Robot
Just Cause 3

Just Cause 2 i Medelhavet, med wingsuit på ryggen och bättre kontroller. Avalanche vet vad de håller på med.

#just-cause-3, #just-cause-2, #avalanche, #just-cause


Medlem
Just Cause 3

Ser riktigt spännande ut!

Medlem

känns som detta kan bli spelet som motiverar en ny konsol alternativt nytt grafikkort. skönt med någon som vågar använda färg lite i sina spel.

Avstängd

The Order, Hardline, Witcher, Uncharted, Batman, Battlefront och Just Cuase 3.

Min topp lista för detta år.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

The Order, Hardline, Witcher, Uncharted, Batman, Battlefront och Just Cuase 3.

Min topp lista för detta år.

Frågan är mer...När fasiken ska man få tid att -Jobba, äta, sova osv... under 2015

Medlem
Skrivet av SebastianV:

The Order, Hardline, Witcher, Uncharted, Batman, Battlefront och Just Cuase 3.

Min topp lista för detta år.

Jag tror vi glömde Division.

Medlem

Jupp, ligger högt på "vill ha" listan.

Medlem

Det jag tyckte var tråkigt i 2:an var att inte regimen drog på mer när efterlysningen gick upp :/ Var är stridsvagnarna och jaktplanen, känns som om de mest fanns med för att vår superman skulle ha något fräckt att köra. Jag menar, om jag kommer med en jaktplan så sänder regimen in helikoptrar?? Blir ju ingen match alls, tänk er istället att bli jagad av jaktplan i luften och stridsvagnar på marken eller få en bombräd i huvudet Vore grymt, så snälla FZ, ni som har kanalerna, ge respons till Avalanche om detta


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Styrningen var det sämsta med JC2, en av anledningarna till att jag la ner spelet.
Är en sådan som vill klara allt men kontrollen var så jävla dålig när man var i luften så jag klarade aldrig det där free fall hoppet från skyskrapan som man skulle klara på tid :'(

Medlem
Skrivet av SebastianV:

The Order, Hardline, Witcher, Uncharted, Batman, Battlefront och Just Cuase 3.

Min topp lista för detta år.

Copy pastar den listan men deletat hardline från den.

Medlem

The witcher, Kingdom Come, Just Cause 3. Livet leker ingame

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Styrningen var det sämsta med JC2, en av anledningarna till att jag la ner spelet.
Är en sådan som vill klara allt men kontrollen var så jävla dålig när man var i luften så jag klarade aldrig det där free fall hoppet från skyskrapan som man skulle klara på tid :'(

De har förbättrat styrningen rejält. Vet inte om de fixat exakt det du störde dig på, men jag hade inga problem att dra mig fram med änterhaken på någon meters höjd. Allt känns smidigare, helt enkelt. Så jag tror att du kommer att fixa fallskärmshoppen i trean :).

Medlem

...och ett litet mini-scoop. Jag var ju tvungen att fråga Christoffer Sundberg om de har några planer på att konvertera The Hunter till JC3-motorn, och visst har de det! Det lär ta tid, men vi kommer (förmodligen) att kunna jaga i betydligt vackrare skogar i framtiden :).

Medlem

Är skjutandet förbättrat, i tvåan dög det väl men inte mycket mer?!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Mycket bra artikel! Det enda negativa är att jag ser fram emot spelet ännu mer nu.

Medlem

Lets get ready to BLOW SHIT UP!!!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Är skjutandet förbättrat, i tvåan dög det väl men inte mycket mer?!

Jodå, det är bättre. Det är såklart roligare att spränga saker och flyga omkring i glidskärmen, men det ÄR lättare och roligare att skjuta än i tvåan.

Medlem

Det här ser ju kul ut, varför har jag aldrig testat den här serien förut.

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av Castor.T:

Är skjutandet förbättrat, i tvåan dög det väl men inte mycket mer?!

Jodå, det är bättre. Det är såklart roligare att spränga saker och flyga omkring i glidskärmen, men det ÄR lättare och roligare att skjuta än i tvåan.

Tackar för input.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Så synd att det inte finns MP har haft så mycket kul med polarna i JC2 MP

Medlem
Skrivet av Redstar:

Det här ser ju kul ut, varför har jag aldrig testat den här serien förut.

Akta dig för ettan, det är inte bra.
Tvåan däremot e skojig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

blir nog skoj som fan


signatur

//monster

1
Skriv svar