The Order 1886

Medlem
The Order 1886

Jag såg väldigt mycket fram emot detta spel i början. Det såg väldigt bra ut, jag gillade stilen med London och steampunk. Såg ut som att det skulle vara som Gears of war, som är ett utav mina favorit spel.
Sedan kom rykten om att det var bara QTE- event hela tiden, blandat med mycket cutscenes.
Jag har inget emot en bra story, som vill fördjupa handlingen och karaktärerna.
Jag älskar Last of us, tack vare storyn och hur de gjorde med karaktärerna, blandat med roligt gameplay.

Men ju mer jag fick höra om det, genom folk som fått testa på att spela det, Sedan vissa uttalanden ifrån själva spelföretaget om spelet. Så har mitt sug minskat väldigt mycket.
Mycket säger att detta är ännu en besvikelse.
Ryktet om att spelet är mellan 3 till 5 timmar långt, QTE och cutscenes i mängder.
Att vissa spel tidningar och sajter inte har fått något spel än, för att kunna recensera, gör mig också väldigt nervös.

Så efter allt detta, så känns det väldigt långt ifrån något som är i min smak. Men jag hoppas att jag har fel. Jag vill att detta ska bli/ vara ett bra spel!

#blogg

Medlem
The Order 1886

När dom pushar pre-orders så hårt som dom gör med detta spel så tror jag att dom vet att detta kommer få rätt mediokert betyg tyvärr :/

Medlem

Jag vill också att det ska vara ett bra spel. Men jag väntar till recensionerna och word of mouth innan jag köper den.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar