Liket lever! Nya låtar till Rock Band

Robot
Inaktiv
Liket lever! Nya låtar till Rock Band

wut?

Medlem
Skribent
Skrivet av kebbe:

21 månader? Kom ju nya låtar senast förra månaden.
http://forums.harmonixmusic.com/discussion/257224/new-rock-ba...

Innan dess var det 21 månader.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Guitar hero var faktiskt anledningen till varför jag köpte en 360 och bytte till platt-tv en gång i tiden. Till slut satt man med trumset å hela faderullan. Hann tröttna innan Rockband 3 dock. Nu ligger allt i förrådet och samlar damm. Kanske gräver fram det när ungarna blir äldre. Haft mycket roliga stunder med dessa spel

Medlem
Skrivet av snickerboa:

Guitar hero var faktiskt anledningen till varför jag köpte en 360 och bytte till platt-tv en gång i tiden. Till slut satt man med trumset å hela faderullan. Hann tröttna innan Rockband 3 dock. Nu ligger allt i förrådet och samlar damm. Kanske gräver fram det när ungarna blir äldre. Haft mycket roliga stunder med dessa spel

Det var nog den roligaste spelflugan på hela 2000-talet. Tänk vilken popularitet det fick med tanke på att hela serien gick från början till slut mellan -05 och -10.

Och i år är det tio år sedan det första Guitar Hero-spelet släpptes. Huga.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ahh tonerna av Baracuda fan va kul man haft med Guitar Hero

Medlem

Skaffade mig en riktig gitarr och kör nu Rocksmith. Rejält utmanande men lätt värt det

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Skaffade mig en riktig gitarr och kör nu Rocksmith. Rejält utmanande men lätt värt det

Samma här! Har tragglat i snart två år och det är riktigt kul. Det är aningen mer tillfredställande att sätta en låt perfekt i Rocksmith än i GH/RB.

Men jag måste tacka Guitar hero och Rock band för utan dom hade jag nog inte tagit steget till riktig gitarr.

jkw
Medlem

Saknar det till PlayStation 4. Var jävligt chill att lira med ett gäng polare över några pilsner!

1
Skriv svar