Spela Wildstar gratis med free trial

Robot
Medlem
Spela Wildstar gratis med free trial

Jag tyckte det var bra i början men jag tröttnade väldigt fort. Inget fel på spelet annars.

Medlem

F2p snart alltså?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent

Problemet för mig var att det saknades vettigt material när man bara vill spela en liten stund (förutom själadödande tråkiga dailies). De verkar ha åtgärdat det någorlunda i de två senaste uppdateringarna, så jag kommer använda free trial när jag får lite tid över.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

F2p snart alltså?

Fast wow hade ju också free trial, det är väl dessutom gratis fram till lvl 20 om jag minns rätt.

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Kleptoman:

F2p snart alltså?

Fast wow hade ju också free trial, det är väl dessutom gratis fram till lvl 20 om jag minns rätt.

Skillnaden är att WoW är framgångsrik medan Wildstar är allt annat än det.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Problemet för mig var att det saknades vettigt material när man bara vill spela en liten stund (förutom själadödande tråkiga dailies). De verkar ha åtgärdat det någorlunda i de två senaste uppdateringarna, så jag kommer använda free trial när jag får lite tid över.

Så sant som det var sagt.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Kleptoman:

F2p snart alltså?

Fast wow hade ju också free trial, det är väl dessutom gratis fram till lvl 20 om jag minns rätt.

Skillnaden är att WoW är framgångsrik medan Wildstar är allt annat än det.

det här är kanske rätt steg i en mer framgångsrik riktning? Istället för att döma ut spelet menar jag.

Inaktiv

Spelet var rätt kul tills maxlevel uppnåddes. Då dog spelet helt. Glipan mellan ding och raids var för plågsam

Medlem

Orkade inte spela mer än 20 min, kändes som man spelat det redan. Inget dåligt spel men been there, done that.

Medlem

Bland det bästa de gjorde med senaste uppdateringen enligt mig var att göra Shiphand missions tillgängliga i lfg. Shiphands är typ minidungeons du kan köra i grupp eller solo, nu även i veteran (hard mode) med motsvarande belöningar. Det har fortfarande rätt snåriga system i endgame för att uppgradera sina prylar (som de kollar på) och de tidigare nämnda själadödande dailies men i övrigt är det Klart värt att ta en titt på igen nu när man inte förlorar nåt på det. Plus att housing är askul

Medlem

Oavsett hur bra ett MMO är har jag helt enkelt tröttnat på den månadsenliga kostnaden. Jag tror att Guild Wars 2 har skämt bort mig en hel del på ganska många plan. (De behöver t.ex. aldrig ta ner servrarna för uppehåll eller uppdatering. Bara en sån sak!)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Oavsett hur bra ett MMO är har jag helt enkelt tröttnat på den månadsenliga kostnaden. Jag tror att Guild Wars 2 har skämt bort mig en hel del på ganska många plan. (De behöver t.ex. aldrig ta ner servrarna för uppehåll eller uppdatering. Bara en sån sak!)

Nu spelar jag väl iof ganska mycket, men jag sitter för tillfället på 280 platinum ingame. Man kan köpa en månads sub för 15-20 platinum, så jag spelar "gratis" rätt länge.
Det jag menar är att det är väldigt lätt att köpa subscription-tid i spelet för spel-pengar.

Medlem

Stort minus att man inte kan använda Chrome som webbläsare för kunna komma åt aktiveringssidan så blir inget test för min del.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem
Skrivet av Nehcrom:

Stort minus att man inte kan använda Chrome som webbläsare för kunna komma åt aktiveringssidan så blir inget test för min del.

Jaså? Där ser man..funkade utmärkt för mig med Chrome.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar