Half-Life 2 – se karaktärerna som klipptes bort

Robot
Half-Life 2 – se karaktärerna som klipptes bort
Medlem
Half-Life 2 – se karaktärerna som klipptes bort

Intressant!

Medlem

intressant men satan vad ni hypar half life nu fz, vad vet ni!? eller driver ni bara för att vi fått hopp igen?

Medlem

Hypen för HL3 är ju så fruktansvärt överdriven Visst, HL2 var ett okej spel, men inte så mycket mer...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Hypen för HL3 är ju så fruktansvärt överdriven Visst, HL2 var ett okej spel, men inte så mycket mer...

Spelade du inte EP1 och EP2? Då skulle jag förstå varför du inte bryr dig så mycket.

Medlem
Skrivet av Leedow:
Skrivet av Newklear:

Hypen för HL3 är ju så fruktansvärt överdriven Visst, HL2 var ett okej spel, men inte så mycket mer...

Spelade du inte EP1 och EP2? Då skulle jag förstå varför du inte bryr dig så mycket.

Jo, flera gånger över åren, men faktumet kvarstår.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Hypen för HL3 är ju så fruktansvärt överdriven Visst, HL2 var ett okej spel, men inte så mycket mer...

eh nä , när det väl kom körde det ju över i princip alla spel source och fysikmotorn på den tiden fanns inget i närheten ens även idag är deras fyskmotor i spelet inte dum alls.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Newklear:

Hypen för HL3 är ju så fruktansvärt överdriven Visst, HL2 var ett okej spel, men inte så mycket mer...

eh nä , när det väl kom körde det ju över i princip alla spel source och fysikmotorn på den tiden fanns inget i närheten ens även idag är deras fyskmotor i spelet inte dum alls.

Trespasser

Medlem

Inte tryckt igång videon, men är det Peter Molyneux de avbildat i nedre vänstra hörnet på dess thumbnail?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Newklear:

Hypen för HL3 är ju så fruktansvärt överdriven Visst, HL2 var ett okej spel, men inte så mycket mer...

eh nä , när det väl kom körde det ju över i princip alla spel source och fysikmotorn på den tiden fanns inget i närheten ens även idag är deras fyskmotor i spelet inte dum alls.

Det beror väl på vad man tittar på, men...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Newklear:

Hypen för HL3 är ju så fruktansvärt överdriven Visst, HL2 var ett okej spel, men inte så mycket mer...

eh nä , när det väl kom körde det ju över i princip alla spel source och fysikmotorn på den tiden fanns inget i närheten ens även idag är deras fyskmotor i spelet inte dum alls.

Det var den ajukaste grafiken ever i ett spel. Kommer ihåg när jag såg bilderna på det. Trodde det var verklighet " grafiken håller faktiskt bäst av alla gamla spelen idag enligt mig" pratade med en vän om spelets grafik och han fnös och sa " men har du ej sett doom 3?! Det är det snyggaste spelet ever!" när han fick se hl2 så tappade han hakan. Spelrt var även otroligt optimerat kommer jag ihåg. Kunde spela det på min p3 1ghz. 512mb ddr1 ram med ett ati 9000 med 128mb med över 30 fps i 1024 x 728 ( eller vad 4:3 upplösningen var igen) dock det mesta på low. Sem hur fritt det och fysiken i spelet. Kommer ihåg att jag byggde typ ttappor av lådor och tunnor för att komma upp på ställen man ej kunde komma till. Spelet var sjukt bra enligt mig. Fanns inget annat spel som var i närheten med teknologin slm hl2 erbjöd. Dock tror jag ej hl3 kan hålla upp till all hype den har. Det kommer ej gå att göra oss nöjda med våra förvätningar.

Medlem

Bra att dessa halvbakade karaktärer klipptes eller omformades till sina finalversioner!

Även tur att beta-storylinen ändrades då den var markant sämre än den slutgiltiga i mina ögon.

Medlem

Inget speciellt spel då, inget speciellt spel idag. Förstår inte hypen kring de där spelen.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Inget speciellt spel då, inget speciellt spel idag. Förstår inte hypen kring de där spelen.

Det är ganska överdrivet Men av någon anledning har det förvandlats till den värsta bandwagon jag sett.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd
Skrivet av mrFluffy:

Inget speciellt spel då, inget speciellt spel idag. Förstår inte hypen kring de där spelen.

Åh jag bara grrrr. känner.....

Men, du har dit tycke och jag har mitt.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av mrFluffy:

Inget speciellt spel då, inget speciellt spel idag. Förstår inte hypen kring de där spelen.

Det är ganska överdrivet Men av någon anledning har det förvandlats till den värsta bandwagon jag sett.

Det är för att riktig hype inte existerar längre;) folk får sina cods och battlefields och Sims och ass creeds varje år,
vi som gillade hl 2 och episod 1+2,
Vi har fått leva i 8 år med en jäkligt kraftfull cliffhanger och många av oss vill nog bara få ett avslut på detta såret som är hl2, sen är det inte bara fansens fel, det är inte så att valve även om de varit bättre än tidningarna på detta tagit upp spelet varje år så såret aldrig får läka;) vad som är så jäkla skönt om nu hl kommer är att de förhoppningsvis ger ett bra slut på historien och inte bara är en till räls skjutare:)

Antagligen visar de upp Source 2, men någon info om HL3 - som säkert kommer heta något annat: "Half-Life: Origins" eller liknande, tror jag inte kommer på ett tag till. När det har gått tio år sedan episod 2 får vi livstecken.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Raising the Bar, ja! Hade helt glömt bort att jag faktiskt köpte den tror t.o.m jag har två stycken.
Tack FZ för påminnelsen!

Medlem

Jag hade nog roligare med hl2 än hl1 faktist :s


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar