Makalösa screens från nya Tomb Raider

Robot
Makalösa screens från nya Tomb Raider

Så snyggt så att vi baxnar, men hur tillrättalagda är bilderna?


Medlem
Makalösa screens från nya Tomb Raider

Säkert köp

Medlem

"björnar, ryssar och annat läskigt" Haha...

Medlem

Dansa dem till döds!

Medlem

Det enda jag vill veta är vilket datum det släpps till PS4:a! ?

Medlem

Xbox720p ?

Gillade föregångaren så det ser jag fram emot!

Medlem
Skrivet av soyd:

Det enda jag vill veta är vilket datum det släpps till PS4:a! ?

Det har inte ens bekräftats att det blir en PS4 release, och med tanke på att Microsoft pumpat in sjukt mycket pengar i projektet så tvivlar jag på att det någonsin kommer till PS4.

Att det är tidsexklusivt till Xbox betyder inte att det per automatik släpps till PS4. De kan mycket väl betyda att det bara släpps till PC som en andra plattform, precis som med Dead Rising och Ryse.

Medlem

"Makalösa"? Detta är modern grafik och det påminner om AC: Unity-grafik, fast Unity ser bättre ut.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Makalöst snyggt så vi baxnar? kanske lägga bort crackpipan eller?

Min första tanke var att detaljerna i NPC-texturerna var jävlat sämst för att vara "next-gen" och det saknas ansiktsdrag, kläddetaljer osv.

Sen slog det mig, det är X-One screenshots! Fy så tattig konsol alltså!

Frilansare
Skrivet av Nocturnal77:

"Makalösa"? Detta är modern grafik och det påminner om AC: Unity-grafik, fast Unity ser bättre ut.

Vilket är rätt makalöst.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av soyd:

Det enda jag vill veta är vilket datum det släpps till PS4:a! ?

Det har inte ens bekräftats att det blir en PS4 release, och med tanke på att Microsoft pumpat in sjukt mycket pengar i projektet så tvivlar jag på att det någonsin kommer till PS4.

Att det är tidsexklusivt till Xbox betyder inte att det per automatik släpps till PS4. De kan mycket väl betyda att det bara släpps till PC som en andra plattform, precis som med Dead Rising och Ryse.

Möjligt.. Men de kan "heller inte bekräfta" att det kommer till PS4 än, då Microsoft betalt dem för att få ensamrätten en begränsad tid. Att avslöja att det släpps första kvartalet 2016 till PS4:a skulle göra att Microsoft riskerar att sälja förre xboxs om vi redan nu får veta att det kommer till PS4, och där med förlora hela syftet med sin muta mot exklusiviteten.

Medlem
Skrivet av soyd:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av soyd:

Det enda jag vill veta är vilket datum det släpps till PS4:a! ?

Det har inte ens bekräftats att det blir en PS4 release, och med tanke på att Microsoft pumpat in sjukt mycket pengar i projektet så tvivlar jag på att det någonsin kommer till PS4.

Att det är tidsexklusivt till Xbox betyder inte att det per automatik släpps till PS4. De kan mycket väl betyda att det bara släpps till PC som en andra plattform, precis som med Dead Rising och Ryse.

Möjligt.. Men de kan "heller inte bekräfta" att det kommer till PS4 än, då Microsoft betalt dem för att få ensamrätten en begränsad tid. Att avslöja att det släpps första kvartalet 2016 till PS4:a skulle göra att Microsoft riskerar att sälja förre xboxs om vi redan nu får veta att det kommer till PS4, och där med förlora hela syftet med sin muta mot exklusiviteten.

Sant sant Man får helt enkelt invänta och se vad som händer. För min del blir det i alla fall ett givet köp till Xboxen, så lirar jag Uncharted 4 på PS4:an i stället

Medlem

Trevligt!
Har aldrig spelat spelserien tidigare men köpte rebooten(?)från 2013 på en Steamrea för typ 70 spänn.
Gav det en chans i helgen och blev väldigt positivt överaskad! Fanns nog bara ett mindre "störningsmoment" och det var att jag tyckte kartan var lite krånglig men i övrigt ett väldigt underhållande spel.
Plus att man fick lite voiceacting från Vladimir Kulich också. \ii/

Ser fram emot en uppföljare.

Medlem

Makalöst 4kantiga rep iallafall (OK även 6kantiga).. jag baxnar. /rolleyes


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Nocturnal77:

"Makalösa"? Detta är modern grafik och det påminner om AC: Unity-grafik, fast Unity ser bättre ut.

Vilket är rätt makalöst.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Trevligt värre, ett självklart köp dagen det kommer till PS4..


signatur

Constants and variables

Medlem

Var inget större fan av föregångaren, så jag kommer inte att skaffa en Xbone. Men det kan kanske bli ett köp när det finns på rea till PC någon gång i framtiden.

Medlem

Ser riktigt bra ut det det är

Medlem

Å ena sidan är det kul att se att det inte bara var jag som reagerade på den lätta överdriften "Makalösa". Å andra sidan är ju detta helt subjektivt, så det en tycker är makalöst, tycker kanske en annan inte är så makalöst. Oavsett vilket... Hoppas det blir minst lika roligt som senaste. Tycker man som jag att detta kanske inte var så makalöst, så finns det ju alltid moddare där ute som kan hjälpa till


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Det har inte ens bekräftats att det blir en PS4 release, och med tanke på att Microsoft pumpat in sjukt mycket pengar i projektet så tvivlar jag på att det någonsin kommer till PS4.

De påpekade så ofta de kunde att Titanfall inte skulle komma till andra konsoler så det finns väl ingen anledning att inte göra det gällande detta spel om det inte kommer till PS4?

Medlem

Även om jag inte är ett gigantiskt fan av QTE, så tycker jag att denna reboot är magnituder bättre än de tidigare Lara Croft-spelen, så det är klart att man är intresserad.

Inaktiv

Varfor star det ps4 med pa olika spelformat, enligt Gamereactor kommer det till xbox 360 och xbone, och pc eventuellt ett bra tag efter konsollerna,
om det kommer till ps4 vilket inte ar sakert da blir det om ett eller 2 ar.

Medlem

Angående att de inte har bekräftat en release till andra format misstänker jag beror på att det är en del av avtalet de har med Microsoft.

Lite motsägande att skaffa en till synes exklusivitet samtidigt som de tillåter annonseringar om att det släpps till fler format i framtiden.


signatur

Constants and variables

Medlem

Marry me Lara!

Medlem

Körs säkert i 12 fps på Xbox

Medlem
Skrivet av Luftman:

Körs säkert i 12 fps på Xbox

Som Assassins Creed Unity på ps4 då med andra ord :/


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Luftman:

Körs säkert i 12 fps på Xbox

Som Assassins Creed Unity på ps4 då med andra ord :/

http://youtu.be/Xdji6gQHp4I

Medlem
Skrivet av Deli:

Makalöst snyggt så vi baxnar? kanske lägga bort crackpipan eller?

Min första tanke var att detaljerna i NPC-texturerna var jävlat sämst för att vara "next-gen" och det saknas ansiktsdrag, kläddetaljer osv.

Sen slog det mig, det är X-One screenshots! Fy så tattig konsol alltså!

Alla konsoler är tattiga.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Luftman:

Körs säkert i 12 fps på Xbox

Som Assassins Creed Unity på ps4 då med andra ord :/

http://youtu.be/Xdji6gQHp4I

https://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc

Bättre nu möjligtvis, men litar mer på Digital Foundry faktiskt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Luftman:

Körs säkert i 12 fps på Xbox

Som Assassins Creed Unity på ps4 då med andra ord :/

http://youtu.be/Xdji6gQHp4I

https://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc

Bättre nu möjligtvis, men litar mer på Digital Foundry faktiskt.

Det där är efter release-patchen då det hade som lägst fps på PS4 och efter en snabb titt verkar det inte ens då vara i 12 fps?

12
Skriv svar