Diablo III-spelare når level 1000 - utan att dö

Robot
Diablo III-spelare når level 1000 - utan att dö
Medlem
Diablo III-spelare når level 1000 - utan att dö

Fast man kan ju dö hur många gånger man vill i hardcore, man behåller fortfarande paragon lvls men förlorar sitt gear.

Medlem

Uhm, utan att dö? Man förlorar inte Paragon-levlar om man dör i hardcore. Eller har jag fel? Var 10 månader sist jag lirade

Inaktiv

Det ryska vattnet som heter "att fuska med still"

Medlem

Hory shet he has no job!

Medlem

Paragon levels kvarstår när du dör, även i hardcore mode. Rätta till fakta i artikeln tack.

Paragon levels överförs även från season till non-season när season är över. Ackumulerade värdet blir stort ganska snabbt.

Medlem

Alltså...jag har en paragon 200 i Ha. Om den dör så kör jag bara upp en ny karaktär till Lvl 70 och då har jag en ny Lvl 70 paragon 200 som aldrig dött. Sååååå inget märkvärdigt ryssen gjort förutom å slösa bort en massa tid

Medlem

Alltså...jag har en paragon 200 i HC. Om den dör så kör jag bara upp en ny karaktär till Lvl 70 och då har jag en ny Lvl 70 paragon 200 som aldrig dött. Sååååå inget märkvärdigt ryssen gjort förutom å slösa bort en massa tid );

Medlem

Verkar som han tagit död på 9 stycken iallafall,
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nokieka-2213/career
Vet inte riktigt varför den 10e ligger lite avsides, kanske dog före att de införde paragon?

Medlem

signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

wow satan man måste spela fan nonstop för att nått paragon 1000 jag är lite över 630 nu och det känns segt..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

wow satan man måste spela fan nonstop för att nått paragon 1000 jag är lite över 630 nu och det känns segt..

Det var en del spelare som nådde 1000 innan season 1 (slutet av augusti ) och även några nådde 1000 under den säsongen, så för vissa tar det mindre än ett halvår.
Själv är jag 614 i vanliga och 564 i hardcore. Jag gissar att det motsvarar under 700 sammanlagt.

MT
Medlem
Skrivet av wastaah:

Fast man kan ju dö hur många gånger man vill i hardcore, man behåller fortfarande paragon lvls men förlorar sitt gear.

Sant, men tror de menar att han fixade 1000 paragon level utan att dö irl

Medlem

Personligen har jag ett liv utanför datorspelens värld...

Medlem

Vem behöver ett liv när man kan ha en level 1002 i Diablo 3? Haha

Medlem

Får hoppas personen har någon form av Autism och bara vill lira Diablo III dagarna i ända annars lär nog dagen komma någon gång där hen lär ifrågasätta vad denne lagt sin tid på i livet


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Styggve:

Personligen har jag ett liv utanför datorspelens värld...

Känns som fel sak att kockettera över på en spelsajt.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Styggve:

Personligen har jag ett liv utanför datorspelens värld...

Känns som fel sak att kockettera över på en spelsajt.

Ska man leka märkvärdig bör man kanske välja sina ord med större omsorg?

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Styggve:

Personligen har jag ett liv utanför datorspelens värld...

Känns som fel sak att kockettera över på en spelsajt.

Ska man leka märkvärdig bör man kanske välja sina ord med större omsorg?

Äru full eller? Han använde kokettera helt korrekt i sammanhanget.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Får hoppas personen har någon form av Autism och bara vill lira Diablo III dagarna i ända annars lär nog dagen komma någon gång där hen lär ifrågasätta vad denne lagt sin tid på i livet

Det är väl ingen större skillnad i tid nerlagd på spelet jämfört med vad andra lägger ner på flera olika spel, han kanske helt enkelt gillar D3. Jag gör det också men tröttnade på att inget nytt kom och S2 inte skulle starta + 3 månader när S1 var 2 månader för lång.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av SunShine:

Får hoppas personen har någon form av Autism och bara vill lira Diablo III dagarna i ända annars lär nog dagen komma någon gång där hen lär ifrågasätta vad denne lagt sin tid på i livet

Det är väl ingen större skillnad i tid nerlagd på spelet jämfört med vad andra lägger ner på flera olika spel, han kanske helt enkelt gillar D3. Jag gör det också men tröttnade på att inget nytt kom och S2 inte skulle starta + 3 månader när S1 var 2 månader för lång.

Att lägga tiden på flera spel lär inte bli lika långtråkigt skulle jag tro, men jag utgår från att den här personen inte tycker det är långtråkigt att nöta ett och samma spel. För om hen gjort det "bara för att" men innerst inne har velat dö i processen så borde hen söka hjälp.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Utan att dö är väl inte helt korrekt.
Enligt hans battle.net-profil har han faktiskt dött 10 gånger.

Medlem

Tycker han skall skriva detta på sitt CV.. Kommer ju att vara bra att nämna när han försöker få jobb på McDonalds nästa gång.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

[quote=StrongBad]

Skrivet av Styggve:

Personligen har jag ett liv utanför datorspelens värld...

Du behöver inte försvara dig! Vi förlåter dig för att inte vara skilled!

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Styggve:

Personligen har jag ett liv utanför datorspelens värld...

Känns som fel sak att kockettera över på en spelsajt.

Ska man leka märkvärdig bör man kanske välja sina ord med större omsorg?

Äru full eller? Han använde kokettera helt korrekt i sammanhanget.

Ska man använda sig av "fina" ord kan man iallafall stava ordet rätt!!! Kanske skulle spenderat mer tid i skolan än att skolka och sitta hemma och spela datorspel ;).

Så! Nu var jag märkvärdig! Kommentera på nu så kan jag luta mig tillbaka och hur det kokar i er och era kommentarer :P.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Styggve:

Personligen har jag ett liv utanför datorspelens värld...

Känns som fel sak att kockettera över på en spelsajt.

Ska man leka märkvärdig bör man kanske välja sina ord med större omsorg?

Äru full eller? Han använde kokettera helt korrekt i sammanhanget.

Nej.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

wow satan man måste spela fan nonstop för att nått paragon 1000 jag är lite över 630 nu och det känns segt..

Förmodligen kolla monk grift ladder. E en stolle som e paragon 1000 i s2 hur man nu lyckas med det på 2,5 månader vette fan.

1
Skriv svar