Helgdiskussion – Vilket Star Wars-spel är bäst?

Robot
Helgdiskussion – Vilket Star Wars-spel är bäst?
Medlem
Helgdiskussion – Vilket Star Wars-spel är bäst?

Det jag har spelat mest är Jedi Knight: Dark Forces II så det får min röst.

Medlem

Star wars knights of the old republic. Helt klart.

Medlem

Jedi Academy utan tvekan.

Medlem

Det med Jar Jar?

Medlem

Det som ligger närmast hjärtat är utan tvekan Jedi knight 2: Jedi outcast Men Academy och KotOR är också för jävla bra!

Medlem

Tie Fighter, Academy eller KOTOR, även om Rogue Squadron till N64 och X-Wing Alliance till PC får honorable mentions.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

X-Wing vs Tie-Fighter 1997, bästa spelet nånsin.


signatur
Medlem

Star wars knights of the old republic

"Negative. I just don't like organic meatbags. Except for the Master, of course." // HK-47


signatur

Bara gör det.

Medlem

Star Wars: Knights of the Old Republick II , Star Wars - Galactic Battlegrounds, Jedi Academy eller den bästa FPS spelet Star Wars Republic Commando

Medlem

Det finns många bra, men Star Wars Battlefront 2 slår alla!

Medlem
Medlem
Medlem

1. Tie Fighter
2. X-Wing: Alliance
3. Jedi Knight II: Jedi Outcast

Medlem
Medlem

Dark Forces 2: Jedi Knight är det jag spelade mest, letade moddar, spelade i en svensk klan med skrikande 56k modem och letade spel på IRC.

Det var tider det.

phi
Medlem

Mesa banned?! How wode!

KOTOR så klart.

Medlem

star wars empire at war, roligt rts spel som kunde spelas om och om på lite olika sätt.

Medlem

Jedi Knight: Dark Forces II !

Medlem
Medlem

Knights of the old republic !

Medlem

KotOR utan tvekan, men Jedi Academy är värd sin ros det också och likaså KotOR 2 trots att spelet var ofärdigt.

Medlem

Shadows of the empire på 64an här. Första banan när man flyger mot deras walkers gav gåshud både en och två gånger.

Medlem

Kotor helt klart följt av empire at war


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det blir tajt mellan Jedi Academy och Dark Forces.

Vi säger Jedi Academy.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Threeforce:

Det som ligger närmast hjärtat är utan tvekan Jedi knight 2: Jedi outcast Men Academy och KotOR är också för jävla bra!

Vi delar åsikt om topp tre-listan då. Fast för mig är nog KotOR den stora favoriten. Grafiken och miljöerna är i en klass för sig!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Allt med Kyle Katarn! Han är min favoritkaraktär utanför filmerna och jag tycker det är förbannat tråkigt att allt som han är med i inte längre räknas som canon.

Medlem

Jag känner att jag måste säga KotOR men samtidigt tyckte jag väldigt mycket om Republic Commando, som känns väldigt underskattat.

Medlem

KOTOR2 är underbart, speciellt om man ser till att dra ner den icke-officiella patchen Restored Content Mod.
Gillade även Jedi Academy, fantastiska minnen av multiplayer med ett community som faktiskt bestod av trevliga och människor som respekterade andra spelare till den grad att det fanns duell-banor där ingen hackade friskt, utan väntade på en duell-invite, ibland med åskådare i ring!

Medlem

KOTOR och KOTO2 med Restored Content Modden som Gagoff pratade om här ovan.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Skriv svar