Dag sju på FZ!

Medlem
Dag sju på FZ!

Hej!

Idag har jag för det mesta suttit i spelrummet och provat olika spel. Jag provade många spel de flesta var ganska dåliga men så hittade jag The Forest som jag tyckte var ganska kul att spela.

Jag brukar inte spela sådana spel för att jag tycker de är ganska tråkiga men var något speciellt med The Forest för det tyckte jag var ganska kul. Det var så enkelt att förstå vad man skulle göra och det fanns alltid något och göra. (I alla fall så länge jag spelade:).

Sen har jag inte gjort så mycket mer:).

#blogg

Medlem
Dag sju på FZ!

Guld att prao:a på FZ! Vilken dröm det hade varit
Ta vara på tiden och jävlas med gubbarna.
Ett tips är att stjäla allas Enter/Retur-tangenter och gömma dom på nåt kul ställe, eller släng ut dom genom fönstret.

Själv så inventerade jag ett lager hos en el-firma och tittade på när en elektriker drog ny kabel hemma hos en gammal tant mitt ute i skogen...oh my world.


signatur

no remorse

Medlem

Tur att du bara får se den roliga sidan av jobbet. Att svettas över en deadline när du sitter med skrivkramp och ska recensera årets sämsta spel får du inte uppleva under din prao.

Själv praktiserade jag på en pizzeria, enbart för att få gratis kebabtallrik till lunch.

Medlem

Skulle inte praktik innebära att man får en smak för yrket?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jo det är det! Jag tycker att jag provar och ser hur det är att jobba på en speltidning:)

1
Skriv svar