Nu får du modda Dying Light igen

Robot
Nu får du modda Dying Light igen

Ny patch reparerar misstagen den förra patchen gjorde.

#dying-light


Medlem
Nu får du modda Dying Light igen

"Dessutom ökar risken för krascher,"
Det kan välj inte stämma? Hade iofs inte blivit förvånad

Redaktör

Det vore märkligt ja. Hjärnsläpp, fixat.


signatur
Medlem

Kan passa på att rekommendera Dying Light i co-op, mycket bra.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Lite tråkigt att man inte kan spela coop om man inte har samma modifikationer.

Jag som har något sämre dator använder mig av Dying light manager, vilket är helt onödigt för min coop partner.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Lite tråkigt att man inte kan spela coop om man inte har samma modifikationer.

Jag som har något sämre dator använder mig av Dying light manager, vilket är helt onödigt för min coop partner.

Vanligen delar man ju moddar för sånt som inte enbart är client-side för att det ska funka. I många MP-spel laddar du ju automatiskt ner de filerna som hosten har som du saknar.

Dying Light Manager har väl inget med datorns prestanda att göra? Många moddar verkar ju hanteras genom det verktyget. Jag som har ett GTX 970 använder verktyget för att inaktivera funktioner jag inte vill ha. Har inget med min prestanda att göra.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Rakoon:

Lite tråkigt att man inte kan spela coop om man inte har samma modifikationer.

Jag som har något sämre dator använder mig av Dying light manager, vilket är helt onödigt för min coop partner.

Vanligen delar man ju moddar för sånt som inte enbart är client-side för att det ska funka. I många MP-spel laddar du ju automatiskt ner de filerna som hosten har som du saknar.

Dying Light Manager har väl inget med datorns prestanda att göra? Många moddar verkar ju hanteras genom det verktyget. Jag som har ett GTX 970 använder verktyget för att inaktivera funktioner jag inte vill ha. Har inget med min prestanda att göra.

Jag använder det för ta bort motionblur, shadows, depth of field, lensflare osv osv vilket ökar prestandad för mig o ch ger mig bättre fps.

Mediokert spel med bra parkour (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Rakoon:

Lite tråkigt att man inte kan spela coop om man inte har samma modifikationer.

Jag som har något sämre dator använder mig av Dying light manager, vilket är helt onödigt för min coop partner.

Vanligen delar man ju moddar för sånt som inte enbart är client-side för att det ska funka. I många MP-spel laddar du ju automatiskt ner de filerna som hosten har som du saknar.

Dying Light Manager har väl inget med datorns prestanda att göra? Många moddar verkar ju hanteras genom det verktyget. Jag som har ett GTX 970 använder verktyget för att inaktivera funktioner jag inte vill ha. Har inget med min prestanda att göra.

Jag använder det för ta bort motionblur, shadows, depth of field, lensflare osv osv vilket ökar prestandad för mig o ch ger mig bättre fps.

Jag ställer mig bara mot ditt påstående att Dying Light Manager är onödigt för din coop-partner som av allt att döma inte har en sämre dator. Visst kan man använda verktyget för att höja sin framerate men bara för att man har en bra dator är inte verktyget utan nytta.

1
Skriv svar