hörs på namnet - Brütal Doom är så långt ifrån My Little Pony-gulligt man kan komma.

#doom, #id-software


Medlem
Gör Doom ännu våldsammare

Phew, tur att det inte var en modd där en man ska rädda en kvinna, det hade ju varit helt förkastligt.

Skrivet av Frux:

Phew, tur att det inte var en modd där en man ska rädda en kvinna, det hade ju varit helt förkastligt.

Move along, nothing to see here!

Medlem

Tänk vilket ramaskri det hade blivit om något lika brutalt hade moddats in i GTA V.

Fast det där såg riktigt bra ut, Tänk att det finns entusiaster som modifierar Doom ännu.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Skitbra mod, ger gamla Doom ett helt nytt flyt, helt klart värt att testas om man gillar Doom.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Körde med den moden föra sommarn. Det var riktigt kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Påminner om mitt Wolf 3D i högstadiet, tyckte det var för lite blod så jag ritade till mer på alla modeller i spelet.

Medlem
Skrivet av eatem:

Påminner om mitt Wolf 3D i högstadiet, tyckte det var för lite blod så jag ritade till mer på alla modeller i spelet.

Paint FTW?

Medlem

Spelade Brutal Doom för nån månad sen. Och jag måste säga att Doom fortfarande håller riktigt bra i gröten på multimiljonspelen. Modden gör spelet rätt fräsht faktiskt också. Att kunna ha ordentlig mouse aim spela med WASD är hur bra som helst.

Medlem

Om det ändå vore så här detaljerat när spelet väl släpptes Blir till att testa framöver.

Medlem

vart kan man tanka ner och testa :p?

Medlem

Till alla de som inte testat denna modden; GÖR DET! Denna modden är helt klart mitt favorit single player FPS spel. Älskar brutal doom. Även om ni inte är så stort fan av doom så borde ni ändå testa, modden gör lixom om doom så att det känns mer "modernt" i kontrollerna men behåller ändå retro-känslan.

Medlem

Faktiskt riktigt skoj, fast versionen som var i videon verkar inte finnas att ladda ner än.

Medlem
Skrivet av Locktail:
Skrivet av eatem:

Påminner om mitt Wolf 3D i högstadiet, tyckte det var för lite blod så jag ritade till mer på alla modeller i spelet.

Paint FTW?

wolfedit ftw!

1
Skriv svar