Makalösa screens från nya Tomb Raider

Medlem

Jag gillade starkt förra spelet så detta kommer garanterat att köpas.

Inaktiv

QTE i 900p med 30fps?

Medlem

Makalösa screens... Visst, men dem blåste oss ps4 ägare, finns inte en chans att jag köper ett spel från dem igen.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Nocturnal77:

"Makalösa"? Detta är modern grafik och det påminner om AC: Unity-grafik, fast Unity ser bättre ut.

Vilket är rätt makalöst.

nej det är aftonbladet/click bait....

definition av makalös:

utan motstycke, utan make, oerhörd, ojämförlig, enastående

dock är det snyggt, vilket även förra tomb raider var.

Inaktiv

Tycker ansiktena ser ut som förrenderad grafik från början av 2000-talet, vilket inte är helt tokigt.

Medlem

Jag kommer aldrig att förstå folk som tycker att spel med grafik på den här nivån är "ospelbara" och "skitfula".

Ser ut att vara ett kanonspel som jag ser mycket fram emot. Irriterande med xbox-exklusiviteten.

Medlem

Tyckte att det förra spelet var trevligt, fram tills man blev en mördarmaskin som sköt ihjäl 20-30 personer i stöten.
Hoppas att detta spelet koncentrerar sig mer på story, puzzle, survival och mindre dödande.

Medlem

Jag hade svårt för det förra. Man blev ju konstant avbruten av cutscenes, små cinematics och quicktime-events.
Blev så förbannad på det så jag inte kunde spela klart. Detta lär väl bli samma

Medlem

FZ är ju bara 13-14 dagar efter med nyheten :P.

Medlem
Skrivet av DAoG:

FZ är ju bara 13-14 dagar efter med nyheten :P.

Jämfört med vilka andra sajter?

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Luftman:

Körs säkert i 12 fps på Xbox

Som Assassins Creed Unity på ps4 då med andra ord :/

http://youtu.be/Xdji6gQHp4I

https://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc

Bättre nu möjligtvis, men litar mer på Digital Foundry faktiskt.

Det där är efter release-patchen då det hade som lägst fps på PS4 och efter en snabb titt verkar det inte ens då vara i 12 fps?

Så med andra ord skulle de patcha spelet så att de flöt bättre på Ps4an men sämre på Xbox One? Låter som en jävligt dålig fjärde patch med andra ord.

Och det där med 12 fps var en sarkastisk kommentar, men då sarkasm är svårt att få genom på internet så jag ber om ursäkt.

Däremot så var ps4an nere på 19 fps i vissa skeden i videon medan xbox one låg över 20.. men men, ska inte mata trollen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Makalöst var verkligen att ta i...

Medlem

Ser rätt bra ut faktiskt :). Hoppas det bara är tidsexklusivt.

Medlem

Screenshots är väl ofta rätt intetsägande egentligen. Att få till en snygg frame av ett spel är en hel del lättare än att få till 30 eller 60 snygga frames i sekunden (exempel: era profilbilder på Facebook versus verkligheten). Så jag väntar med bedömningen!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Den där snubben står lite väl obehagligt nära tycker jag

12
Skriv svar