Bisarr Gamestop-träningsvideo: Så pratar du med kvinnor!

Robot
Bisarr Gamestop-träningsvideo: Så pratar du med kvinnor!

Instruktionsvideo lär anställda på spelbutiken hur man hanterar de mystiska, kvinnliga kunderna.


Medlem
Bisarr Gamestop-träningsvideo: Så pratar du med kvinnor!

Om blott en instruktionsvideo var allt som behövdes för att lösa mysteriet med detta gåtfulla väsen

Medlem

What?


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem

Härligt att de refererar till dem som "women"

Medlem

Som ni säger, rätt smärtsam att titta på, klarade bara av en tre minuter. Man kan ju fråga sig vad de har för muppar i butikerna om videor som den här behövs^^

Medlem

I knew it , gamestops grundare är en superblyg 15 årig pojk som inte lärt sig prata med tjejer, jag kan inte se nån annan logik över hur en sådan video blev godkänd annars


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Medlem

Säg vad ni vill, men jag har då lärt mig massor av denna video!

Angående skådisarna:

Medlem

Jag kom till 4:20 innan invärtes kräkningar tog överhanden. Någonstans där "Alex" förklarade, som till ett dagisbarn, vilka spel paketet innehöll. Får man som GameStop-anställd instruktionsvideor på hur man tar sig till och från jobbet, samt borstar tänderna innan läggdags också?

Medlem

Tar folk denna video seriöst...? Tråkig humor, men helt uppenbart ett skämt.

Medlem
Medlem

Bara jag som inte kunde sluta tänka på hur pass kort hon i blå skjorta är?

Medlem

Jag vet en sak i varje fall. Steams julrea "brings out the woman (gatherer) in me!"

Medlem

Tanken som räknas?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Bara jag som inte kunde sluta tänka på hur pass kort hon i blå skjorta är?

Tjejer brukar ju i regel vara kortare en killar, så tjejer på ~150 tycker jag inte är så ovanligt

ZF
Medlem

hehe, "Alex gjorde allt rätt."

den här instruktionsvideon kan bara inte vara på riktigt. men den skulle förklara så mycket om Gamestop.

duck and cover.

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av BeeJac:

Bara jag som inte kunde sluta tänka på hur pass kort hon i blå skjorta är?

Tjejer brukar ju i regel vara kortare en killar, så tjejer på ~150 tycker jag inte är så ovanligt

Du vet att gränsen för dvärgväxt är 150cm så nog skulle jag säga att det är relativt ovanligt

Medlem
Skrivet av disinfect:

Tar folk denna video seriöst...? Tråkig humor, men helt uppenbart ett skämt.

Alltså, jag får nog erkänna mig lurad där...efter att ha läst

Citat:

Det är alltså en faktiskt instruktionsfilm riktad till anställda på spelbutiken Gamestop, där de kan lära sig hur man pratar med och säljer spel till kvinnliga kunder.

i artikeln (samt att inget förvånar mig längre) så utgick jag att det faktiskt var på riktigt. Efter att ha kollat några sekunder till så blev det rätt uppenbart, men redan i början borde jag lagt märke till namnskylten "Ima Smartone"

1
Skriv svar